Szpital Powiatowy w Nowym Mieście Lubawskim sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 13-300 Nowe Miasto Lubawskie, ul. Mickiewicza
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 056 4742357, 4724100, 4724108 , fax. 564 742 358
- Data zamieszczenia: 2019-12-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Powiatowy w Nowym Mieście Lubawskim sp. z o.o.
ul. Mickiewicza 10
13-300 Nowe Miasto Lubawskie, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 056 4742357, 4724100, 4724108, fax. 564 742 358
REGON: 51963855400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalnml.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
przetarg nieograniczony na usługi transportu sanitarnego, zabezpieczania imprez masowych oraz wynajęcie środka transportu - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są usługi transportu sanitarnego, zabezpieczanie imprez masowych oraz wynajęcie środka transportu. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 grupy, w skład których wchodzą: Grupa 1 1) usługi transportu sanitarnego I w zakresie przewozu osób, materiałów biologicznych i materiałów wykorzystywanych do udzielania świadczeń zdrowotnych, wymagających specjalnych warunków transportu, za pomocą środka transportu (pojazd sanitarny typu A2) oraz kierowcy Wykonawcy 2) usługi transportu sanitarnego II w zakresie przewozu osób, materiałów biologicznych i materiałów wykorzystywanych do udzielania świadczeń zdrowotnych, wymagających specjalnych warunków transportu, za pomocą środka transportu (pojazd sanitarny typu A2) oraz kierowcy Wykonawcy, 3) usługi transportu sanitarnego III w zakresie przewozu osób, materiałów biologicznych i materiałów wykorzystywanych do udzielania świadczeń zdrowotnych, wymagających specjalnych warunków transportu, za pomocą środka transportu (pojazd sanitarny typu A2) oraz kierowcy Wykonawcy, 4) zabezpieczanie imprez masowych za pomocą środka transportu (pojazd sanitarny typu A2) oraz kierowcy Wykonawcy. Grupa 2 5) wynajęcie środka transportu (do kierowania przez osoby posiadające prawo jazdy kat. B) dla zespołu wyjazdowego podstawowego „P” Zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60100000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 10 000 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100). Wadium można wnosić w jednej lub kilku następujących formach: 1) w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr rachunku 39 2030 0045 1110 0000 0124 3040, 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz.U. z 2018 r. poz.110 ze zm.). Zasady zwrotu wadium określone zostały w art. 46 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy wg formuły spełnia/nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty Wykonawca musi dołączyć: 1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym w załączniku nr 1 do SIWZ i załączniku nr 2 do SIWZ (wypełnione i podpisane przez Wykonawcę) - stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu i nie podlega wykluczeniu 2) wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz ofertowy – według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ 3) zgodny ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ wypełniony i podpisany przez Wykonawcę wykaz samochodów sanitarnych, które będą wykorzystywane do świadczenia usług w Grupie 1 oraz Grupie 2 wraz z kopiami dowodów rejestracyjnych 4) dowód wniesienia wadium. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia, o których mowa powyżej składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia mają potwierdzić spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu w zakresie wskazanym w oświadczeniu, o którym mowa w pkt.VI.1.1). Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego są zobowiązani do złożenia w ofercie pełnomocnictwa ustanawiającego pełnomocnika. Pełnomocnictwo powinno zawierać umocowanie do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Wykonawca na podstawie art. 24 ust. 11 Pzp w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, zobowiązany będzie do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców dokument powinien złożyć każdy z Wykonawców. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dowóz uczestników- w tym również osób niepełnosprawnych na zajęcia Środowiskowego Domu Samopomocy w Janowcu Kościelnym i odwóz z tej miejscowości do miejsca zamieszkania
Dodano: 2024-03-20 - Usługi transportowe związane z utrzymaniem, remontem i modernizacją dróg gminnych w 2024 r.
Dodano: 2024-02-13 - Dowóz uczestników- w tym również osób niepełnosprawnych na zajęcia Środowiskowego Domu Samopomocy w Janowcu Kościelnym i odwóz z tej miejscowości do miejsca zamieszkania
Dodano: 2024-01-16 - Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej im. J. Korczaka z oddziałami przedszkolnymi w Rychlikach w roku 2024
Dodano: 2023-12-28 - Dowóz uczestników- w tym również osób niepełnosprawnych na zajęcia Środowiskowego Domu Samopomocy w Janowcu Kościelnym i odwóz z tej miejscowości do miejsca zamieszkania
Dodano: 2023-12-11 - Dowożenie uczniów do szkół położonych na terenie Gminy Gołdap w formie zakupu biletów miesięcznych
Dodano: 2023-08-23 - Dowóz uczniów z terenu Gminy Jedwabno do Zespołu Szkół w Jedwabnie w roku szkolnym 2023/2024
Dodano: 2023-07-13 - Dowożenie uczniów do placówek oświatowych w roku szkolnym 2023/2024 na podstawie zakupionych biletów miesięcznych
Dodano: 2023-07-10 - Dowóz na zajęcia uczestników Środowiskowego Domu Samopomocy w Kozłowie.
Dodano: 2023-07-07 - Dowóz/odwóz uczniów do placówek oświatowych na terenie Gminy Lidzbark wraz z zapewnieniem opiekuna dowozu
Dodano: 2023-06-16