Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony na usługi ochrony osób i mienia Prez. 3589/09 15 BHP

Sąd Rejonowy w Mikołowie ogłasza przetarg

  • Adres: 43-190 Mikołów, ul. Wyszyńskiego 12/14
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2262705 , fax. 032 2262705
  • Data zamieszczenia: 2009-11-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Rejonowy w Mikołowie
    ul. Wyszyńskiego 12/14 12/14
    43-190 Mikołów, woj. śląskie
    tel. 032 2262705, fax. 032 2262705
    REGON: 00032220600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mikolow.sr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony na usługi ochrony osób i mienia Prez. 3589/09 15 BHP
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Usługi ochrony osób i mienia sprawowane przez pracowników ochrony, o których mowa w art. 2 pkt 6 ustawy o ochronie osób i mienia tekst jednolity DZ.U.05.145.1221 z późniejszymi zmianami), kod CPV 79710000-4 usługi ochroniarskie: A. Posterunek nr 1: całodobowa ochrona świadczona jednoosobowo z wykorzystaniem systemu telewizji dozorowej i systemu sygnalizacji napadu, zabezpieczenie ruchu interesantów przez wejście do budynku m.in. przy użyciu detektora metalu, koordynacja działań pozostałych osób świadczących ochronę na rzecz Sądu (w tym współpraca w działaniach policji sądowej). Miejsce posterunku ochrony nr 1: Sąd Rejonowy w Mikołowie - budynek przy ul. Ks. Kard. St. Wyszyńskiego 12/14 wraz z całym kompleksem tej posesji; do zadań ochrony na tym posterunku należy również doraźne wspieranie działań ochrony posterunku nr 2 (w uzasadnionych sytuacjach) oraz nadzór nad budynkiem Sądu przy ul. Wyszyńskiego nr 4 za pomocą dostępnych środków, w tym w szczególności za pomocą systemu telewizji przemysłowej. Dla obsługi posterunku nr 1 zamawia się 8760 godzin ochrony; B. Posterunek nr 2: ochrona świadczona przez jedną osobę przez 14 godzin w ciągu doby z wykorzystaniem systemu telewizji dozorowej i systemu sygnalizacji napadu, zabezpieczenie ruchu interesantów przez wejście do budynku przy użyciu m.in. detektora metalu, współpraca z innymi osobami świadczącymi ochronę na rzecz Sądu. Miejsce posterunku ochrony nr 2: Sąd Rejonowy w Mikołowie - budynek przy ul. Ks. Kard. St. Wyszyńskiego nr 4 wraz z całym kompleksem tej posesji. Dla obsługi posterunku nr 2 zamawia się 3570 godzin ochrony; C. świadczenie uzupełniające - kontrola pracowników ochrony za pomocą połączeń telefonicznych wykonawcy z pracownikiem ochrony - co najmniej cztery razy w ciągu nocy, to jest pomiędzy godziną 22:00 a 06:00 dnia następnego. D. Ochrona funkcjonariuszy Sądu (jednorazowo w ilości nie większej niż 3 funkcjonariuszy) - podczas wykonywania czynności urzędowych poza siedzibą Sądu, w tym przewóz tych osób z siedziby Sądu do miejsca czynności i z powrotem do siedziby Sądu. Miejsce wykonywania czynności urzędowych zasadniczo nie powinno wykraczać poza obszar właściwości Sądu. Przewiduje się, że czas jednego konwoju wraz z odbywaniem czynności urzędowych będzie trwał ok. 2-3 godzin.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: 1. Posiadają uprawnienie do wykonywania działalności lub czynności koniecznej dla wykonania zamówienia oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy PZP: A. Posiadają aktualną koncesję Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności w zakresie usług ochrony osób i mienia, w tym na konwojowanie wartości pieniężnych na obszarze, na jakim zamówienie podlega wykonaniu. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: A. w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali lub zawarli i obecnie wykonują co najmniej 3 kontrakty na usługi ochrony osób i mienia na wartość brutto każdego kontraktu nie niższą niż 100.000,00 zł B. przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia zaangażują osoby zatrudnione na podstawie stosunku pracy (w myśl przepisów prawa pracy, w związku z przepisami dotyczącymi usług ochrony mienia, pracownik ochrony jest osobą pozostającą w stosunku pracy). 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w tym w szczególności: A. Posiadają środki własne i/lub zdolność kredytową na kwotę minimum 100 000 PLN; B. Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej deliktowej i kontraktowej w zakresie działalności obejmującej przedmiot zamówienia - w wysokości minimum 500 000 PLN. W odniesieniu do Wykonawców wspólnie ubiegający się o zamówienie (zwanych na potrzeby niniejszej SIWZ uczestnikami konsorcjum) warunki udziału w postępowaniu wymienione w pkt V 1 musi spełniać każdy z uczestników konsorcjum. W odniesieniu do warunków zawartych w ust. 2 i ust. 3 mogą spełniać łącznie, przy czym w odniesieniu do sumy ubezpieczenia OC, ubezpieczeniem musi być objęta działalność konsorcjum. Ocena spełniania warunków Ocena spełniania warunków będzie dokonywana na podstawie oceny dokumentów, jakie należy dołączyć do oferty - zgodnie z treścią punktu VI niniejszej SIWZ. Wykonawca nie spełniający warunków określonych w pkt V ust. od 2 do 3 na poziomie minimalnym lub warunku pkt V ust. 1 podlega wykluczeniu
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy PZP Wykonawcy zobowiązani są dostarczyć: A. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; B. oświadczenie Wykonawcy, iż spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP oraz że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP, C. aktualną koncesję Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności w zakresie usług ochrony osób i mienia. 2. W celu potwierdzenia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawienia pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, Wykonawcy zobowiązani są dostarczyć: A. wykaz wykonanych i/lub aktualnie wykonywanych kontraktów w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie - dotyczących usług ochrony osób i mienia na wartość brutto każdego kontraktu nie niższą niż 100.000,00 zł. B. wykaz co najmniej 10 pracowników Wykonawcy, posiadających co najmniej 6-miesięczny staż pracy pracownika ochrony i posiadających na dzień terminu składania ofert licencję pracownika ochrony I stopnia. 3. W celu potwierdzenia warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Wykonawcy zobowiązani są dostarczyć następujące dokumenty: A. Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; B. Polisy, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (deliktowej i kontraktowej) w zakresie działalności obejmującej przedmiot zamówienia. Wymaga się, aby łącznie z polisą załączone zostały wszystkie dokumenty potwierdzające istnienie i zakres stosunku ubezpieczenia, w tym związane z umową ubezpieczenia ogólne warunki ubezpieczenia, załączniki i aneksy). Uczestnicy konsorcjum dokumenty wymienione w pkt VI 1.lit. a), muszą złożyć wszyscy oddzielnie a oświadczenie wymienione w pkt VI 1.lit. b) - łącznie (podpisane przez wszystkich Wykonawców lub pełnomocnika). W przypadku konsorcjum dokumenty wymienione w pkt VI ust 2 i ust. 3 a., b. - powinny być opracowane w taki sposób, aby potwierdzały spełnienie łącznie warunków uczestnictwa w postępowaniu. Polisa ubezpieczeniowa musi obejmować odpowiedzialność do wymaganej kwoty z tytułu działalności każdego z uczestników konsorcjum. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust 1 niniejszego punktu VI SIWZ, zastosowanie mają przepisy §2 ust 3 i odpowiednio ust 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z dnia 24 maja 2006 roku nr 87, poz. 605). Dokumenty winny być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty nie sporządzone w języku polskim, należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mikolow.sr.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach