Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony na usługę wykonania map podziału działek położonych w Radomiu

Skarb Państwa reprezentowany przez Prezydenta Miasta Radomia ogłasza przetarg

  • Adres: 26-600 Radom, ul. Jana Kilińskiego 30
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-48 36 20 283, 36 20 284 , fax. 0-48 36 20 282
  • Data zamieszczenia: 2010-08-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Skarb Państwa reprezentowany przez Prezydenta Miasta Radomia
    ul. Jana Kilińskiego 30 30
    26-600 Radom, woj. mazowieckie
    tel. 0-48 36 20 283, 36 20 284, fax. 0-48 36 20 282
    REGON: 67022345100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony na usługę wykonania map podziału działek położonych w Radomiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część pierwsza zamówienia: Wykonanie mapy w celu uregulowania stanu prawnego nieruchomości ujawnionych w KW Nr RA1R/00004397/1 oraz KW Nr RA1R/00055803/3 - w stosunku do działek ewidencyjnych 65/3,66/3 i 67/5 (obręb VIII, arkusz 76) oraz wykonanie niezbędnej dokumentacji geodezyjno-kartograficznej celem wprowadzenia zmiany w operacie ewidencji gruntów i budynków miasta Radomia oraz w księdze wieczystej. Część druga zamówienia: Wykonanie mapy do rozliczenia stanu prawnego działek ewidencyjnych Nr 26/1, 26/4, 27/4 i 36/12 (obręb VI, arkusz 65) z rozliczeniem działek hipotecznych Nr 3, 4, 9, 10, 11 objętych decyzją główną Prezydium Wojewódzkiej Rady Narodowej w Kielcach z dnia 19 marca 1954r. wywłaszczająca na rzecz Skarbu Państwa - Zakładów Sieci Energetycznych Skarżysko - Kamienna Przedsiębiorstwo Państwowe, przechowywaną w zbiorze dokumentów KW Nr RA1R/00011830/1 oraz wykonanie niezbędnej dokumentacji geodezyjno-kartograficznej celem wprowadzenia zmiany w operacie ewidencji gruntów i budynków miasta Radomia oraz w księdze wieczystej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zakres zamówienia - poniżej 193.000 EUR
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713540004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.radom.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach