Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony na usługę utrzymania czystości w obiektach Starostwa Powiatowego w Dzierżoniowie

Zarząd Powiatu Dzierżoniowskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 58-200 Dzierżoniów, Rynek 27
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 8325220, 8316789 , fax. 073 8316601
  • Data zamieszczenia: 2013-11-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu Dzierżoniowskiego
    Rynek 27 27
    58-200 Dzierżoniów, woj. dolnośląskie
    tel. 074 8325220, 8316789, fax. 073 8316601
    REGON: 89072214900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pow.dzierzoniow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony na usługę utrzymania czystości w obiektach Starostwa Powiatowego w Dzierżoniowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa utrzymania czystości obiektów Starostwa Powiatowego w Dzierżoniowie obejmująca pomieszczenia biurowe, korytarze, klatki schodowe, sanitariaty, archiwa i inne pomieszczenia wymienione w załączniku do SIWZ. Łączna powierzchnia pomieszczeń do sprzątania wynosi - 2.998,83m2. 2. Szczegółowy zakres usług, o których mowa powyżej oraz częstotliwość ich wykonywania określa załącznik do SIWZ. 3. Miejsce wykonywania przedmiotu zamówienia - budynki Starostwa Powiatowego w Dzierżoniowie przy ul. Świdnickiej 38 i Rynek 27. 4. Przedmiot zamówienia będzie realizowany zgodnie z postanowieniami wzoru umowy stanowiącej formularz nr 7 do SIWZ. 5. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: 1) usługa utrzymania czystości w siedzibie Starostwa Powiatowego w Dzierżoniowie w budynkach przy ul. Świdnickiej 38 i Rynek 27 świadczona będzie codziennie od poniedziałku do piątku, poza godzinami pracy Urzędu, (po godz. 15.30), za wyjątkiem sprzątania pomieszczeń o tzw. ograniczonym dostępie (pomieszczenia kodowane, archiwum zakładowe, wydziałowe magazyny dokumentacji aktowej), w których usługa ta będzie świadczona w obecności użytkownika pomieszczenia. Czas rozpoczęcia sprzątania pomieszczeń Urzędu w trakcie realizacji umowy może ulec zmianie w zależności od potrzeb zamawiającego, 2) usługa utrzymania czystości będzie wykonywana przez co najmniej 5 pracowników wykonawcy, przy zastosowaniu profesjonalnego sprzętu i atestowanych środków czystości, 3) wykonawca gwarantuje, że materiały i środki czystości, które będą wykorzystywane do realizacji usług są dopuszczone do stosowania zgodnie z przepisami prawa i będą stosowane zgodnie z przeznaczeniem i zaleceniami producenta, 4) zamawiający wymaga, aby wykonawca zapewnił na swój koszt środki czyszczące i dezynfekcyjne niezbędne do utrzymania czystości, środki czystości i higieny (zgodnie z treścią załącznika do SIWZ) oraz dysponował odpowiednim sprzętem niezbędnym do wykonania zamówienia, 5) wykonawca zapewni jednolity ubiór (z czytelną nazwą firmy) wszystkim osobom wykonującym usługi sprzątania na terenie budynków zamawiającego, 6) wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za zabezpieczenie pomieszczeń urzędu (pozamykanie okien, drzwi, wyłączenie światła, włączenie alarmu) od momentu pobrania kluczy od pracowników zamawiającego do czasu zamknięcia urzędu i włączenia alarmu w budynku Rynek 27, 7) wykonawca ponosi odpowiedzialność za zachowanie w tajemnicy danych osobowych, wszelkich danych technicznych, organizacyjnych i innych dotyczących zamawiającego, powziętych w trakcie realizacji umowy, niezależnie od źródła i formy pozyskania tych informacji, 8) wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia, najpóźniej w dniu rozpoczęcia wykonywania usługi, oświadczeń podpisanych przez osoby wykonujące usługi sprzątania, w których zobowiązują się one do zachowania tajemnicy danych osobowych, do których mogą mieć dostęp w trakcie realizacji umowy. Za naruszenia przepisów w zakresie danych osobowych pełną odpowiedzialność ponosi wykonawca, 9) zamawiający wymaga zapewnienia co najmniej jednej osoby koordynującej (administratora) pracą zespołu osób sprzątających, która zapewni stały bieżący nadzór nad zespołem osób sprzątających oraz nad jakością wykonywanych prac objętych przedmiotem zamówienia. Administrator będzie wyposażony w telefon komórkowy oraz będzie upoważniony do kontaktowania się z zamawiającym w zakresie bieżących uwag, doboru sprzętu oraz środków czystości itp. Będzie on odpowiedzialny za przekazywanie osobom sprzątających uwag, zastrzeżeń i poleceń zamawiającego w związku z realizacją przedmiotu zamówienia, 10) wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywania usług do zapewnienia na terenie objętym umową należytego ładu, porządku, przestrzegania przepisów bhp i ppoż. oraz ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją usług oraz wskutek innych działań osób zatrudnionych przez wykonawcę
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wysokość wadium 2000 zł (słownie: dwa tysiące złotych)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.pow.dzierzoniow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach