Szpital Miejski św. Jana Pawła II w Elblągu ogłasza przetarg
- Adres: 82-300 Elbląg, Komeńskiego
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 55 239 44 01, 55 239 44 95, , fax. 55 239 45 77
- Data zamieszczenia: 2020-01-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Miejski św. Jana Pawła II w Elblągu
Komeńskiego 35
82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 55 239 44 01, 55 239 44 95, , fax. 55 239 45 77
REGON: 28109884000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalmiejski.elblag.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: SPZOZ
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przetarg nieograniczony na usługę pełnienia funkcji Inżyniera Kontraktu wraz z kompleksowym nadzorem inwestorskim w ramach projektu pn: „Podniesienie jakości i kompleksowości leczenia poprzez konsolidację usług zdrowotnych w zakresie lecznictwa zachowawczego i zabiegowego w Szpitalu Miejskim św. Jana Pawła ll w Elblągu.” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie obowiązków Inżyniera Kontraktu podczas realizacji zadania inwestycyjnego pn.: „Podniesienie jakości i kompleksowości leczenia poprzez konsolidację usług zdrowotnych w zakresie lecznictwa zachowawczego i zabiegowego w Szpitalu Miejskim św. Jana Pawła ll w Elblągu”, składającego się z następujących zadań inwestycyjnych (dalej zwanych zadaniami): Pełnienie obowiązków Inżyniera Kontraktu: 1) podczas rozbudowy budynku Szpitala Miejskiego św. Jana Pawła II w Elblągu poprzez rozbudowę bloku operacyjnego do budynku szpitala przy ul. Komeńskiego w związku z konsolidacją szpitali miejskich i reorganizacją oddziałów zabiegowych. Planowana inwestycja przewiduje dobudowanie do istniejącego budynku Szpitala Miejskiego św. Jana Pawła II w Elblągu nowoczesnego pawilonu bloku operacyjnego z 5 salami operacyjnymi (z wyposażeniem) wraz z pomieszczeniami przygotowania pacjenta i personelu, centralną sterylizatornią (z wyposażeniem) oraz z zapleczem i magazynem dla nowoprojektowanego bloku operacyjnego, salą opieki pooperacyjnej wraz z zapleczem - połączonego z budynkiem szpitala trzykondygnacyjnym łącznikiem komunikacyjnym z dwoma dźwigami w wykonaniu szpitalnym. 2) podczas „Modernizacji oddziałów szpitalnych Szpitala Miejskiego św. Jana Pawła II w Elblągu w związku z konsolidacją szpitali miejskich i reorganizacją oddziałów zabiegowych” w ramach projektu: „Podniesienie jakości i kompleksowości leczenia poprzez konsolidację usług zdrowotnych w zakresie lecznictwa zachowawczego i zabiegowego w Szpitalu Miejskim Św. Jana, Pawła II w Elblągu”. Planowana inwestycja przewiduje modernizację 4 oddziałów szpitalnych Szpitala Miejskiego św. Jana Pawła II w Elblągu: w budynku szpitala przy ul. Komeńskiego 35: a) modernizacja pomieszczeń dla potrzeb oddziału pediatrycznego (dzieci starszych – skrzydło „D”, parter, oraz dzieci młodszych – skrzydło „E”, parter). b) modernizacja pomieszczeń dla potrzeb oddziału chirurgii dziecięcej – skrzydło „D”, II piętro. w budynku szpitala przy ul. Żeromskiego 22 a) modernizacja pomieszczeń dla potrzeb oddziału rehabilitacji kardiologicznej – skrzydło prawe – I piętro. b) modernizacja pomieszczeń dla potrzeb oddziału psychiatrycznego – II piętro – cała kondygnacja. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie zawierające informacje stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. a) Treść i zakres wymaganego oświadczenia Zamawiający przekazuje na: - ZAŁĄCZNIKU NR 2.1 do SIWZ - dotyczy spełniania warunków udziału w postępowaniu, - ZAŁĄCZNIKU NR 2.2 do SIWZ - dotyczy przesłanek wykluczenia z postępowania. b) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu. c) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokument ten potwierdza spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. d) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 2) wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane. Wzór wykazu usług stanowi załącznik Nr 4 do SIWZ 3) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu osób stanowi załącznik Nr 5 do SIWZ (dla warunku z pkt. V.D.3.2a-b) i załącznik Nr 6 do SIWZ (dla warunku z pkt. V.D.3.2c-i) 4) Dokumenty stanowiące dowód, w szczególności zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – w przypadku Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów. Uwaga: a) dokumenty mają określać w szczególności: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą, b) zobowiązanie należy złożyć zgodnie ze wzorem stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 7 do SIWZ. Wykonawca (IK) jest zobowiązany przedstawić Zamawiającemu najpóźniej w dniu podpisania niniejszej umowy obowiązującą umowę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone na mieniu lub na osobie, także obejmującej czyste straty finansowe powstałe w związku z realizacją prac/czynności określonych w niniejszej umowie, szkody powstałe z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania niniejszej umowy na łączną kwotę nie niższą niż 1.000.000,00 zł na jedno lub wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia. W przypadku zawarcia umowy ubezpieczeniowej na okres dłuższy niż 12 miesięcy i jej ratalnego opłacania (po okresie pierwszych 12 miesięcy) IK zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu dokumentu potwierdzającego jej opłacenie na kolejny okres w terminie nie krótszym niż 7 dni przed upływem terminu zapadalności danej raty. W przeciwnym przypadku Zamawiający może opłacić taką polisę we własnym zakresie i przy najbliższym rozliczeniu finansowym odpowiednio potrąci poniesione z tego tytułu straty finansowe z wynagrodzenia IK. W przypadku zawarcia umowy na okres 12 miesięcy lub wygaśnięcia poprzedniej umowy ubezpieczeniowej, IK zobowiązany jest do zawarcia nowej umowy ubezpieczenia (na warunkach o których mowa powyżej) na kolejny okres minimum 12 miesięcy (bądź krótszy pozostały do końca realizacji niniejszej umowy) i dostarczenia Zamawiającemu wraz z dokumentem potwierdzającym jej opłacenie w terminie nie krótszym niż 7 dni przed upływem terminu ważności poprzedniej umowy ubezpieczenia. W przeciwnym przypadku Zamawiający może wykupić taką polisę we własnym zakresie i przy najbliższym rozliczeniu finansowym odpowiednio potrąci poniesione z tego tytułu straty finansowe z wynagrodzenia IK.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- "Usługa nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn.: „Budowa tężni solankowej w Iławie”
Dodano: 2024-04-24 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestycyjnego dla inwestycji Budowa oczyszczalni ścieków w Gminie Grodziczno – etap I realizowanej w formule „zaprojektuj i wybuduj”
Dodano: 2024-04-16 - Nadzór inwestorski dla zadań polegających na modernizacji ulic powiatowych w Gołdapi
Dodano: 2024-04-02 - Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: Uzbrojenie terenów przemysłowych w miejscowości Szymany
Dodano: 2023-07-04 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla inwestycji: Przebudowa oczyszczalni ścieków dla aglomeracji Pieniężno
Dodano: 2023-07-04 - Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru nad inwestycją: Rozbudowa i przebudowa budynku magazynowego z przeznaczeniem na hale sportową dla SOSW im. K. Maltańskich w Bartoszycach
Dodano: 2023-06-30 - Postępowanie na wykonanie usługi nadzoru inwestorskiego dla inwestycji pn.: "Zaprojektowanie i wykonanie nadbudowy i przebudowy budynku WSSE w Olsztynie w celu utworzenia laboratorium klasy BSL 3".
Dodano: 2023-06-10 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania inwestycyjnego - modernizacja i rozbudowa gospodarki wodno – ściekowej w Gminie Biała Piska w formule zaprojektuj i wybuduj
Dodano: 2023-04-03 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad realizacją zadania pn.: Modernizacja budynków użyteczności publicznej w Wilczętach z zagospodarowaniem terenu wokół i wymianą źródła ciepła na zeroemisyjne
Dodano: 2023-03-14 - Usługa inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania polegającego na rozbudowie Szpitala w Ostródzie na potrzeby Izby Przyjęć, Zespołu Pracowni oraz Oddziału Chirurgii Urazowo-Ortopedycznej
Dodano: 2022-08-29