Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony na udzielenie Miastu Mińsk Mazowiecki kredytu długoterminowego na finansowanie inwestycji - Rozbudowa i modernizacja SP Nr 1 i GM Nr 1 w Mińsku Mazowieckim

Miasto Mińsk Mazowiecki ogłasza przetarg

  • Adres: 05-300 Mińsk Mazowiecki, ul. Konstytucji 3-go Maja 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 025 7595300 , fax. 025 758 40 25
  • Data zamieszczenia: 2011-02-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Mińsk Mazowiecki
    ul. Konstytucji 3-go Maja 1 1
    05-300 Mińsk Mazowiecki, woj. mazowieckie
    tel. 025 7595300, fax. 025 758 40 25
    REGON: 00052589500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.minsk-maz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony na udzielenie Miastu Mińsk Mazowiecki kredytu długoterminowego na finansowanie inwestycji - Rozbudowa i modernizacja SP Nr 1 i GM Nr 1 w Mińsku Mazowieckim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie w 2011 r. Miastu Mińsk Mazowiecki kredytu długoterminowego w kwocie 5.500.000,00 zł. na finansowanie inwestycji pod nazwą - Rozbudowa i modernizacja SP nr 1 i GM nr 1 w Mińsku Mazowieckim, zgodnie z Uchwałą Nr III/14/11 Rady Miasta Mińsk Mazowiecki z dnia 31 stycznia 2011 r. w sprawie zaciągnięcia długoterminowego kredytu do wysokości 5.500.000,00 zł. na finansowanie inwestycji pod nazwą - Rozbudowa i modernizacja SP nr 1 i GM nr 1 w Mińsku Mazowieckim. 2. Miasto Mińsk Mazowiecki zaciąga kredyt na sfinansowanie inwestycji pn. Rozbudowa i modernizacja SP nr 1 i GM nr 1 w Mińsku Mazowieckim. Inwestycja ta dotyczy remontu i rozbudowy o salę gimnastyczną i boisko budynku Szkoły Podstawowej Nr 1 i Gimnazjum Miejskiego Nr 1 przy ulicy Kopernika 9 w Mińsku Mazowieckim. Wykonawcą tej inwestycji jest Konsorcjum Firm: Lider - REMEX Przedsiębiorstwo Budowlano - Handlowe Krzysztof Wrzosek, Andrzej Cudny Spółka Jawna, mające siedzibę w Mińsku Mazowieckim, przy ul. Grobelnego 2 oraz Partnera Konsorcjum: EVERSPORT Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą przy ul. Arkuszowej 39, 01-934 Warszawa. Umowa z wykonawcą została zawarta 26 stycznia 2010 r., termin zakończenia inwestycji 31 maja 2012 r. 3. Udzielenie kredytu w PLN. 4. Okres kredytowania 2011 r. - 29.07.2016 r. Datę 29.07.2016 r. uważa się za całkowitą spłatę zobowiązań kredytu. 5. Wynagrodzenie wykonawcy z tytułu udzielonego kredytu stanowi oprocentowanie składające się z sumy stopy bazowej i marży wykonawcy, ustalonej na następujących zasadach: 1) oprocentowanie kredytu ustalane jest z dokładnością do dwóch znaków po przecinku; 2) marża oparta na stopie procentowej, wykazanej przez wykonawcę w formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej siwz; 3) stopa bazowa (WIBOR 3M); 4) kredyt oprocentowany przy zastosowaniu następujących zasad: a) stopą bazową jest stawka WIBOR 3M, notowana na 7 dni roboczych przed każdym kolejnym okresem kredytowania; b) marża wykonawcy jest stała, wynikająca ze złożonej oferty; c) okresy 3 - miesięczne, w których obowiązuje określona wysokość stopy procentowej, ustalone są od daty uruchomienia pierwszej transzy kredytu. Pierwszy okres obowiązywania określonej stopy oprocentowania rozpoczyna się z dniem uruchomienia pierwszej transzy kredytu a kończy z upływem trzech miesięcy, w przedostatnim dniu licząc od daty uruchomienia. Kolejne okresy obowiązywania stopy oprocentowania kredytu ustalane będą w sposób analogiczny jak przy ustalaniu pierwszego okresu odsetkowego; d) do celów obliczania oprocentowania przyjmuje się, że rok liczy 365 dni a miesiąc rzeczywistą ilość dni; 5) odsetki naliczane będą w okresach 1-miesięcznych. 6. Kredyt będzie uruchamiany w dziewięciu transzach miesięcznych: - pierwsza transza - w ciągu 3 dni od dnia podpisania umowy do wysokości 3.650.000zł, - druga transza - do dnia 25.05.2011r. do wysokości 920.000 zł, - trzecia transza - do dnia 27.06.2011r. do wysokości 480.000 zł, - czwarta transza - do dnia 25.07.2011r. do wysokości 190.000 zł, - piąta transza - do dnia 25.08.2011r. do wysokości 80.000 zł, - szósta transza - do dnia 27.09.2011r. do wysokości 50.000 zł, - siódma transza - do dnia 25.10.2011r. do wysokości 50.000 zł, - ósma transza - do dnia 25.11.2011r. do wysokości 40.000 zł, - dziewiąta transza - do dnia 23.12.2011r. do wysokości 40.000 zł; 7. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian wysokości i terminów transz bez dodatkowych opłat. 8. Wypłata transz kredytu następować będzie na rachunek zamawiającego, wskazany w umowie. Transze będą uruchamiane na podstawie wniosku zamawiającego, złożonego na piśmie, faxem lub drogą elektroniczną w terminie 3 dni roboczych przed uruchomieniem transzy. W przypadku przesłania do wykonawcy wniosku faksem lub drogą elektroniczną zamawiający w terminie 14 dni od przesłania wniosku dostarczy do wykonawcy jego oryginał; 9. Bank nie będzie pobierał żadnych dodatkowych opłat z tytułu zmian, o których mowa w pkt 6 i 7; 10. Spłata kredytu następować będzie w 55 równych miesięcznych ratach w wysokości po 100.000,00 PLN każda, począwszy od dnia 31.01.2012 r. Raty są płatne ostatniego roboczego dnia miesiąca, określonego w załączniku nr 2 do siwz; 11. Spłata odsetek następować będzie w 55 comiesięcznych ratach odsetkowych, począwszy od dnia 31.01.2012 r. 12. Karencja w spłacie kredytu i odsetek będzie do dnia 30.01.2012 r. 13. Spłata odsetek za okres karencji w spłacie rat odsetkowych nastąpi w terminie 31.01.2012r. 14. Spłata kredytu i odsetek następowała będzie na rachunek wykonawcy, otwarty i prowadzony nieodpłatnie w celu spłaty kredytu, w terminach spłaty kredytu i płatności odsetek; 15. Nazwa i kod określony we Wspólnym Słowniku Zamówień Główny przedmiot: 66113000-5 - usługi udzielania kredytu. 16. Zamawiający udostępni poniższe materiały do oceny własnej sytuacji ekonomiczno-finansowej na swojej stronie internetowej wraz z ogłoszeniem i SIWZ. Oryginały niżej wymienionych dokumentów będą dostępne do wglądu w siedzibie Zamawiającego w Urzędzie Miasta Mińsk Mazowiecki w Wydziale Finansowym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 55 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 19.000,00 zł (słownie złotych: dziewiętnaście tysięcy złotych). 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin uznania wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego, nie później niż w dniu 15.03.2011 r. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Mińsku Mazowieckim, ul. Piłsudskiego 6, 05-300 Mińsk Mazowiecki, Nr 33 9226 0005 0024 4185 2000 0050 z dopiskiem: Przetarg nieograniczony na udzielenie Miastu Mińsk Mazowiecki kredytu długoterminowego na finansowanie inwestycji - Rozbudowa i modernizacja SP nr 1 i GM nr 1 w Mińsku Mazowieckim 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - dokument potwierdzający wniesienie wadium, należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie zamawiającego - Urząd Miasta Mińsk Mazowiecki, ul. Konstytucji 3-go Maja 1, 05-300 Mińsk Mazowiecki, pokój nr 211 lub dołączyć do oferty. 7. Wadium wniesione w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej musi zawierać klauzule gwarantujące bezwarunkową wypłatę na rzecz zamawiającego w przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych w art. 46 ust 4a i ust. 5 ustawy. 8. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 9. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 10. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w siwz, spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 5) ustawy. 11. Zwrot wadium nastąpi zgodnie z art. 46 w następujących przypadkach: 11.1 Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza; 11.2 Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie niniejszego zamówienia; 11.3 Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; 11.4 Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. Zaleca się wskazanie w ofercie nr rachunku bankowego, na który należy dokonać zwrotu. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynikało to z przyczyn nieleżących po jego stronie; 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.minskmaz.bip-gov.info.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach