Przetargi.pl
PRZETARG NIEOGRANICZONY NA ŚWIADCZENIE USŁUGI ZAPEWNIENIA CIĄGŁOŚCI DRUKOWANIA, SERWISU I UTRZYMANIA CIĄGŁOŚCI FUNKCJONOWANIA URZĄDZEŃ DRUKUJĄCYCH ORAZ WSPARCIA SYSTEMU ZARZĄDZANIA WYDRUKIEM

Komenda Wojewódzka Policji w Gdańsku ogłasza przetarg

  • Adres: 80-819 Gdańsk, ul. Okopowa
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 583 214 817 , fax. 583 214 810
  • Data zamieszczenia: 2019-04-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Gdańsku
    ul. Okopowa 15
    80-819 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 583 214 817, fax. 583 214 810
    REGON: 19123609400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://pomorska.policja.gov.pl, www.pomorska.policja.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZETARG NIEOGRANICZONY NA ŚWIADCZENIE USŁUGI ZAPEWNIENIA CIĄGŁOŚCI DRUKOWANIA, SERWISU I UTRZYMANIA CIĄGŁOŚCI FUNKCJONOWANIA URZĄDZEŃ DRUKUJĄCYCH ORAZ WSPARCIA SYSTEMU ZARZĄDZANIA WYDRUKIEM
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi utrzymania ciągłości drukowania, serwisu i zapewnienie funkcjonowania urządzeń drukujących oraz wsparcia systemu zarządzania wydrukiem w Komendzie Wojewódzkiej Policji w Gdańsku oraz jednostkach podległych dla 232 szt. wielofunkcyjnych urządzeń drukujących. Szczegółowy opis znajduje się w SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79800000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Formularz Oferty ( zał. nr 1); Uwaga : podpisany przez upełnomocnionego przedstawiciela zgodnie z wypisem z właściwego rejestru wraz z oświadczeniem o podwykonawcach 2.W przypadku ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo. 3.wykaz wykonanych usług , w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane wraz z dowodami określającymi czy usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: tak

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach