Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony na świadczenie usługi polegającej na organizacji konferencji na rzecz Dolnośląskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego we Wrocławiu

Dolnośląski Ośrodek Doradztwa Rolniczego ogłasza przetarg

  • Adres: 53-033 Wrocław, ul. Zwycięska 12
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3398656 , fax. 071 3397912
  • Data zamieszczenia: 2010-12-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dolnośląski Ośrodek Doradztwa Rolniczego
    ul. Zwycięska 12 12
    53-033 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3398656, fax. 071 3397912
    REGON: 00601129800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony na świadczenie usługi polegającej na organizacji konferencji na rzecz Dolnośląskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego we Wrocławiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na organizacji konferencji na rzecz Dolnośląskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego we Wrocławiu ul. Zwycięska 12, 53-033 Wrocław CPV: 55320000-9, 55520000-1, 55521200-0, 55300000 - 3, 55120000 - 7 Wyszczególnienie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia - Usługa polegająca na organizacji konferencji dla Dolnośląskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego we Wrocławiu w ramach projektu Dolnośląsko-Saksońska Akademia Rolnictwa i Ochrony Środowiska, nr wniosku 100046466, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej Polska-Saksonia 2007-2013 2. Określenie przedmiotu zamówienia: Zakup usługi polegającej na zorganizowaniu konferencji w tym wynajem sali konferencyjnej i zapewnienie usługi gastronomicznej (catering) związanej z realizacją projektu Dolnośląsko-Saksońska Akademia Rolnictwa i Ochrony Środowiska. 3. Zakres usług obejmuje usługi wynajmu sali i usługi gastronomiczne, tj.: 1. Wynajem sali na potrzeby realizacji konferencji. 2. Usługę cateringową dla uczestników konferencji (stół szwedzki, przerwy kawowe) 4. Szczegółowy zakres zamówienia: Czas trwania każdej konferencji: 1 dzień (ok.8 godzin) Liczebność grupy: ok. 120 uczestników - konferencję Liczba osób może ulec nieznacznej zmianie. Lokalizacja konferencji: województwo dolnośląskie, powiat jeleniogórski, miasto Jelenia Góra Terminy konferencji: planuje się zorganizowanie 2 konferencji: 1.styczeń 2011 (26.01.2011) Na etapie składania oferty należy podać dokładane miejsce konferencji z danymi adresowymi. Dane dotyczące dokładnego miejsca są niezbędne m.in. do wcześniejszego przygotowania zaproszeń, informacji dla beneficjentów. Nie podanie dokładnego miejsca konferencji będzie skutkowało odrzuceniem oferty. 2. listopad 2011 (17.11.2011) Ustalony harmonogram w trakcie realizacji projektu może ulec zmianie. Wyżywienie: (posiłki zgodnie z załączonym poniżej harmonogramem) 2 x poczęstunek stół szwedzki (kanapeczki, koreczki, ciastka, słodkie bułeczki, ciepły posiłek) 2 x przerwa kawowa (kawa, herbata, woda mineralna, soki, cukier, cytryna, śmietanka do kawy) Do oferty prosimy dołączyć propozycję menu. 5. Wymogi dot. sali konferencyjnej oraz miejsca szkolenia: Ustawienie krzeseł - rzędami z przejściem środkiem sali. Krzesła konferencyjne ze składanym pulpitem lub stoły + krzesła. Sala powinna zmieścić zarówno uczestników konferencji, jak i powinno zostać zabezpieczone miejsce na kabiny tłumaczeniowe lub sala wyposażoną w kabinę dla tłumaczy. Sala konferencyjna powinna zapewniać dostęp światła dziennego (posiadać okna) oraz możliwość zaciemnienia sali. Sala powinna być odrębnym pomieszczeniem, niezależnym od sali restauracyjnej. Możliwość wieszania flipchartów oraz innych materiałów dydaktycznych na ścianach lub w przygotowanych do tego miejscach. Brak filarów ograniczających widoczność uczestnikom - uczestniczkom szkoleń. Wyposażenie sali konferencyjnej: - sprzęt multimedialny: laptop + rzutnik, ekran, stoliki na sprzęt multimedialny, internet bezprzewodowy, flipchart z papierem, pisaki, przedłużacz Zaplecze sanitarne-toalety w pobliżu sali konferencyjnej. Bezpłatny parking dla uczestników konferencji, ekspertów i organizatorów 6. Opis przygotowania oferty cenowej Należy podać cenę netto i brutto za: usługa cateringowa najem sali konferencyjnej wraz ze sprzętem Powyższe zadanie będzie finansowane w ramach projektu Dolnośląsko-Saksońska Akademia Rolnictwa i Ochrony Środowiska - Program Współpracy Transgranicznej Polska-Saksonia 2007-2013 w ramach wsparcia z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 553200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dodr.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach