Przetargi.pl
Roboty ogrodnicze związane z ukwieceniem Lądka Zdroju oraz całorocznym utrzymaniem czystości i konserwacją wybranych terenów zielonych w roku 2011

Gmina Lądek Zdrój ogłasza przetarg

  • Adres: 57-540 Lądek-Zdrój, ul. Rynek 31
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 8117850 , fax. 074 8147418
  • Data zamieszczenia: 2010-12-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lądek Zdrój
    ul. Rynek 31 31
    57-540 Lądek-Zdrój, woj. dolnośląskie
    tel. 074 8117850, fax. 074 8147418
    REGON: 89052355600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ladek.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty ogrodnicze związane z ukwieceniem Lądka Zdroju oraz całorocznym utrzymaniem czystości i konserwacją wybranych terenów zielonych w roku 2011
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje roboty ogrodnicze związane z ukwieceniem Lądka Zdroju (wykonanie wiosennej i letniej dekoracji kwiatowej na kwietnikach, w pojemnikach, rynienkach wraz z ich pielęgnacją oraz utrzymanie i pielęgnację nasadzeń kwiatowych wieloletnich i kompozycji z krzewów) w roku 2011; 2. Przedmiot zamówienia obejmuje całoroczne utrzymanie czystości wraz z konserwacją i pielęgnacją wybranych terenów zielonych w Lądku Zdroju w roku 2011 Szczegółowy zakres prac (usług) obejmuje: 1.1 W zakresie robót związanych z ukwieceniem Lądka Zdroju 1) wykonanie wiosennej dekoracji kwiatowej: a) wazy 64 m2 (64 szt) b)rynienki - 95 m.b. c) kwietniki - 32,00 m2 w terminie do dnia 30 - go kwietnia każdego roku, 2) wykonanie letniej dekoracji kwiatowej: a)wazy 64 m2 (64 szt) oraz kwietniki na latarniach ( 32 kwietniki - donice) b) rynienki - 95 m.b. c)kwietniki: - 32,00 m2 metodą tradycyjną w terminie do dnia 10-go czerwca 2011 roku - w sposób zapewniający wielobarwność, urozmaicenie gatunkowe oraz walor zdobniczy przez cały okres wegetacji wraz z pielęgnacją sezonową ( dot. pkt 1 i 2); 2) sezonową pielęgnację nasadzeń kwiatowych wieloletnich oraz kompozycji z krzewów wraz z uzupełnianiem ubytków a) rabaty bylinowe - 29,00 m2 b) alpinaria - 30,00 m2; c) kompozycje z krzewów - 443,00 m2 2.2.W zakresie robót związanych z całorocznym utrzymaniem czystości wraz z konserwacją i pielęgnacją wybranych terenów zielonych w Lądku Zdroju w roku 2011. 1) utrzymanie w estetycznym stanie trawników poprzez odpowiednią częstotliwość koszenia skorelowaną z tempem odrostu trawy, tak aby wysokość trawy nie była wyższa niż 10 cm od powierzchni ziemi , oraz stosowanie odpowiednich zabiegów pielęgnacyjnych ( aeracja, dosiewanie w miejscu wydeptywania, zgrabianie skoszonej trawy w miarę potrzeby, jej wywóz, itp.) - 8031,00 m2 oraz jesiennym wiosennym wygrabianiem opadłych liści, usuwaniem odpadów, które zanieczyszczają trawniki 2) utrzymanie żywopłotów obejmujące: cięcie żywopłotów liściastych - 430,00 m.b. - co najmniej 2 x w ciągu sezonu wegetacyjnego w terminach: do końca czerwca oraz do 20-go sierpnia- drewno miękkie (225 m.b.) oraz 1 x w ciągu sezonu wegetacyjnego do 31 lipca - drewno twarde (205 m.b.) zgodnie z agrotechniką w tym zakresie oraz prowadzenie prac pielęgnacyjnych (+ cięcia korekcyjne przy puszeniu się, odchwaszczanie, spulchnianie gleby, nawożenie, wygrabianie opadłych liści w okresie wiosennym i jesiennym, strząsanie śniegu w okresie zimowym w razie potrzeby, usuwanie odpadów, które zanieczyszczają żywopłoty 3) pielęgnacja krzewów w skupinach ( ok. 115 m2) i pojedynczo rosnących ( wygrabianie liści, odchwaszczanie, spulchnianie ziemi, cięcia korygujące, usuwanie odrostów, nawożenie, wykonywanie misek,itp), usunięcie samosiejek krzewów i drzew z pow. około 150 m2, usuwanie odpadów spod krzewów 2.3.W zakresie prac związanych z zimowym i letnim utrzymaniem czystości na alejkach i placach parkowych: a) zamiatanie ręczne lub mechaniczne alejek i placyków parkowych o nawierzchni betonowej, asfaltowej, z kostki polbruk ( 1206 m2)oraz żwirowej (412 m2) - łącznie 1618 m2 b) obcinanie darni przy krawężnikach alejek, c) opróżnianie koszy parkowych ( 6 szt) d) odśnieżanie alejek i placyków, usuwanie śliskości, lodu i błota pośniegowego z zastosowaniem materiałów uszarstniających ( piasek, mieszanka piaskowo-solna) z łącznej pow. 1618 m2 ręcznie przy pomocy odśnieżaczy, mioteł, szczotek metalowych, itp. dopuszcza się użycie małych pługów chodnikowych ( do 250 kg) e) prace transportowe odpadów wytworzonych podczas wykonywanych prac w zakresie utrzymania czystości oraz wymienionych wyżej robót zewiązanych z ukwieceniem i utrzymaniem zieleni. 3. WARUNKI TECHNICZNO-ORGANIZACYJNE PODCZAS WYKONYWANIA ROBÓT PRZY ZIMOWYM UTRZYMANIU TERENÓW ZIELENI 3.1. Wykonawca zobowiązany jest na bieżąco śledzić aktualne prognozy pogody oraz uwarunkowania lokalne . 3.2 Odśnieżanie i usuwanie śliskości należy rozpocząć niezwłocznie po wystąpieniu opadów śniegu lub innych zjawisk powodujących gołoledź. W przypadku opadów nocnych odśnieżanie należy prowadzić z takim wyprzedzeniem, aby umożliwić bezpieczne dotarcie mieszkańców do pracy, szkół, obiektów użyteczności publicznej. 3.3 Prace związane z zimowym utrzymaniem dróg i alejek należy wykonywać na bieżąco z pełnym zakończeniem czynności nie później niż do 2 godzin od ustania zjawisk atmosferycznych w ciągu całego tygodnia. 3.4 Wykonawca zobowiązany jest przechowywania materiałów służących zimowemu utrzymaniu w sposób nie szkodzący środowisku naturalnemu ( mieszanki piaskowo-solne przechowywać w sposób uniemożliwiający wypłukiwanie soli na tereny zielone - najlepiej w zamykanych, szczelnych pojemnikach).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 773100006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip-ugladekzdroj.dolnyslask.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach