Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony na remont dwóch dźwigów osobowych nr 5 i 6 pracujących w systemie sterowania grupowo-zbiorczego w budynku dydaktycznym WBMiZ: -Demontaż i utylizacja ( nie nadających się do dalszej eksploatacji) zespołów napędowych, sterowniczych, kabin i drzwi szybowych, z następnie dostawa kompletnych urządzeń spełniających wymagania obowiązujących norm wraz z wszystkimi pracami towarzyszącymi w zakresie robót budowlanych w szybie i maszynowni. -Nowe dźwigi dostosowane do użytkowania przez osoby niepełnosprawne.

Politechnika Poznańska ogłasza przetarg

  • Adres: 60-965 Poznań, pl. M. Skłodowskiej-Curie 5
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 6653538 , fax. 061 6653738
  • Data zamieszczenia: 2009-06-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Politechnika Poznańska
    pl. M. Skłodowskiej-Curie 5 5
    60-965 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 061 6653538, fax. 061 6653738
    REGON: 00000016080000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony na remont dwóch dźwigów osobowych nr 5 i 6 pracujących w systemie sterowania grupowo-zbiorczego w budynku dydaktycznym WBMiZ: -Demontaż i utylizacja ( nie nadających się do dalszej eksploatacji) zespołów napędowych, sterowniczych, kabin i drzwi szybowych, z następnie dostawa kompletnych urządzeń spełniających wymagania obowiązujących norm wraz z wszystkimi pracami towarzyszącymi w zakresie robót budowlanych w szybie i maszynowni. -Nowe dźwigi dostosowane do użytkowania przez osoby niepełnosprawne.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przetarg nieograniczony na remont dwóch dźwigów osobowych nr 5 i 6 pracujących w systemie sterowania grupowo-zbiorczego w budynku dydaktycznym WBMiZ: -Demontaż i utylizacja ( nie nadających się do dalszej eksploatacji) zespołów napędowych, sterowniczych, kabin i drzwi szybowych, z następnie dostawa kompletnych urządzeń spełniających wymagania obowiązujących norm wraz z wszystkimi pracami towarzyszącymi w zakresie robót budowlanych w szybie i maszynowni. -Nowe dźwigi dostosowane do użytkowania przez osoby niepełnosprawne.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453131005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 126 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: zamawiający nie będzie pobierał wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy PZP, o udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena warunków zostanie dokonana metodą spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2)Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 3)Oświadczenia określonego w art.22 ust.1 Prawa zamówień publicznych. 4) Oświadczenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych. 5)Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 6)Wykaz co najmniej 3 zamówień obejmujących wyminę dźwigów osobowych w budynkach o dużym natężeniu ruchu zawierający miejsce instalacji, typ urządzenia, wartość umowy brutto w okresie ostatnich 5 lat z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 7)W ofercie należy przedstawić parametry techniczne zaproponowanego urządzenia odnosząc się do parametrów technicznych określonych przez Zamawiającego w pkt.3 założeń technicznych, ponadto określić: - zespół napędowy: producenta, parametry techniczne, - producenta oraz typ falownika. 8) Rysunki montażowe dt. szybu, kabiny, propozycji wystroju wnętrza kabiny. 9)Wykaz części zamówienia, którą Wykonawca powierzy podwykonawcom. Jeżeli wykonawca nie przewiduje do realizacji zamówienia podwykonawców na załączniku umieszcza stosowną adnotację. 10)Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt. 3.5 wykonawca wykazał osoby, którymi będzie dysponował. 11)Oryginał lub kserokopia pełnomocnictwa dla osoby podpisującej ofertę, (jeżeli nie wynika wprost z treści dokumentów), obejmujące uprawnienia do składania oświadczeń wynikających z toku niniejszego postępowania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.put.poznan.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach