Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony na realizację zadania inwestycyjnego pn.: „Zintegrowane działania partycypacyjne realizowane przy użyciu nowych technologii na rzecz redukcji emisji komunikacyjnej w Nakle nad Notecią” polegającego na wykonaniu aplikacji mobilnej w zakresie podstawy-bazy wraz z dodatkowym modułem.

Gmina Nakło nad Notecią ogłasza przetarg

  • Adres: 89-100 Nakło nad Notecią, Ks. Piotra Skargi
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 386 79 01, 52 386 79 60 , fax. 52 386 79 02
  • Data zamieszczenia: 2020-11-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nakło nad Notecią
    Ks. Piotra Skargi 7
    89-100 Nakło nad Notecią, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 386 79 01, 52 386 79 60, fax. 52 386 79 02
    REGON: 09235089500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gmina-naklo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony na realizację zadania inwestycyjnego pn.: „Zintegrowane działania partycypacyjne realizowane przy użyciu nowych technologii na rzecz redukcji emisji komunikacyjnej w Nakle nad Notecią” polegającego na wykonaniu aplikacji mobilnej w zakresie podstawy-bazy wraz z dodatkowym modułem.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Opis przedmiotu zamówienia. Przedmiotem niniejszego postępowania jest wykonanie aplikacji mobilnej w zakresie podstawy bazy wraz z dodatkowym modułem komunikacji dwustronnej. Aplikacja będzie miała charakter komunikacyjno-informacyjny, z nastawieniem na element komunikacji dwustronnej pomiędzy użytkownikiem aplikacji tj. mieszkańcem Gminy Nakło nad Notecią a Urzędem Miasta i Gminy Nakło nad Notecią, z możliwością rozbudowy aplikacji w przyszłości o kolejne, dodatkowe moduły (zgodnie ze Specyfikacją techniczną i opisem przedmiotu systemu Nakło Smart City). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wytyczne określone zostały w Specyfikacji technicznej i opisie przedmiotu systemu Nakło Smart City, stanowiącej załącznik nr 10 do niniejszego postępowania. UWAGA: Specyfikacja Techniczna, stanowiąca podstawę opisu przedmiotu zamówienia oraz załącznik do zamówienia, sporządzona została na szerszy zakres, niż przewiduje niniejsze postępowanie. Przedmiot niniejszego zamówienia oraz przedmiot wykonania obejmuje węższy zakres niż przedmiot opracowania specyfikacji technicznej. Zakres opisany poniżej w pkt 1.1 SIWZ należy wykonać w oparciu o zapisy Specyfikacji technicznej i opis przedmiotu systemu Nakło Smart City. Zakres niniejszego zamówienia obejmuje wykonanie prac opisanych w przedmiotowej specyfikacji z wyłączeniem zakresu dotyczącego kolejnych, dodatkowych modułów, opisanych m.in. w: pkt 2.1.4 Ochrona środowiska, pkt 2.1.5 Informacje o czujnikach powietrza Airly – widok szczegółowy, pkt 2.1.5 Trasy rowerowe. 1.1 Objęty niniejszym zamówieniem zakres obejmuje wykonanie: 1) Aplikacja mobilna (baza aplikacji mobilnej wraz z panelem administracyjnym/zarządzania oraz z opisanymi w Specyfikacji technicznej i opisie przedmiotu systemu Nakło Smart City funkcjonalnościami, m.in. funkcjonalnością aktualności, funkcjonalnością powiadomienia, funkcjonalnością ekran główny, funkcjonalnością zarządzanie kontem i funkcjonalnością wejście do systemu) – pozwoli potencjalnym użytkownikom na wejście do systemu oraz inicjację procesu korzystania z niego, czyli wszystkie procesy, które mają miejsce pomiędzy momentem pobrania aplikacji na urządzenie a skorzystaniem z konkretnej funkcjonalności z pozostałych modułów aplikacji, czyli: rejestracja konta, opcjonalny reset hasła, logowanie do aplikacji, zarządzanie swoim kontem wraz z edycją danych oraz wyświetlanie ekranu głównego aplikacji, który jest „bramą” do pozostałych obszarów aplikacji, jak również pozwoli skorzystać z wymienionych, podstawowych funkcjonalności (opisanych w Specyfikacji technicznej i opisie przedmiotu systemu Nakło Smart City z wyłączeniem wskazanego zakresu). 2) Moduł dwustronnej komunikacji (konsultacje społeczne + zgłoszenia) – zaprojektowany w celu umożliwienia nawiązania bezpośredniej interakcji i udzielenia informacji zwrotnej na linii Mieszkaniec -> Gmina oraz Gmina -> Mieszkaniec. Gmina może inicjować komunikację za pomocą funkcjonalności generowania ankiet/sondaży/głosowań, w ramach których Mieszkańcy mogą wziąć udział i wysłać informację zwrotną na dany temat w ankiecie/sondażu/głosowaniu. Mieszkańcy mogą inicjować komunikację za pomocą funkcjonalności zgłaszania zdarzeń, które napotkali na terenie gminy – np. przewróconego na drodze drzewa czy wybitej na przystanku szyby. Gmina udziela informacji zwrotnej na temat tego, co dzieje się z danym zgłoszeniem i kiedy zostaje ono obsłużone. Lokalizacja zdarzenia może być wskazana za pomocą funkcjonalności wykorzystującej system map np.: OpenStreetMaps, OpenMaps (lub rozwiązania równoważne). 3) Przeprowadzenie, co najmniej jednego szkolenia pracowników – administratorów narzędzia po stronie Zamawiającego, z obsługi systemu w zakresie zarządzania oraz w zakresie ewentualnych nieprawidłowości w działaniu systemu. 4) Zapewnienie wsparcia Zamawiającemu po wykonaniu aplikacji – związanego z pierwszym uruchomieniem oraz wdrożeniem narzędzi administracyjnych u Zamawiającego oraz wprowadzeniem aplikacji mobilnej do systemów dystrybucji aplikacji/platform dostępowych (sklep Google Play, Apple Appstore), zgodnie z warunkami opisanymi w rozdziale 3 Specyfikacji technicznej i opisu przedmiotu systemu Nakło Smart City (załącznik nr 10) oraz zgodnie z warunkami gwarancji. 2. Dodatkowe wymogi/informacje Zamawiającego:  Aplikacja musi posiadać szatę graficzną opartą na kolorystyce i symbolice Miasta i Gminy Nakło nad Notecią (kolory: niebieski, żółty, czerwony i czarny; symbole: herb, flaga miasta, szczegóły do uzgodnienia z Zamawiającym), oraz nawiązywać do wyglądu oficjalnej strony internetowej Nakła nad Notecią, czyli www.naklo.pl (alias: www.naklove.pl).  Aplikacja kliencka powinna posiadać ikonę opartą na herbie Miasta i Gminy Nakło nad Notecią lub znaku graficznym #NAKLOVE.  Zamawiający udostępnił w załącznikach do postępowania pliki graficzne do wykorzystania przy pracach związanych z wyglądem i stylistyką aplikacji. Plik inne elementy to m.in. zarys budynków Nakła nad Notecią oraz inne znaki graficzne wykorzystywane przy promocji Miasta i Gminy.  na pliki graficzne składają się Herb miasta Nakło nad Notecią, flaga miasta Nakło nad Notecią. Elementem dodatkowym jest znak graficzny wykorzystywany przy promocji Miasta i Gminy Nakło nad Notecią mający na celu łączenie różne dziedzin życia m.in. kultury, sportu, a co za tym idzie Mieszkańców Nakła nad Notecią – hashtag NAKLOVE.  Ostateczna, finalna nazwa aplikacji zostanie skonsultowana i zaakceptowana przez Zamawiającego w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia.  Wykonawca udzieli minimum 24 miesięcy gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia.  Wykonawca, w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia, będzie konsultował poszczególne rozwiązania z Zamawiającym, w szczególności w zakresie przekazania danych niezbędnych do „umieszczenia” w aplikacji, projektu graficznego aplikacji, zawartości danych kontaktowych lub informacyjnych w aplikacji. Herb Zgodnie z uchwałą X/123/99, w złotym polu herbu znajduje się czerwona wieża forteczna z dwoma erkierami. Jej dachy są spiczaste, w kolorze błękitnym, zaś okna i brama – w kolorze czarnym. Półokrągłe formy, wspierające erkiery, dochodzą do wieży środkowej i stanowią wzmocnienie podpórki. Flaga Zgodnie z uchwałą XI/125/99, flaga przedstawia herb miasta usytuowany pośrodku górnej części płata, a także biały poziomy pas falisty, biegnący przez środek dolnej części płata, symbolizujący Noteć. Tło flagi ma kolor niebieski. 3. W ramach wykonania aplikacji, Wykonawca przekaże Zamawiającemu: 1) Aplikację wraz z modułem – w zakresie przekazania dostępu, plików źródłowych, praw autorskich majątkowych oraz wszelkich innych plików, dokumentów oraz dostępów niezbędnych do funkcjonowania aplikacji, przekazanych na zewnętrznym nośniku danych cyfrowych, umożliwiających Zamawiającemu ewentualną późniejszą modyfikację aplikacji (w zakresie dodawania kolejnych modułów), oraz umożliwiających dokonywanie aktualizacji aplikacji w celu utrzymania jej dostępności w systemach dystrybucji aplikacji/platformach dostępowych. 2) Specyfikację Techniczną, która powinna uwzględniać m.in.: a) Opis procesów obsługiwanych przez aplikację mobilną, b) Opis użytych rozwiązań i procesów, c) Opis funkcjonalny aplikacji mobilnej, d) Opis techniczny aplikacji – Wykonawca po wykonaniu przedmiotu zamówienia przekaże zamawiającemu oryginalną dokumentację techniczną wykonanej aplikacji w jednym egzemplarzu w wersji papierowej, w języku polskim oprawionej w twardej oprawie oraz jednym egzemplarzu w wersji elektronicznej wraz ze wszystkim rysunkami, ilustracjami, wykresami (pliki .pdf, .doc, .docx. xml, HTML itp.). e) Wszelkie opisy/dokumenty niezbędne do samodzielnego „prowadzenia” funkcjonowania aplikacji mobilnej przez Zamawiającego. 4. Przyjęte rozwiązania technologiczne zostały użyte w celu opisania przedmiotu zamówienia i Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Wykonawca uprawniony jest do przedstawienia w ofercie rozwiązań technologicznych równoważnych, o nie gorszych parametrach. Wykonawca powinien określić ich parametry, celem wykazania, że spełniają warunki określone w opisie przedmiotu zamówienia. Jeżeli Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w szczegółowym opisie, ale nie podaje minimalnych parametrów, które by tę równoważność potwierdzały, Wykonawca obowiązany jest zaoferować produkt o właściwościach zbliżonych, nadających się funkcjonalnie do zapotrzebowanego zastosowania. Nazwy własne mają jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów. Nazwą własną jest nazwa, pod którą oznaczany przez nią przedmiot występuje (lub występowałby) zarówno w Polsce, jaki w innych krajach. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 5. Warunki rozliczenia wykonania przedmiotu zamówienia 1) Wynagrodzenie Wykonawcy jest ceną ryczałtową za wykonanie przedmiotu zamówienia. W ramach wynagrodzenia wykonawca wykona zakres rzeczowy wynikający z SIWZ wraz załącznikami oraz wskazań i wytycznych zawartych we wzorze umowy. 2) Podstawą ustalenia wynagrodzenia Wykonawcy (ceny brutto oferty) będzie oferta opracowana na podstawie wytycznych i zaleceń określonych w niniejszym SIWZ. 3) Cenę oferty należy podać w złotych polskich w formularzu ofertowym w kwocie brutto, z wyodrębnieniem wartości podatku VAT z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku; 4) Zamawiający przewiduje rozliczenie za wykonanie aplikacji jedną fakturą końcową. Faktura końcowa płatna będzie po zakończeniu, akceptacji i odbiorze końcowym wykonanej aplikacji. 5) Końcowe rozliczenie nastąpi po dokonaniu odbioru przedmiotu zamówienia i podpisania protokołu zdawczo – odbiorczego aplikacji i sporządzeniu protokołu kontroli, bez uwag. 6) Płatności będą dokonywane przelewem na rachunek bankowy wykonawcy wskazany w fakturze VAT, w ciągu 30 dni licząc od dnia złożenia u zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury; 7) Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek; 8) Wykonawca nie może, bez pisemnej zgody zamawiającego, przenieść zobowiązań na osobę trzecią; 9) Wykonawca nie może, bez pisemnej zgody zamawiającego, scedować na osobę trzecią swoich wierzytelności; 10) Zamawiający nie przewiduje faktury pro-forma. 6. Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę 1) Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga, aby Wykonawca, Podwykonawca lub dalszy Podwykonawca przy realizacji przedmiotu zamówienia zatrudnił na umowę o pracę osoby wszędzie tam, gdzie wykonanie czynności wynikających z SIWZ w tym z opisu przedmiotu zamówienia, niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia, polega na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy oraz otrzymywać będą wynagrodzenie za pracę równe lub przekraczające równowartość wysokości wynagrodzenia minimalnego, o którym mowa w ustawie z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę. Przedmiotowy wymóg dotyczy osób wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia w okresie trwania zamówienia: a) Kierownik projektu – w wymiarze min. ½ etatu, w okresie całości trwania umowy. 2) Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące Podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób, które wykonują pracę w sposób określony w art. 22 § 1 KP. 3) Dokumentowanie zatrudnienia osób wykonujących wskazane w pkt 1 czynności polegać będzie na: a) na etapie składania ofert – Wykonawca składa oświadczenie w formularzu ofertowym; b) na etapie realizacji umowy – w terminie 7 dni od daty zawarcia umowy Wykonawca złoży oświadczenie o ilości osób zatrudnionych na umowę o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę lub dalszego Podwykonawcę do wykonania poszczególnych czynności określonych w pkt 1. W razie zaistnienia potrzeby (nie później niż na 5 dni przed przystąpieniem do realizacji danych czynności określonych w pkt 1) ww. oświadczenie będzie podlegać modyfikacji/aktualizacji w zakresie ilości zatrudnionych osób do wykonania przedmiotowych czynności. 4) Zamawiający na każdym etapie realizacji zamówienia zastrzega możliwość żądania przedłożenia: a) wykazu osób zatrudnionych na umowę o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wykonujących czynności wskazane w pkt 1 SIWZ wraz ze wskazaniem rodzaju umowy o pracę, wymiaru czasu pracy i określeniu czynności wykonywanych przez poszczególne osoby; b) druków ZUS RCA dot. każdego pracownika (zanonimizowane – zawierające tylko imię, nazwisko pracownika, wymiar czasu pracy i kod tytułu ubezpieczenia); c) zanonimizowanych umów o pracę (zanonimizowane – zawierające tylko nazwę pracodawcy, imię i nazwisko pracownika, wymiar czasu pracy). Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany osób, przy pomocy, których Wykonawca realizować będzie przedmiot zamówienia, z zachowaniem wymogów dotyczących zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. O planowanej zmianie osób, przy pomocy, których Wykonawca będzie wykonywał przedmiot zamówienia, Wykonawca jest zobowiązany niezwłocznie powiadomić Zamawiającego na piśmie przed dopuszczeniem tych osób do wykonywania prac. 5) W przypadku wątpliwości, co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się z wnioskiem o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 6) Za niedopełnienie wymogu zatrudnienia pracowników wykonujących przedmiot zamówienia na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne w wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie przepisów o minimalnym wynagrodzeniu za pracę ( obowiązujących w chwili stwierdzenia przez Zamawiającego niedopełnienia przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia pracowników wykonujących przedmiot zamówienia na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy) oraz liczby miesięcy w okresie realizacji umowy, w których nie dopełniono przedmiotowego wymogu – za każdą osobę poniżej liczby wskazanych pracowników w pkt 3 lit. a, wykonujących przedmiot zamówienia na podstawie umowy o pracę wskazanej przez Zamawiającego w pkt 1.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72000000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: ETAP I 1. Do oferty w postępowaniu Wykonawca dołącza: 1.1 Aktualne na dzień składania ofert udziału w postępowaniu oświadczenia w zakresie wskazanym przez zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu lub w SIWZ (załącznik nr 2 i Nr 3 do SIWZ). 1.2 W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w pkt 1.1. SIWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzić spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia. 1.3 Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia – w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby – warunków udziału w postępowaniu składa także oświadczenie, o którym mowa w załączniku 3a. 1.4 Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcom a który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach technicznych lub zawodowych polega na zasadach określonych w art. 22 a ustawy Pzp także oświadczenie, o którym mowa w załączniku 3a. ETAP II 2. Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (informację z sesji otwarcia ofert) przekaże Zamawiającemu, oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy Pzp (załącznik nr 5 do SIWZ). W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu – wg wzoru załącznika nr 5 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdziale VIII w pkt 3.1; ppkt 3.1.1., składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 1. Na ofertę składają się: 1) wypełniony załącznik nr 1 – Formularz ofertowy, 2) wypełniony załącznik Nr 2 – Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału, 3) wypełniony załącznik Nr 3 – Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania, 4) wypełniony załącznik nr 3a – Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania (dot. podmiotów trzecich i Podwykonawców), 5) wypełniony/e załącznik/i Nr 4 – Zobowiązanie podmiotu udostępniającego swoje zasoby wykonawcy (jeżeli występują), 6) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie – pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że: 1) w stosunku do żadnego z nich nie zachodzi jakakolwiek podstawa do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 5 pkt 1, 2 i 4 ustawy Pzp; 2) łącznie spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznych lub zawodowych, sytuacji finansowej lub ekonomicznej; 3) w stosunku do żadnego z nich nie zachodzą przesłanki do wykluczenia z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach