Przetargi.pl
Świadczenie usług medycznych dla Izby Wytrzeźwień, przy ul Kasztanowej 16, 87-100 Toruń w Oddziale Opieki nad Osobami Nietrzeźwymi

Izba Wytrzeźwień ogłasza przetarg

  • Adres: 87-100 Toruń, ul. Kasztanowa
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 566 458 996, , fax. 566 458 996
  • Data zamieszczenia: 2020-11-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Izba Wytrzeźwień
    ul. Kasztanowa 16
    87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 566 458 996, , fax. 566 458 996
    REGON: 17455852000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://iw.torun.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług medycznych dla Izby Wytrzeźwień, przy ul Kasztanowej 16, 87-100 Toruń w Oddziale Opieki nad Osobami Nietrzeźwymi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    KOD 85.12.10.00-3. Przedmiotem zamówienia jest: a/ udzielanie świadczeń lekarskich w wymiarze 8760 godzin w skali roku, dla osób dowiezionych i przyjętych do Izby Wytrzeźwień w Toruniu /przeciętnie 20 osób/ - podczas dobowego dyżuru/, szczegółowy zakres usługi określa ustawa z dnia 26 października 1982 r. o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi/Dz.U. z 2018 poz. 2137/ oraz rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 8 grudnia 2014 r. w sprawie izb wytrzeźwień i placówek wskazanych lub utworzonych przez jednostkę samorządu terytorialnego /Dz.U. 2014, poz. 1850 ze zm./ b/prowadzenie dokumentacji oraz wymaganych rozporządzeniem rejestrów, c/wykonywanie innych zadań zleconych przez Gminę Miasta Torunia zgodnie z posiadanymi kwalifikacjami. 4.Termin wykonania zamówienia: 01.01.2021 r. – 31.12.2023 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85000000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, o których mowa w art. 5 i 5 a ustawy z dnia 5 grudnia 1996r. o zawodach lekarza i lekarza dentysty (Dz. U. z 2018r. poz. 617)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W przetargu mogą brać udział oferenci nie wykluczeni na podst. art. 24 i spełniający warunki zawarte w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz wymogi określone w SIWZ, 1. Oferent określa w ofercie cenowej /zał. nr 2 specyfikacji/ jednolitą cenę za jedną godzinę dyżuru, bez względu na rodzaj pełnionego dyżuru. a/ 7 00 – 15 00 / 8 godz./ - w dni powszednie, b/ 15 00 – 7 00 /16 godz. / - w dni powszednie, c/ 7 00 – 7 00 /24 godz./ - w dni wolne, 2. Oferent składający ofertę na realizację zamówienia w części, określa liczbę dyżurów zgodnie z pkt. 5.2 które jest gotów pełnić w skali roku, przy czym jednostką podstawową jest jeden miesiąc. 3. Opis sposobu dokonywania oceny tych warunków: Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie kompletności wymaganych dokumentów zgodnie z formułą „spełnia/nie spełnia”; 4. Wykaz dokumentów jakie mają dostarczyć oferenci w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a/ osoby fizyczne: 4.1 dyplom ukończenia Akademii Medycznej; 4.2 prawo wykonywania zawodu; b/ podmioty lecznicze: 4.3 dyplom ukończenia Akademii Medycznej; 4.4 prawo wykonywania zawodu; 4.5 dokument potwierdzający wpis do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej; 4.6 zaświadczenie o numerze identyfikacyjnym REGON; 4.7 zobowiązanie do dostarczenia ważnej umowy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej z tytułu usług świadczonych w ramach umowy w przypadku jej podpisania. 5. Opis sposobu przygotowania oferty: 5.1 Oferent ma prawo złożyć tylko jedną ofertę sam lub w imieniu firmy. Oferent, który złoży więcej niż jedną ofertę zostanie wyłączony z postępowania. 5.2. Oferenci składają ofertę zgodnie z wymaganiami określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia., a/ dopuszcza się możliwość składania ofert częściowych; b/ oferenci ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty; c/ oferta powinna być napisana w języku polskim na maszynie lub komputerze oraz podpisana własnoręcznie przez oferenta; d/ każda strona oferty musi być ponumerowana; e/ oferent może zwracać się do Zamawiającego o wyjaśnienia dotyczące specyfikacji istotnych warunków zamówienia, osobą uprawnioną do udzielania informacji jest : Pan Maciej Liczkowski .tel/fax 056/645 - 89 – 96, 5.3 Oferent jest zobowiązany do wypełnienia i dołączenia do oferty : a/ formularza oferenta zał.1; b/ oferty cenowej zał.2; c/ oświadczenia zał.3; d oświadczenie zał.4, które są załącznikami do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach