Izba Wytrzeźwień ogłasza przetarg
- Adres: 87-100 Toruń, ul. Kasztanowa
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 566 458 996, , fax. 566 458 996
- Data zamieszczenia: 2020-11-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Izba Wytrzeźwień
ul. Kasztanowa 16
87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 566 458 996, , fax. 566 458 996
REGON: 17455852000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://iw.torun.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług medycznych dla Izby Wytrzeźwień, przy ul Kasztanowej 16, 87-100 Toruń w Oddziale Opieki nad Osobami Nietrzeźwymi - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
KOD 85.12.10.00-3. Przedmiotem zamówienia jest: a/ udzielanie świadczeń lekarskich w wymiarze 8760 godzin w skali roku, dla osób dowiezionych i przyjętych do Izby Wytrzeźwień w Toruniu /przeciętnie 20 osób/ - podczas dobowego dyżuru/, szczegółowy zakres usługi określa ustawa z dnia 26 października 1982 r. o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi/Dz.U. z 2018 poz. 2137/ oraz rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 8 grudnia 2014 r. w sprawie izb wytrzeźwień i placówek wskazanych lub utworzonych przez jednostkę samorządu terytorialnego /Dz.U. 2014, poz. 1850 ze zm./ b/prowadzenie dokumentacji oraz wymaganych rozporządzeniem rejestrów, c/wykonywanie innych zadań zleconych przez Gminę Miasta Torunia zgodnie z posiadanymi kwalifikacjami. 4.Termin wykonania zamówienia: 01.01.2021 r. – 31.12.2023 r. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85000000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, o których mowa w art. 5 i 5 a ustawy z dnia 5 grudnia 1996r. o zawodach lekarza i lekarza dentysty (Dz. U. z 2018r. poz. 617)
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W przetargu mogą brać udział oferenci nie wykluczeni na podst. art. 24 i spełniający warunki zawarte w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz wymogi określone w SIWZ, 1. Oferent określa w ofercie cenowej /zał. nr 2 specyfikacji/ jednolitą cenę za jedną godzinę dyżuru, bez względu na rodzaj pełnionego dyżuru. a/ 7 00 – 15 00 / 8 godz./ - w dni powszednie, b/ 15 00 – 7 00 /16 godz. / - w dni powszednie, c/ 7 00 – 7 00 /24 godz./ - w dni wolne, 2. Oferent składający ofertę na realizację zamówienia w części, określa liczbę dyżurów zgodnie z pkt. 5.2 które jest gotów pełnić w skali roku, przy czym jednostką podstawową jest jeden miesiąc. 3. Opis sposobu dokonywania oceny tych warunków: Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie kompletności wymaganych dokumentów zgodnie z formułą „spełnia/nie spełnia”; 4. Wykaz dokumentów jakie mają dostarczyć oferenci w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a/ osoby fizyczne: 4.1 dyplom ukończenia Akademii Medycznej; 4.2 prawo wykonywania zawodu; b/ podmioty lecznicze: 4.3 dyplom ukończenia Akademii Medycznej; 4.4 prawo wykonywania zawodu; 4.5 dokument potwierdzający wpis do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej; 4.6 zaświadczenie o numerze identyfikacyjnym REGON; 4.7 zobowiązanie do dostarczenia ważnej umowy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej z tytułu usług świadczonych w ramach umowy w przypadku jej podpisania. 5. Opis sposobu przygotowania oferty: 5.1 Oferent ma prawo złożyć tylko jedną ofertę sam lub w imieniu firmy. Oferent, który złoży więcej niż jedną ofertę zostanie wyłączony z postępowania. 5.2. Oferenci składają ofertę zgodnie z wymaganiami określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia., a/ dopuszcza się możliwość składania ofert częściowych; b/ oferenci ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty; c/ oferta powinna być napisana w języku polskim na maszynie lub komputerze oraz podpisana własnoręcznie przez oferenta; d/ każda strona oferty musi być ponumerowana; e/ oferent może zwracać się do Zamawiającego o wyjaśnienia dotyczące specyfikacji istotnych warunków zamówienia, osobą uprawnioną do udzielania informacji jest : Pan Maciej Liczkowski .tel/fax 056/645 - 89 – 96, 5.3 Oferent jest zobowiązany do wypełnienia i dołączenia do oferty : a/ formularza oferenta zał.1; b/ oferty cenowej zał.2; c/ oświadczenia zał.3; d oświadczenie zał.4, które są załącznikami do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Prowadzenie dwóch Klubów Samopomocy w ramach projektu „Brodnickie Centrum Usług Społecznych – realizacja usług społecznych dla mieszkańców Gminy Miasta Brodnicy”
Dodano: 2024-04-19 - Prowadzenie dwóch Klubów Samopomocy w ramach projektu „Brodnickie Centrum Usług Społecznych – realizacja usług społecznych dla mieszkańców Gminy Miasta Brodnicy”
Dodano: 2024-03-14 - „Dostarczenie aplikacji do teleopieki, wirtualnej centrali telefonicznej oraz usługi chmurowej na potrzeby Kujawsko-Pomorskiego Telecentrum w ramach Projektu Kujawsko-Pomorska Teleopieka Etap I”
Dodano: 2024-03-01 - Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi, wykonywanych w miejscu zamieszkania na terenie Gminy Lipno
Dodano: 2024-02-05 - Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w miejscu ich zamieszkania w okresie od dnia 01.02.2024 do dnia 22.12.2024
Dodano: 2024-01-25 - Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w miejscu zamieszkania położonym na terenie gminy Dąbrowa w 2024 roku
Dodano: 2024-01-24 - Świadczenie Specjalistycznych Usług Opiekuńczych dla Osób z Zaburzeniami Psychicznymi w miejscu ich zamieszkania
Dodano: 2024-01-16 - Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi, wykonywanych w miejscu zamieszkania na terenie Gminy Lipno
Dodano: 2024-01-09 - „Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w miejscu ich zamieszkania na rok 2024”
Dodano: 2024-01-09 - Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi, wykonywanych w miejscu zamieszkania na terenie Gminy Lipno
Dodano: 2024-01-09