Urząd Gminy Jeziora Wielkie ogłasza przetarg
- Adres: 88-324 Jeziora Wielkie, Jeziora Wielkie 36
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 052 3187220 , fax. 052 3187440
- Data zamieszczenia: 2009-07-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Jeziora Wielkie
Jeziora Wielkie 36 36
88-324 Jeziora Wielkie, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 052 3187220, fax. 052 3187440
REGON: 00053703600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.jeziorawielkie.pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przetarg nieograniczony na pełnienie obowiązków inspektora nadzoru oraz nadzoru geodezyjnego nad realizacją zadania pn. Poprawa infrastruktury technicznej w Gminie Jeziora Wielkie poprzez przebudowę Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Gaj i rozbudowę sieci wodociągowej w miejscowości Wójcin. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie obowiązków inspektora nadzoru oraz nadzoru geodezyjnego nad realizacją zadania Poprawa infrastruktury technicznej w Gminie Jeziora Wielkie poprzez przebudowę Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Gaj i rozbudowę sieci wodociągowej w miejscowości Wójcin w branży ogólnobudowlanej, sanitarnej, elektrycznej. 2. Zakres rzeczowy robót - pełnienie obowiązków inspektora nadzoru i nadzoru geodezyjnego nad realizacją: a) przebudowy stacji uzdatniania wody w miejscowości Gaj branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej - nadzór nad wykonawstwem prac zgodnie ze specyfikacją techniczną, projektem budowlanym i przedmiarem robót budowlanych, b) budową sieci wodociągowej w miejscowości Wójcin - branża budowlana i sanitarna w zakresie budowy wodociągów - nadzór nad wykonawstwem prac zgodnie ze specyfikacją techniczną, projektem budowlanym i przedmiarem robót c) dysponowanie osobą posiadającą uprawnienia geodezyjne w zakresie inwentaryzacji wydane na podstawie ustawy z dnia 17 maja 1989 r. - Prawo geodezyjne i kartograficzne - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust 1 ustawy, tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. W zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności pod uwagę będą brane oferty wykonawców: a) wpisanych do rejestru lub zgłoszonych do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej; b) dysponują osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: - konstrukcyjno-budowlanej, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, - instalacji w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych, energetycznych. potwierdzone zaświadczeniem wydanym przez właściwą Izbę Inżynierów Budownictwa (należy załączyć dokumenty potwierdzające przynależność do Izby). c) dysponują osobą posiadającą uprawnienia geodezyjne w zakresie inwentaryzacji wydane na podstawie ustawy z dnia 17 maja 1989 r. - Prawo geodezyjne i kartograficzne. 3. Zamawiający dokona sprawdzenia spełnienia przez wykonawców wymogów określonych w ustawie i w specyfikacji w zakresie jakości oferty, a mianowicie pod uwagę będą brane oferty zawierające komplet ważnych oświadczeń i wymaganych specyfikacją dokumentów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. OŚWIADCZENIE o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 ustawy - załącznik nr 1 do specyfikacji 2. DOKUMENTY potwierdzające spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, b) wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, (wymogi określa w Rozdz. VIII pkt 2 b niniejszej specyfikacji), wg załącznika nr 2 do specyfikacji, c) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (wymogi określa w Rozdz. VIII pkt 2 b niniejszej specyfikacji), d) wykazu ewentualnych podwykonawców wraz z określeniem zakresu powierzonego im zadania wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.jeziorawielkie.pl/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Prowadzenie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn.: Budowa budynku Sądu Okręgowego w Bydgoszczy przy ul. Nowy Rynek 12
Dodano: 2016-07-26 - Usługa pełnienia nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych obejmujących rozbudowę siedziby Urzędu Skarbowego we Włocławku
Dodano: 2016-07-26 - Nadzór inwestorski nad wykonaniem robót budowlanych pn. Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej Delegatury Kujawsko-Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Toruniu przy ul. Moniuszki 15-21.
Dodano: 2016-05-24 - Wykonanie usługi inżyniera kontraktu dla zadania pn.: Remont, przebudowa i rozbudowa budynku nr 5 Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. bł. ks. J. Popiełuszki we Włocławku w formule zaprojektuj i wykonaj
Dodano: 2015-05-14 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem inwestycyjnym pn. Strefa rozwoju gospodarczego Warlubski Park Przemysłowo-Technologiczny.
Dodano: 2015-02-03 - Wykonanie usługi wielobranżowego inspektora nadzoru inwestorskiego wraz z koordynacją robót dla zadania p.n.: Przebudowa, rozbudowa i nadbudowa istniejących obiektów Zespołu Opieki Zdrowotnej w Brodnicy. - sprawa nr ZP/15/2014
Dodano: 2014-09-26 - PEŁNIENIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO W ZADANIU POD NAZWĄ BUDOWA PŁUŻNICKIEGO PARKU INWESTYCYJNEGO REALIZOWANEGO W FORMULE ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ
Dodano: 2014-09-26 - Pełnienie funkcji wielobranżowego(w branżach;budowlanej,instalacji sanitarnych,instalacji elektrycznych)Nadzoru Inwestorskiego zadania inwestycyjno remontowego pn:Przebudowa,termomodernizacja i remont obiektu Szpitala Uzdrowiskowego nrIVDom Zdrojowy przy ul.Leśnej3,87-720Ciechocinek Projekt:Podniesienie Atrakcyjności Szpitala Uzdrowiskowego NrIVDom Zdrojowy oraz podniesienie standardu technicznego obiektu poprzez przebudowę basenu ze stacją uzdatniania wody,poprawę dostępności do obiektu dla osób niepełnosprawnych oraz prace termomodernizacyjneCPV:71247000-1,71500000-3,71520000-9
Dodano: 2014-09-09 - Wykonanie usługi wielobranżowego inspektora nadzoru inwestorskiego wraz z koordynacją robót dla zadania p.n.: Przebudowa, rozbudowa i nadbudowa istniejących obiektów Zespołu Opieki Zdrowotnej w Brodnicy. - sprawa nr ZP/6/2014
Dodano: 2014-07-17 - Świadczenie usług Inżyniera w rozumieniu Warunków kontraktowych (FIDIC) dla Urządzeń oraz Projektowania i Budowy dla urządzeń elektrycznych i mechanicznych oraz robót inżynieryjnych i budowlanych projektowanych przez wykonawcę oraz zgodnie z polskim prawem przy realizacji inwestycji obejmującej roboty budowlane (lub roboty budowlane wraz z projektowaniem) w ramach zadań objętych Projektem pn. Integracja systemu transportu miejskiego wraz z zakupem taboru tramwajowego w Toruniu - BiT-City
Dodano: 2014-05-07