Gmina Warlubie ogłasza przetarg
- Adres: 86-160 Warlubie, ul. Dworcowa 15
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 52 3326040 , fax. 52 3326054
- Data zamieszczenia: 2015-02-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Warlubie
ul. Dworcowa 15 15
86-160 Warlubie, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 52 3326040, fax. 52 3326054
REGON: 09235108000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.warlubie.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem inwestycyjnym pn. Strefa rozwoju gospodarczego Warlubski Park Przemysłowo-Technologiczny. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem inwestycyjnym pn. Strefa rozwoju gospodarczego Warlubski Park Przemysłowo-Technologiczny. 2. Projekt jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2007-2013. 3. Zakres rzeczowy inwestycji obejmuje zagospodarowanie terenu zlokalizowanego przy Strefa rozwoju gospodarczego Warlubski Park Przemysłowo-Technologiczny poprzez budowę infrastruktury na cele inwestycyjne. Zakres rzeczowy inwestycji został określony w dokumentacji przetargowej postępowania nr 271.4.2014 pn. Przetarg nieograniczony zaprojektuj i wybuduj na wykonanie projektu budowlano-wykonawczego i realizację zadania: Strefa Rozwoju Gospodarczego Warlubsko Park Przemysłowo-Technologiczny. 4. W ramach pełnienia funkcji inspektora nadzoru dla niniejszego zadania inwestycyjnego Wykonawca zobowiązany jest w szczególności do: a) Reprezentowania Zamawiającego na budowie w celu sprawowania kontroli nad zgodnością realizacji inwestycji z projektem budowlanym, przepisami prawa, obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej, b) Sprawdzenia jakości wykonanych robót, wbudowanych wyrobów celem zapobiegania wbudowania wyrobów wadliwych, niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, c) Sprawdzenia i uczestnictwa w odbiorze robót zanikających d) Uczestnictwa w próbach i odbiorach technicznych e) Przygotowania i udziału w odbiorach robót f) Potwierdzania faktycznie wykonanych prac oraz dokonywania kontroli usuwania stwierdzonych wad i usterek, g) Wydawania kierownikowi budowy lub robót poleceń, potwierdzonych wpisem do dziennika budowy, dotyczących usunięcia nieprawidłowości i zagrożeń, h) Kontroli ilości i terminowości wykonania robót budowlanych, i) Udziału w spotkaniach i naradach mających za przedmiot realizację robót budowlanych w ramach nadzorowanej inwestycji, j) Nadzoru nad wykonaniem dokumentacji powykonawczej oraz inwentaryzacji powykonawczej k) Udziału w przeglądach i odbiorach gwarancyjnych w okresie rękojmii l) Obowiązkowej obecności na budowie w czasie prowadzenia robót, minimum raz w tygodniu oraz niezwłocznie w przypadku wystąpienia potrzeby, co winno zostać potwierdzone wpisem do dziennika budowy, m) Weryfikacji atestów wbudowanych materiałów n) Nadzoru nad przestrzeganiem przez Wykonawcę robót budowlanych przepisów BHP. 5. Zamawiający, stosownie do treści art. 36 ust. 4 u.p.z.p. żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie powierza podwykonawcom. Wzór wykazu części, które Wykonawca zamierza powierzyć do wykonania podwykonawcom, stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest załączyć Wykaz do oferty w przypadku, kiedy zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. Zmiany podwykonawcy można dokonać jedynie, jeżeli wykonywanie części zamówienia przez podwykonawcę zostało wskazane przez Wykonawcę w ofercie.. 6. Zamawiający, działając na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1a u.p.z.p. zastrzega możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania w przypadku, kiedy środki pochodzące z budżetu Unii Europejskiej, które zamierza przeznaczyć na sfinansowanie niniejszego zamówienia, nie zostaną mu przyznane. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin odbioru robót zanikających i ulegających zakryciu
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.warlubie.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Prowadzenie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn.: Budowa budynku Sądu Okręgowego w Bydgoszczy przy ul. Nowy Rynek 12
Dodano: 2016-07-26 - Usługa pełnienia nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych obejmujących rozbudowę siedziby Urzędu Skarbowego we Włocławku
Dodano: 2016-07-26 - Nadzór inwestorski nad wykonaniem robót budowlanych pn. Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej Delegatury Kujawsko-Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Toruniu przy ul. Moniuszki 15-21.
Dodano: 2016-05-24 - Wykonanie usługi inżyniera kontraktu dla zadania pn.: Remont, przebudowa i rozbudowa budynku nr 5 Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. bł. ks. J. Popiełuszki we Włocławku w formule zaprojektuj i wykonaj
Dodano: 2015-05-14 - Wykonanie usługi wielobranżowego inspektora nadzoru inwestorskiego wraz z koordynacją robót dla zadania p.n.: Przebudowa, rozbudowa i nadbudowa istniejących obiektów Zespołu Opieki Zdrowotnej w Brodnicy. - sprawa nr ZP/15/2014
Dodano: 2014-09-26 - PEŁNIENIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO W ZADANIU POD NAZWĄ BUDOWA PŁUŻNICKIEGO PARKU INWESTYCYJNEGO REALIZOWANEGO W FORMULE ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ
Dodano: 2014-09-26 - Pełnienie funkcji wielobranżowego(w branżach;budowlanej,instalacji sanitarnych,instalacji elektrycznych)Nadzoru Inwestorskiego zadania inwestycyjno remontowego pn:Przebudowa,termomodernizacja i remont obiektu Szpitala Uzdrowiskowego nrIVDom Zdrojowy przy ul.Leśnej3,87-720Ciechocinek Projekt:Podniesienie Atrakcyjności Szpitala Uzdrowiskowego NrIVDom Zdrojowy oraz podniesienie standardu technicznego obiektu poprzez przebudowę basenu ze stacją uzdatniania wody,poprawę dostępności do obiektu dla osób niepełnosprawnych oraz prace termomodernizacyjneCPV:71247000-1,71500000-3,71520000-9
Dodano: 2014-09-09 - Wykonanie usługi wielobranżowego inspektora nadzoru inwestorskiego wraz z koordynacją robót dla zadania p.n.: Przebudowa, rozbudowa i nadbudowa istniejących obiektów Zespołu Opieki Zdrowotnej w Brodnicy. - sprawa nr ZP/6/2014
Dodano: 2014-07-17 - Świadczenie usług Inżyniera w rozumieniu Warunków kontraktowych (FIDIC) dla Urządzeń oraz Projektowania i Budowy dla urządzeń elektrycznych i mechanicznych oraz robót inżynieryjnych i budowlanych projektowanych przez wykonawcę oraz zgodnie z polskim prawem przy realizacji inwestycji obejmującej roboty budowlane (lub roboty budowlane wraz z projektowaniem) w ramach zadań objętych Projektem pn. Integracja systemu transportu miejskiego wraz z zakupem taboru tramwajowego w Toruniu - BiT-City
Dodano: 2014-05-07 - Pełnienie funkcji wielobranżowego (w branżach ;budowlanej, instalacji sanitarnych, instalacji elektrycznych) Nadzoru Inwestorskiego zadania inwestycyjno- remontowego pn: Przebudowa, termomodernizacja i remont obiektu Szpitala Uzdrowiskowego nr III im. Dr Markiewicza przy ul. Stanisława Staszica 5 i 7, 87-720 Ciechocinek, wraz z budynkiem Kasztelanki i basenem, oraz montażem kolektorów słonecznych. Numer CPV : 71247000-1, 71500000-3, 71520000-9
Dodano: 2014-03-10