Przetargi.pl
Przebudowa nawierzchni drogi gminnej nr 041513C i przebudowa nawierzchni części drogi gminnej nr 041512C w miejscowości Partęczyny

Urząd Gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 86-341 Świecie nad Osą, 1
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 056 4661613 , fax. 056 4661621
  • Data zamieszczenia: 2015-02-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy
    1 1
    86-341 Świecie nad Osą, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 056 4661613, fax. 056 4661621
    REGON: 00054245100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.swiecienadosa.lo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa nawierzchni drogi gminnej nr 041513C i przebudowa nawierzchni części drogi gminnej nr 041512C w miejscowości Partęczyny
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: /Przebudowa nawierzchni drogi gminnej nr 041513C i przebudowa nawierzchni części drogi gminnej nr 041512C w miejscowości Partęczyny/. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie: Robót przygotowawczych i ziemne obejmujących: - Roboty pomiarowe na odcinku 3,150 km; - Roboty ziemne wykonywane koparkami związane z wykonaniem obustronnego poszerzenia jezdni i zjazdów w ilości 395,00 m3; - Profilowanie i zagęszczenie podłoża na powierzchni 16 965,00 m2; Podbudowy obejmującej: - Warstwy odsączające zagęszczone mechanicznie o grubości 10cm na powierzchni 3 950,00 m2; - Warstwy z tłucznia kamiennego jako warstwa dolna o grubości 15cm na poszerzeniach i zjazdach na powierzchni 4 050,00 m2; - Warstwy z tłucznia kamiennego jako warstwa dolna o grubości 15cm pod warstwą nawierzchni bitumicznej na powierzchni 12 600,00 m2; Nawierzchni obejmującej: - Nawierzchnię z mieszanek mineralno bitumicznych o grubości 4cm na powierzchni 13 652,50 m2; - Oczyszczenie nawierzchni bitumicznych i skropienie asfaltem nawierzchni drogowych na powierzchni 13 652,50 m2; - Nawierzchnię z mieszanek mineralno bitumicznych o grubości 3cm na powierzchni 13 337,50 m2; - Warstwy z tłucznia kamiennego jako warstwa górna o grubości 7cm na poszerzeniach na powierzchni 3 050,00 m2; Chodnika obejmującego: - Ustawienie krawężnika betonowego o wymiarach 15 x 30cm na długości 200,00 m; - Ustawienie obrzeży o wymiarach 20 x 6cm na długości 200,00 m; - Warstwy odsączające zagęszczone mechanicznie o grubości 10cm na powierzchni 400,00 m2; - Ułożenie kostki betonowej grubości 6cm na powierzchni 400,00 m2; Oznakowania dróg i wykonania urządzeń bezpieczeństwa ruchu obejmujące: - Ustawienie słupków stalowych pod oznakowanie w ilości 28,00 szt.; - Zamocowanie znaków drogowych w ilości 24,00 szt.; - Ustawienie słupków stalowych pod tablice informacyjne w ilości 8,00 szt.; - Zamocowanie tablic informacyjnych w ilości 4,00 szt.; - Wykonania oznakowania poziomego - przejść dla pieszych na powierzchni 30,00 m2; Ponadto w drodze przetargu: Wykonawca zobowiązany jest do opracowania projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, projektu stałej organizacji ruchu dla całej drogi, uwzględniając projektowane oznakowanie. Wykonawca również zapewni pełną obsługę geodezyjną, sporządzi dokumentację powykonawczą, w tym dokumentację geodezyjną wykonawczą dla zrealizowanych robót - zgodnie z obowiązującymi przepisami, umożliwiającą naniesienie zmian na mapę zasadniczą, do ewidencji gruntów i budynków i ewidencji sieci uzbrojenia terenu, oraz kopię mapy powstałej w oparciu o geodezyjną inwentaryzację powykonawczą. Ponadto Wykonawca jest zobowiązany do badania zagęszczenia warstw konstrukcyjnych nawierzchni, bieżącego wywozu materiałów nieużytecznych z terenu budowy, organizacji dojść i dojazdów do posesji w trakcie prowadzenia robót, wykonania robót naprawczych infrastruktury technicznej, której stan techniczny na skutek realizacji robót uległ pogorszeniu, w tym robót odtworzeniowych. Zamówienie należy wykonać zgodnie ze sztuką budowlaną i obowiązującymi przepisami. Odbiory dokonywane będą zgodnie z przepisami prawa budowlanego i obowiązującymi warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót określonych w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określony został w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót i w przedmiarze robót. Przedmiar robót dołączony przez Zamawiającego do SIWZ nie może być jedyną podstawą wyliczenia ceny kosztorysu ofertowego przez Wykonawcę!
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332207
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 60 000,00 zł (słownie: sześćdziesięciu tysięcy złotych 00/100) do dnia 20.02.2015r. do godz. 10:00. 1. Wadium należy wnieść w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 2. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium w pieniądzu należy wnieść na rachunek prowadzony w Banku Spółdzielczym w Łasinie na konto nr 92 9500 0008 0000 0752 2000 0053 z dopiskiem wadium do przetargu na: /Przebudowa nawierzchni drogi gminnej nr 041513C i przebudowa nawierzchni części drogi gminnej nr 041512C w miejscowości Partęczyny/ a potwierdzenie wpłaty wadium należy dołączyć do oferty. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wniesienia uznaje się chwilę uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 4. Gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i powinna zawierać: nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej) oraz wskazanie ich siedzib; określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, kwotę gwarancji, termin ważności gwarancji, bezwarunkowe zobowiązanie do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach zawartych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację (np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny z podaniem imienia i nazwiska). 5. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć ofertę wadium na cały okres związania ofertą. 6. W przypadku konsorcjum: wadium wnoszone jest przez konsorcjum lub uprawnionego pełnomocnictwem członka konsorcjum. 7. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy, a jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.swiecienadosa.lo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach