Jednostka Wojskowa Nr 1189 ogłasza przetarg
- Adres: 85-915 Bydgoszcz, ul. Powstańców Warszawy 2
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 3781640
- Data zamieszczenia: 2009-07-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa Nr 1189
ul. Powstańców Warszawy 2 2
85-915 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 3781640
REGON: 09317109000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://1blog.pow.mil.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa papieru do drukarek, plotera oraz papieru do drukarek igłowych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa 10260 ryz i opakowań papieru do drukarek, plotera oraz papieru do drukarek igłowych - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301976301
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 7 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: wymagane wadium w wysokości 1500.00 PLN
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Do udziału w licytacji elektronicznej dopuszczeni będą wykonawcy którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 prawa zamówień publicznych. 2.Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczenia Wykonawcy i dokumentów określonych poniżej.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z Wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu ( załącznik nr 1 ) należy złożyć: 1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu ( załącznik nr 3 ). Wzory załączników dostępne są na stronie internetowej Zamawiającego http://1blog.pow.mil.pl zakładka: zamówienia publiczne; sprawa 03/Łącz/D/08; 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, z datą wystawienia nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków; 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania o ile wniosek składa pełnomocnik. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2 składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości oraz że nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społecznie zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zasady składania wniosków przez podmioty występujące wspólnie: Podmioty zobowiązane są do złożenia wraz z wnioskiem pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W przypadku załączenia do wniosku innych dokumentów niż wymagane przez Zamawiającego ( np. materiały reklamowe) dokumenty takie nie będą oceniane przez Zamawiającego.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: licytacja elektroniczna
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawy artykułów biurowych
Dodano: 2016-07-19 - DOSTAWA ARTYKUŁÓW BIUROWYCH I PIŚMIENNICZYCH - SPRAWA NR 41/2016
Dodano: 2016-05-20 - DOSTAWA PAPIERU DO DRUKAREK, ARTYKUŁÓW TERMOGRAFICZNYCH, ETYKIET - SPRAWA 36/2016
Dodano: 2016-05-13 - Dostawy artykułów biurowych
Dodano: 2016-04-29 - DOSTAWA ARTYKUŁÓW BIUROWYCH I PIŚMIENNICZYCH - SPRAWA NR 8/2015
Dodano: 2015-02-27 - Dostawa papieru do drukarek i kopiarek
Dodano: 2014-09-26 - zakup i dostawa papieru biurowego dla Urzędu Marszałkowskiego oraz wojewódzkich jednostek organizacyjnych na rok 2014
Dodano: 2014-03-20 - Sukcesywne dostawy materiałów biurowych
Dodano: 2014-01-10 - Dostawa materiałów biurowych, papieru kserograficznego oraz składanki komputerowej na potrzeby jednostek organizacyjnych UMT oraz jednostek organizacyjnych GMT.
Dodano: 2013-12-23 - Sukcesywne dostawy materiałów biurowych
Dodano: 2013-11-20