Gmina Miasta Toruń reprezentowana przez Prezydenta Miasta Torunia ogłasza przetarg
- Adres: 87-100 Toruń, ul. Wały gen. Sikorskiego 8
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 056 6118713 , fax. 056 6118622
- Data zamieszczenia: 2013-12-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Toruń reprezentowana przez Prezydenta Miasta Torunia
ul. Wały gen. Sikorskiego 8 8
87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 056 6118713, fax. 056 6118622
REGON: 00059690300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: um.torun.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów biurowych, papieru kserograficznego oraz składanki komputerowej na potrzeby jednostek organizacyjnych UMT oraz jednostek organizacyjnych GMT. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa materiałów biurowych, papieru kserograficznego oraz składanki komputerowej na potrzeby jednostek organizacyjnych UMT oraz jednostek organizacyjnych GMT. Część A - Papier kserograficzny i składanka komputerowa wg załącznika do siwz nr 1, Część B - materiały biurowe wg załącznika do siwz nr 2. Szczegółowe wymagania dotyczące dostawy zawierają załączniki do siwz nr 1 i 2 Zamawiający uprawniony jest do zmniejszenia ilości zamówionych towarów w całym okresie trwania umowy, przy czym Zamawiający gwarantuje zamówienie min. 80% każdego asortymentu. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301976301
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.torun.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawy artykułów biurowych
Dodano: 2016-07-19 - DOSTAWA ARTYKUŁÓW BIUROWYCH I PIŚMIENNICZYCH - SPRAWA NR 41/2016
Dodano: 2016-05-20 - DOSTAWA PAPIERU DO DRUKAREK, ARTYKUŁÓW TERMOGRAFICZNYCH, ETYKIET - SPRAWA 36/2016
Dodano: 2016-05-13 - Dostawy artykułów biurowych
Dodano: 2016-04-29 - DOSTAWA ARTYKUŁÓW BIUROWYCH I PIŚMIENNICZYCH - SPRAWA NR 8/2015
Dodano: 2015-02-27 - Dostawa papieru do drukarek i kopiarek
Dodano: 2014-09-26 - zakup i dostawa papieru biurowego dla Urzędu Marszałkowskiego oraz wojewódzkich jednostek organizacyjnych na rok 2014
Dodano: 2014-03-20 - Sukcesywne dostawy materiałów biurowych
Dodano: 2014-01-10 - Sukcesywne dostawy materiałów biurowych
Dodano: 2013-11-20 - Zakup i dostawa w okresie od 01.07.2013 r. do 30.06.2014 r. artykułów biurowych dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bydgoszczy
Dodano: 2013-05-22