Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony na ODBIÓR, TRANSPORT, UNIESZKODLIWIANIE ODPADÓW NIEBEZPIECZNYCH I INNYCH NIŻ NIEBEZPIECZNE POCHODZĄCYCH Z DZIAŁALNOŚCI SŁUŻB MEDYCZNYCH na potrzeby Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi.

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Centralny Szpital Kliniczny Uniwersytetu Medycznego w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 92-213 Łódź, ul. Pomorska 251
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 675 75 00 , fax. 42 678 92 68
  • Data zamieszczenia: 2016-03-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Centralny Szpital Kliniczny Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
    ul. Pomorska 251 251
    92-213 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 42 675 75 00, fax. 42 678 92 68
    REGON: 47214755900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.csk.umed.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony na ODBIÓR, TRANSPORT, UNIESZKODLIWIANIE ODPADÓW NIEBEZPIECZNYCH I INNYCH NIŻ NIEBEZPIECZNE POCHODZĄCYCH Z DZIAŁALNOŚCI SŁUŻB MEDYCZNYCH na potrzeby Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 w części B do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). A. Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie unieszkodliwiania odpadów niebezpiecznych wraz z ich odbiorem i transportem pochodzących z: A1. Szpitala przy ul. Pomorskiej 251 w Łodzi, Budynek CKD A-1 w ilości ok. 100 000 kg / 8 m-cy. A2. Szpitala przy ul. Spornej 36/50 w Łodzi- Ośrodek Pediatryczny w ilości ok. 64 280 kg / 10 m-cy. A3. Szpitala przy ul. Mazowieckiej 8/10 w Łodzi- Ośrodek Zaburzenia Snu w ilości ok. 436 kg / 10 m-cy. B. Kompleksowa usługa obejmuje: B1. Odbiór odpadów, który będzie każdorazowo potwierdzony dokumentem odbioru - kartą przekazania odpadów, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 12 grudnia 2014 r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów. B2. Załadunek odpadów medycznych. W przypadku wystąpienia uszkodzenia pojemnika lub worka w czasie załadunku odpadów medycznych obowiązywać będą procedury zgodne z instrukcją awaryjną. B3. Transport odpadów do miejsca utylizacji /spalarni. B4. Utylizację w uprawnionym zakładzie/spalarni zgodnie z artykułem 20 Ustawy z dnia 14 grudnia 2012 o odpadach ( Dz.U. 2013 poz. 21). B5. Dostarczenie 4 pojemników do przechowywania odpadów niebezpiecznych, o poj. 1100 l, jezdnych, zapewniających ew. odpływ substancji po dezynfekcji. Jednocześnie w miarę potrzeb Zamawiającego dostarczy dodatkowe pojemniki dla lokalizacji Szpitala przy ul. Pomorskiej 251 w Łodzi, Budynek CKD A-1 C. Rodzaje odpadów wraz z szacunkowymi ilościami w podziale na poszczególne na trzy lokalizacje: A1. Rodzaj odpadów medycznych wytwarzanych w lokalizacji A1 ul. Pomorskiej 251 w Łodzi Szacunkowa ilość wytworzenia odpadów w kg w okresie 8 m-cy 1 18 01 01 Narzędzia chirurgiczne i zabiegowe oraz ich resztki ( z wyłączeniem 18 01 03) 33 2 18 01 02 *Części ciała i organy oraz pojemniki na krew i konserwanty służące do jej przechowywania ( z wyłączeniem 18 01 03) 100 3 18 01 03 *Inne odpady, które zawierają żywe drobnoustroje chorobotwórcze lub ich toksyny oraz inne formy zdolne do przeniesienia materiału genetycznego, o których wiadomo lub co do których istnieją wiarygodne podstawy do sądzenia, że wywołują choroby u ludzi i zwierząt (np. zainfekowane pieluchomajtki, podpaski, podkłady), z wyłączeniem 18 01 80 i 18 01 82 119 666 4 18 01 04 Inne odpady niż wymienione w 18 01 03 67 5 18 01 06 Chemikalia, w tym odczynniki chemiczne, zawierające substancje niebezpieczne 33 6 18 01 08*Leki cytostatyczne i cytotoksyczne 33 7 18 01 09 Leki inne niż wymienione w 18 01 08 (przeterminowane) 67 120 000 A2. Rodzaj odpadów medycznych wytwarzanych w lokalizacji A2 ul. ul. Spornej 36/50 w Łodzi Szacunkowa ilość wytworzenia odpadów w kg w okresie 10 m-cy 1 18 01 01 Narzędzia chirurgiczne i zabiegowe oraz ich resztki ( z wyłączeniem 18 01 03) 2 2 18 01 02 *Części ciała i organy oraz pojemniki na krew i konserwanty służące do jej przechowywania ( z wyłączeniem 18 01 03) 793 3 18 01 03 *Inne odpady, które zawierają żywe drobnoustroje chorobotwórcze lub ich toksyny oraz inne formy zdolne do przeniesienia materiału genetycznego, o których wiadomo lub co do których istnieją wiarygodne podstawy do sądzenia, że wywołują choroby u ludzi i zwierząt (np. zainfekowane pieluchomajtki, podpaski, podkłady), z wyłączeniem 18 01 80 i 18 01 82 62 760 4 18 01 04 Inne odpady niż wymienione w 18 01 03) 50 5 18 01 08*Leki cytostatyczne i cytotoksyczne 650 6 18 01 09 Leki inne niż wymienione w 18 01 08 (przeterminowane) 25 64 280 A3. Rodzaj odpadów medycznych wytwarzanych w lokalizacji A3 ul. Mazowieckiej 8/10 w Łodzi Szacunkowa ilość wytworzenia odpadów w kg w okresie 10 m-cy 1 18 01 01 Narzędzia chirurgiczne i zabiegowe oraz ich resztki ( z wyłączeniem 18 01 03) 5 2 18 01 02 *Części ciała i organy oraz pojemniki na krew i konserwanty służące do jej przechowywania ( z wyłączeniem 18 01 03) 8 3 18 01 03 *Inne odpady, które zawierają żywe drobnoustroje chorobotwórcze lub ich toksyny oraz inne formy zdolne do przeniesienia materiału genetycznego, o których wiadomo lub co do których istnieją wiarygodne podstawy do sądzenia, że wywołują choroby u ludzi i zwierząt (np. zainfekowane pieluchomajtki, podpaski, podkłady), z wyłączeniem 18 01 80 i 18 01 82 415 4 18 01 04 Inne odpady niż wymienione w 18 01 03) 5 5 18 01 09 Leki inne niż wymienione w 18 01 08 (przeterminowane) 3 436 D1. Odbiór odpadów rozpocznie się od dnia 06.06.2016 i będzie trwał do końca czasu na jaki jest zawarta umowa. Odbiór odpadów będzie odbywał się w godzinach porannych tj. do godz.7.30 w następujące dni: pn., śr., pt. z Magazynu Odpadów Medycznych, który znajduje się na ul. Pomorskiej 251 od strony budynku. C-5. Jeżeli dni odbioru przypadają w dni wolne od pracy, odbiór odpadów odbywać się będzie w następny dzień roboczy przypadający po dniu wolnym. D2. Odpady medyczne są składowane i ważone przez pracowników firmy, odpowiadającej za zwożenie odpadów z komórek organizacyjnych szpitala, w magazynie odpadów medycznych i przygotowane do odbioru. Odbiór ich z magazynu odpadów i załadunek należeć będzie do Wykonawcy. Pracownicy Wykonawcy odbierający zakaźne odpady medyczne z magazynu odpadów medycznych powinni być wyposażeni w odpowiednią odzież ochronną i odpowiednie obuwie ochronne. Karty przekazania odpadów będą wystawiane i dostarczane do Działu Inwentaryzacji i Kasacji Szpitala i podpisywane przez Kierownika Działu lub inną osobę wyznaczoną, każdorazowo po przekazaniu odpadów medycznych. Odbiór odpadów medycznych o kodzie 18 01 09 i ich załadunek będzie odbywał się bezpośrednio z Apteki Szpitalnej w terminach uzgodnionych wcześniej telefonicznie - jednak termin odbioru nie może być dłuższy niż 7 dni kalendarzowych. Odebrane odpady potwierdzone będą kartą przekazania odpadu. Wszelkie inne dokumenty i wykazy związane z przekazaniem odpadów medycznych o kodzie 18 01 09 będą uzgadniane z Kierownikiem Apteki Szpitalnej bądź z inną osobą wyznaczoną przez Kierownika Apteki. W przypadku odbioru do utylizacji substancji psychotropowych i środków odurzających (w kodzie 18 01 09) załączany będzie dodatkowo wykaz tych substancji, który po sprawdzeniu zgodności wykazu z ilością, musi zostać potwierdzony przez odbierającego odpady. Odbioru substancji psychotropowych i środków odurzających z Apteki Szpitalnej powinna dokonać osoba posiadająca uprawnienia do ich odbioru na podstawie odpowiedniego upoważnienia.Utylizacja substancji psychotropowych i leków odurzających zostanie potwierdzona odpowiednim protokołem z zapisem, że odpady te zostały zutylizowane (spalone) w sposób i terminie zgodnym z obowiązującymi przepisami. Protokół winien zostać przekazany do Apteki Szpitalnej w terminie 14 dni po unieszkodliwieniu odpadów. D3. Transport odpadów medycznych do miejsca ich utylizacji/spalarni odbywał się będzie pojazdem Wykonawcy odpowiednio przystosowanym do tego celu, a kierujący pojazdem będzie posiadał aktualne uprawnienia w zakresie przewozu drogowego towarów niebezpiecznych (ADR) zgodnie z ustawą z dnia 19 sierpnia 2011 r. o przewozie drogowym towarów niebezpiecznych /Dz. U. 2011, Nr 227, poz. 1367) D4. Utylizacja odpadów medycznych będzie odbywała się poprzez termiczne przekształcenie w zakładzie utylizacji odpadów/spalarni, zgodnie z artykułem 20 Ustawy z dnia 14 grudnia 2012 o odpadach ( Dz.U. 2013 poz. 21). Wykonawca dostarczy aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie przedmiotu umowy Decyzji na transport i unieszkodliwianie odpadów będących przedmiotem zamówienia. Zamawiający wymaga potwierdzenia unieszkodliwienia wszystkich odpadów medycznych. Wzór dokumentu potwierdzającego unieszkodliwienie zakaźnych odpadów medycznych oraz termin przekazywania dokumentu potwierdzającego unieszkodliwienie zakaźnych odpadów medycznych, powinien być zgodny z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 13 stycznia 2014r. Dokument potwierdzający zutylizowanie pozostałych odpadów medycznych poprzez ich termiczne przekształcanie, Wykonawca wystawi każdorazowo na pisemną prośbę Zamawiającego w terminie 30 dni. D5. Dostarczenie 4 pojemników do przechowywania odpadów niebezpiecznych, o poj. 1100 l, jezdnych, zapewniających ew. odpływ substancji po dezynfekcji. Jednocześnie w miarę potrzeb Zamawiającego dostarczy dodatkowe pojemniki dla lokalizacji Szpitala przy ul. Pomorskiej 251 w Łodzi
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905200008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 10 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Na całość zamówienia Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych zero groszy)- zgodnie z art. 45 ustawy Pzp, w terminie do dnia składania ofert do godz. 12:00 - potwierdzenie wniesienia wadium stanowi - załącznik nr 15. Wartość wadium dla całej oferty danego Wykonawcy stanowi suma wadiów poszczególnych oferowanych pakietów. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu (przelew); 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: BGK nr 59 1130 1163 0014 7148 0720 0005. Z dopiskiem: Sprawa nr ZP/19/2016 - WADIUM Potwierdzeniem wniesienia wadium w formie pieniężnej będzie oryginał lub kopia przelewu załączona do oferty lub wygenerowane elektronicznie potwierdzenie wykonania przelewu, przy czym w terminie określonym dla wniesienia wadium środki winny znaleźć się na rachunku bankowym Zamawiającego. Potwierdzeniem wniesienia wadium w formach, o których mowa w punktach 2 - 5, będzie załączony oryginał poręczenia lub gwarancji do oferty. 1. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem kiedy Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5 , lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 2. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 4. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Oferta niezabezpieczona w wymaganym terminie wadium, spowoduje wykluczenie Wykonawcy przez Zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Odległość (km)
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.csk.umed.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach