Przetargi.pl
Odbiór, transport wraz z załadunkiem i rozładunkiem odpadów medycznych celem ich unieszkodliwienia z Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Pirogowa w Łodzi ZP/11/2015

Wojewódzki Specjalistyczny Szpital im. M. Pirogowa w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 90-531 Łódź, ul. Wólczańska 191/195
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 6371322 , fax. 042 6371322
  • Data zamieszczenia: 2015-02-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital im. M. Pirogowa w Łodzi
    ul. Wólczańska 191/195 191/195
    90-531 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 6371322, fax. 042 6371322
    REGON: 47165836000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pirogow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór, transport wraz z załadunkiem i rozładunkiem odpadów medycznych celem ich unieszkodliwienia z Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Pirogowa w Łodzi ZP/11/2015
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z przewidywaną ilością odpadów określa załącznik nr 2 do SIWZ. Przedmiot zamówienia obejmuje odbiór i transport wraz załadunkiem i rozładunkiem odpadów medycznych celem ich unieszkodliwienia o kodach: 18 01 02 18 01 03 18 01 06 18 01 07 18 01 08 18 01 09 zgodnych z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 09 grudnia 2014 roku w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. z 2014r. poz. 1923), Usługa winna być świadczona zgodnie z przepisami: ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012r. (Dz. U. 2013 poz. 21 z późn. zm.), a w szczególności z art. 20,ustawy Prawo ochrony środowiska z 27 kwietnia 2001r. (tekst jednolity Dz. U. z 2013r. poz. 1232 z późn. zm.), ustawy o przewozie towarów niebezpiecznych z dnia 19 sierpnia 2011r. (Dz. U. 2011r. nr 227 poz. 1367 z późn. zm.). Wymagania odnośnie przedmiotu zamówienia Wymagania ogólne: Odbiór i transport wraz z załadunkiem i rozładunkiem odpadów medycznych celem ich unieszkodliwienia w zakładzie utylizacji zlokalizowanym na obszarze województwa, na którym zostały odpady wytworzone lub w miejscu najbliżej położonym miejsca ich wytwarzania zgodnie z art. 20 ustawy o odpadach z 14 grudnia 2012r. (Dz. U. 2013 poz. 21 z późn. zm.) Odbiór odpadów od zamawiającego z miejsc przez niego wskazanych tj.: - Łódź, ul. Wólczańska 191/195 - Łódź, ul. Nowa 30/32 - Łódź, ul. Wileńska 37 Odbiór odpadów będących przedmiotem zamówienia wyłącznie transportem wykonawcy zgodnie z ustawą o przewozie towarów niebezpiecznych z dnia 19 sierpnia 2011r. (Dz. U. 2011 nr 227 poz. 1367 z późn. zm.) Wykonawca zapewni odbiór i transport odpadów do miejsca ich unieszkodliwienia na własny koszt i odpowiedzialność. Czas realizacji odbioru odpadów poza harmonogramem 2 dni robocze. Potwierdzenia przyjęcia odpadów na druku stanowiącym załącznik do Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 12 grudnia 2014r. (Dz. U. z 2014r. poz. 1973) w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów. Wykonawca zobowiązany będzie do ważenia odpadów na miejscu odbioru, w obecności przedstawiciela zamawiającego. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność odszkodowawczą wobec zamawiającego za nieprzestrzeganie przepisów BHP, p/poż oraz zaleceń jednostek kontrolujących - w zakresie świadczonych usług. Wymagania dotyczące obiektu Wólczańska 191/195 i Nowa 30/32 w Łodzi: Odbiór odpadów o kodach 18 01 02, 18 01 03 realizowany będzie trzy (3) razy w tygodniu (poniedziałek, środa, piątek w godz. 800 - 1400) w obecności upoważnionego przedstawiciela zamawiającego. 4.2.2. Odbiór odpadów o kodach 18 01 06, 18 01 07, 18 01 09 realizowany będzie dwa (2) do trzech (3) razy w miesiącu (w dni ustalone telefonicznie w godz. 800 - 1400) w obecności upoważnionego przedstawiciela zamawiającego. Odbiór odpadów będących przedmiotem zamówienia odbywać się będzie wyłącznie środkami transportu dostosowanymi do warunków komunikacyjnych na terenie szpitala, wjazd tylko i wyłącznie bramą od ul. Stefanowskiego (dotyczy obiektu przy ul. Wólczańskiej 195/195). W cenie usługi wykonawca udostępni odpowiednie ilości jednorazowych, zamykanych czerwonych pojemników 60 litrowych (+/- 10 litrów) do gromadzenia i przechowywania przez zamawiającego odpadów niebezpiecznych (dotyczy kodu 18 01 02). Ilość pojemników uzależniona będzie od bieżących potrzeb zamawiającego. Zamawiający przewiduje zapełnienie około 25 pojemników na miesiąc czyli około 300 szt. w czasie trwania umowy. W cenie usługi wykonawca udostępni odpowiednie ilości zamykanych żółtych pojemników 1 - 2 litrowych do gromadzenia i przechowywania przez zamawiającego odpadów płynnych (dotyczy kodu 18 01 06, 18 01 07). Ilość pojemników uzależniona będzie od bieżących potrzeb zamawiającego. Zamawiający przewiduje zapełnienie 60 pojemników na miesiąc czyli w okresie trwania umowy będzie to ilość około 720 szt. Wymagania dotyczące obiektu Wileńska 37: Odbiór odpadów o kodach 18 01 02, 18 01 03 realizowany będzie dwa (2) razy w tygodniu (w godz. 800 - 1400) w obecności upoważnionego przedstawiciela zamawiającego. W przypadku awarii kontenera lub w razie wystąpienia potrzeby zamawiającego, odbiór odpadów odbędzie się w czasie 24 godzin po telefonicznym zgłoszeniu przez zamawiającego. Odbiór odpadów o kodach 18 01 06, 18 01 08, 18 01 09 realizowany będzie dwa (2) do trzech (3) razy w miesiącu (w dni ustalone telefonicznie w godz. 800 - 1400) w obecności upoważnionego przedstawiciela zamawiającego. Odbiór odpadów będących przedmiotem zamówienia odbywać się będzie wyłącznie środkami transportu dostosowanymi do warunków komunikacyjnych na terenie szpitala. W cenie usługi wykonawca zobowiązany będzie do: wyposażenia Szpitala w: kontener chłodzący minimum 22m3 oraz dwa wózki zamykane na kołach - wózek o wymiarach (+/- 5 cm): wysokość 115cm, głębokość 75cm, szerokość 120cm, ściany wózka pełne, zabudowane, z materiału lekkiego odpornego na środki dezynfekcyjne, otwieranie wózka od góry, w podłodze zamykany otwór służący do odprowadzenia płynu po dezynfekcji, czyszczenia i dezynfekcji kontenera we własnym zakresie i na własny koszt zgodnie z wymaganiami sanitarnymi po każdym jego opróżnieniu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905200008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu zamawiający nie żąda wniesienia przez wykonawców wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas realizacji odbioru odpadów poza harmonogramem
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pirogow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach