Starostwo Powiatowe w Kwidzynie ogłasza przetarg
- Adres: 82-500 Kwidzyn, ul. Kościuszki 29b
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 055 6465000 , fax. 055 6465002
- Data zamieszczenia: 2009-12-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Kwidzynie
ul. Kościuszki 29b 29b
82-500 Kwidzyn, woj. pomorskie
tel. 055 6465000, fax. 055 6465002
REGON: 17081802000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatkwidzynski.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przetarg nieograniczony na kompleksową dostawę energii elektrycznej, obejmującą sprzedaż energii elektrycznej oraz świadczenie usług przesyłania i dystrybucji energii elektrycznej do siedziby Starostwa Powiatowego w Kwidzynie przy ul. Kościuszki 29b. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa energii elektrycznej, obejmująca sprzedaż energii elektrycznej oraz świadczenie usług przesyłania i dystrybucji energii elektrycznej do siedziby Starostwa Powiatowego w Kwidzynie przy ul. Kościuszki 29b. Przedmiot zamówienia obejmuje usługę kompleksową w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 30 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (t.j. Dz. U. z 2006, Nr 89, poz. 625 z późn. zm.) realizowaną na podstawie umowy kompleksowej, o której mowa w art. 5 ust. 3 w/w ustawy polegającej na świadczeniu usług dystrybucji oraz sprzedaży energii elektrycznej. Sprzedaż energii elektrycznej, dystrybucja odbywać się będzie na warunkach określonych przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne i Kodeksu Cywilnego oraz przepisami wykonawczymi wydanymi na ich podstawie. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 093100005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki podmiotowe ogólne udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp; b) spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Podwykonawstwo: Wykonawca zamierzający zatrudnić podwykonawców musi przedstawić powierzony im zakres prac w treści oferty, a przy tym niedopuszczalnym jest podzlecanie prac przez podwykonawców dla kolejnych podwykonawców. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków, określonych w pkt. 3 siwz. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt 3 siwz na podstawie treści dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców prowadzona będzie na podstawie analizy ww dokumentów stosując formułę spełnia- nie spełnia. Oznacza to, że wystarczającym powodem do wykluczenia wykonawcy może być brak w ofercie któregokolwiek z wymaganych dokumentów wymienionych w pkt. 4 siwz lub ich nie uzupełnienie, we wskazanym przez Zamawiającego terminie, w trybie art. 26 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późniejszymi zmianami).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych, określonych w pkt. 3.1.1. wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: Oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymagania art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp (sporządzić wg wzoru druku stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji);Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Aktualna koncesja na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną, wydana przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki. Aktualna koncesja na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie dystrybucji energii elektrycznej wydana przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki- dotyczy Wykonawców będących właścicielem sieci dystrybucyjnej. Aktualna Umowa z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego na świadczenie usług dystrybucyjnych na obszarze, na którym znajduje się miejsce dostarczenia energii elektrycznej - dotyczy Wykonawców nie będących właścicielami sieci dystrybucyjnej. Informację na temat Podwykonawców (podwykonawcy), przy udziale których Wykonawca zamierza wykonać zamówienie, na druku zgodnych z treścią formularza - załącznika nr 3 do niniejszej specyfikacji. W przypadku składania oferty przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, wymagane dokumenty Wykonawca składa zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006r. Nr 87, poz. 605). Dokumenty, o których mowa w punktach 4.1.1 - 4.1.5. mogą być przedstawione w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający zastrzega sobie prawo zażądania od Wykonawcy, przedłożenia Zamawiającemu do wglądu, oryginałów wymienionych dokumentów.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatkwidzynski.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawę energii elektrycznej na potrzeby zasilania obiektów wojskowych w Gdańsku.
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa energii elektrycznej dla Gminy Nowa Karczma na lata 2017 - 2018
Dodano: 2016-07-15 - Kompleksowa dostawa energii elektrycznej, tj. sprzedaż i dystrybucja energii elektrycznej do obiektów Instytutu Oceanologii Polskiej Akademii Nauk w Sopocie
Dodano: 2016-05-05 - Świadczenie kompleksowej usługi oświetlenia na terenie Gminy Miasta Puck
Dodano: 2015-12-01 - Dystrybucja i dostawa energii elektrycznej na potrzeby zasilania okrętu Marynarki Wojennej BŁYSKAWICA - muzeum przy Al. Jana Pawła II w Gdyni.
Dodano: 2015-11-25 - Świadczenie kompleksowej usługi oświetlenia na terenie Gminy Miasta Puck
Dodano: 2015-11-19 - Dostawa energii elektrycznej obejmująca usługę kompleksową polegającą na świadczeniu usługi przesyłania lub dystrybucji energii elektrycznej oraz sprzedaż energii elektrycznej do obiektów Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Gdańsku.
Dodano: 2015-11-17 - DOSTAWA ENERGII ELEKTRYCZNEJ DO OBIEKTÓW I URZĄDZEŃ INFRASTRUKTURY DROGOWEJ ADMINISTROWANYCH PRZEZ GDDKIA ODDZIAŁ W GDAŃSKU
Dodano: 2015-11-16 - Dystrybucja i dostawa energii elektrycznej na potrzeby zasilania okrętu Marynarki Wojennej BŁYSKAWICA - muzeum przy Al. Jana Pawła II w Gdyni.
Dodano: 2015-11-03 - Zakup energii elektrycznej na potrzeby obiektów Zakładu Komunalnego Gminy Kościerzyna
Dodano: 2015-10-30