Przetargi.pl
Zarządzanie siecią kanalizacji deszczowej na terenie miasta Kwidzyna

Gmina Miejska Kwidzyn ogłasza przetarg

  • Adres: 82-500 Kwidzyn, ul. Warszawska 19
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 055 6464700, 6464777 , fax. 055 6464703
  • Data zamieszczenia: 2009-12-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Kwidzyn
    ul. Warszawska 19 19
    82-500 Kwidzyn, woj. pomorskie
    tel. 055 6464700, 6464777, fax. 055 6464703
    REGON: 00052354800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kwidzyn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zarządzanie siecią kanalizacji deszczowej na terenie miasta Kwidzyna
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Na przedmiot zamówienia składa się utrzymywanie kanalizacji deszczowej w należytym stanie, a w szczególności: a) Wykonywanie bieżących napraw kanalizacji deszczowej, mających charakter konserwacji, b) Udrażnianie studzienek deszczowych, przykanalików i sieci wraz z wywozem i utylizacją usuniętych nieczystości na składowisku miejskim w Gilwie Małej (około 15 km) c) Uzupełnienie brakującej (zniszczonej, skradzionej) armatury: wpustów ulicznych, pokryw studni deszczowych, d) Utrzymanie separatorów w należytym stanie technicznym (sztuk 4) e) Regulacja zapadniętych studni i nawierzchni przy studni f) Wydawanie warunków technicznych podłączenia do sieci kanalizacji deszczowej, g) Uzgadnianie projektów (dokumentacji technicznej), h) Udział przy sporządzaniu rocznych planów inwestycyjno- remontowych dot. kanalizacji deszczowych i)Przygotowanie i prowadzenie na oddzielne zlecenie Zamawiającego inwestycji dotyczącej kanalizacji deszczowej. Łączna długość kanalizacji deszczowej 84 685,18 m Na terenie Miasta Kwidzyn istnieje około 1450 sztuk wpustów deszczowych, nie posiadamy szczegółowej inwentaryzacji dotyczącej średnicy i długości przykanalików oraz studni kanalizacji deszczowej. Dotychczas studnie i wpusty kanalizacji deszczowej czyszczono na bieżąco w miarę potrzeb.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 904800005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do udziału w postępowaniu zaproszeni są Wykonawcy spełniający następujące warunki: a) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek ten musi spełnić każdy z Wykonawców), b) spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 pkt 1-3 ustawy Pzp (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek ten może być spełniony łącznie), c) wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia- minimum 1 usługa o wartości nie mniejszej niż 50.000 zł i zakresie obejmującym zamówienia tożsame (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek ten może być spełniony łącznie). Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca musi przedstawić w ofercie następujące oświadczenia i dokumenty: a) oświadczenie wynikające z art. 22 ust 1 pkt 1-3 Pzp złożone na formularzu ofertowym (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek ten może być spełniony łącznie), b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) oświadczenie wynikające z art. 22 ust 1 pkt 4 Pzp złożone na Załączniku nr 1 do formularza ofertowego (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek ten musi spełnić każdy z Wykonawców), d) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (np. referencje od poprzednich Zamawiających lub protokół odbioru końcowego wykonanych usług) przedstawiony w formie zgodnej z Załącznikiem nr 2 do formularza ofertowego. Dla uznania ważności oferty należy wykazać wykonanie minimum 1 usługi o wartości nie mniejszej niż 50.000 zł i zakresie obejmującym zamówienie tożsame; Sposób składania oświadczeń i dokumentów w przypadku składania oferty wspólnej: oświadczenie o spełnieniu warunków podanych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp (na formularzu ofertowym) podpisują łącznie wszyscy członkowie konsorcjum lub Pełnomocnik w imieniu całego konsorcjum; dokumenty wskazane w pkt od b) składa osobno każdy z członków konsorcjum; dokumenty wskazane w pkt od d) składa jeden albo więcej członków konsorcjum, tak aby potwierdzić spełnianie warunku.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kwidzyn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach