Przetargi.pl
Świadczenie kompleksowej usługi oświetlenia na terenie Gminy Miasta Puck

Gmina Miasta Puck ogłasza przetarg

  • Adres: 84-100 Puck, ul. 1 Maja 13
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 6730500, 6730534 , fax. 58 6730533
  • Data zamieszczenia: 2015-11-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Puck
    ul. 1 Maja 13 13
    84-100 Puck, woj. pomorskie
    tel. 58 6730500, 6730534, fax. 58 6730533
    REGON: 00052624500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miasto.puck.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie kompleksowej usługi oświetlenia na terenie Gminy Miasta Puck
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa usługa oświetlenia ulic, dróg i innych otwartych terenów publicznych polegająca na dystrybucji i sprzedaży energii elektrycznej oraz utrzymanie urządzeń oświetlenia ulic, dróg i innych otwartych terenów publicznych na terenie Gminy Miasta Puck. 2.Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia w zakresie dystrybucji i sprzedaży energii elektrycznej: 1)Parametry energii elektrycznej; Moc 138, ilość PPE 26. 2)Zamówienie dotyczy świadczenia kompleksowej usługi oświetlenia na terenie Gminy Miasta Puck w okresie 12 miesięcy od dnia podpisania umowy w porze od zmierzchu do świtu, z zastrzeżeniem, iż pora świecenia może być regulowana (zmienna) przez osobę upoważnioną przez Zamawiającego. Zmian taka nie wymaga zmiany umowy. 3)Planowane zużycie energii w okresie 12 miesięcy: 548.956 kWh. 4)Określenie przewidywanego poboru energii stanowi element służący wyborowi najkorzystniejszej oferty i nie stanowi ze strony Zamawiającego zobowiązania do zakupu energii elektrycznej w podanych ilościach. 5)Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia lub zmniejszenia wielkości zamówienia w zakresie 20% w stosunku do ilości podanej w ust. 1. 3). Rozliczenie z Wykonawcą nastąpi na podstawie rzeczywistego zużycia energii w okresie obowiązywania umowy. 3.Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia w zakresie utrzymania urządzeń; 1)utrzymanie posiadanej infrastruktury wykorzystywanej do wykonywania usługi kompleksowej tj. dystrybucji i dostawy energii elektrycznej, w dobrym stanie technicznym, umożliwiającym świadczenie usługi o należytej jakości na zasadach ciągłych, w tym przeprowadzania napraw, remontów lub wymiany awaryjnej poszczególnych urządzeń wchodzących w skład infrastruktury, w zakresie, w jakim zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz wedle najlepszej profesjonalnej wiedzy wykonawcy i ustalonych zwyczajów jest to niezbędne dla prawidłowego funkcjonowania infrastruktury, 2)bieżące monitorowanie sprawności infrastruktury, 3)prowadzenie rejestru zdarzeń, 4)Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia lub zmniejszenia ilości punktów świetlnych określonych w umowie. Zamiana taka nie wymaga zmiany umowy o ile nie przekroczy 20% w stosunku do ilości podanej w ust. 3. 5), 5)Ilość punktów świetlnych na terenie Gminy Miasta Puck - 1068 sztuk, 6)Wykonawca winien uzyskać zgodę od właściciela urządzeń tj. ENERGA Oświetlenie na przeprowadzenie prac remontowo-konserwacyjnych. 4.Dostawa energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji odbywać się będzie na warunkach określonych w ustawie z dnia 10 kwietnia 1997r. - Prawo energetyczne (Dz. U. z 2012r., poz. 1059 ze zm.) oraz przepisach wykonawczych do tej ustawy, a w szczególności Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego (Dz. U. z 2007r. nr 93, poz. 623 ze zm.).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 093100005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności faktury
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.miastopuck.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach