Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony na dostawę, zainstalowanie i uruchomienie sprzętu w postaci: sprzętu komputerowego, akcesoriów komputerowych oraz komputerów przenośnych przeznaczonych dla poszczególnych jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku.

Uniwersytet Medyczny w Białymstoku ogłasza przetarg

  • Adres: 15-089 Białystok, ul. Jana Kilińskiego 1
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 7485400 , fax. 085 7485627
  • Data zamieszczenia: 2009-05-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Medyczny w Białymstoku
    ul. Jana Kilińskiego 1 1
    15-089 Białystok, woj. podlaskie
    tel. 085 7485400, fax. 085 7485627
    REGON: 00028860400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umwb.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony na dostawę, zainstalowanie i uruchomienie sprzętu w postaci: sprzętu komputerowego, akcesoriów komputerowych oraz komputerów przenośnych przeznaczonych dla poszczególnych jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: dostawa, zainstalowanie i uruchomienie sprzętu komputerowego podzielonego wg następujących części: 1) Część A- zestawy komputerowe 2) Część B - akcesoria komputerowe 3) Część C - komputery przenośne
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302311008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę oraz doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na wykonanie zamówienia przy założeniu, iż zapłata nastąpi w terminie 30 dni licząc od dnia otrzymania faktury VAT po zrealizowaniu kompleksowej dostawy przedmiotu zamówienia określonego w danej części, d) zaoferują sprzęt spełniający wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia z części A i C określone w załączniku nr 7 stanowiący integralną część SIWZ, e) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Pzp, f) udzielą: - nie krótszej niż 36 miesięcznej gwarancji - dotyczy zestawów komputerowych (komputer + monitor + klawiatura + mysz) - z części A, - nie krótszej niż 24 miesięcznej gwarancji - dotyczy komputerów przenośnych - Część C, - gwarancji oferowanej przez producentów - dotyczy urządzeń peryferyjnych (drukarki, skanery) - z Części A i akcesoriów komputerowych - z Części B g) posiadają odpowiedni serwis gwarancyjny umożliwiający naprawę oferowanych urządzeń w terminie nie dłuższym niż 48 godzin, licząc od godziny zgłoszenia usterki (faksem), chyba że naprawa wymagać będzie sprowadzenia części z zagranicy, h) pokryją wszelkie koszty związane z naprawami gwarancyjnymi (koszty dojazdu, koszty przesyłek kurierskich, etc.), i) w przypadku, gdy czas naprawy sprzętu przekroczy okres 48 godzin, licząc od godziny zgłoszenia usterki (faksem), przedłużą okres gwarancji o czas przerwy w jego eksploatacji oraz dostarczą urządzenia zastępcze o nie gorszych parametrach technicznych, j) wymienią urządzenia na nowe jeżeli ilość napraw gwarancyjnych tego urządzenia przekroczy liczbę 3, k) w przypadku przyznania zamówienia publicznego, w ramach ceny ofertowej dostarczą, zainstalują i uruchomią zamawiany sprzęt komputerowy w siedzibach końcowych użytkowników. 2) Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w wymaganych w SIWZ dokumentach. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że w/w warunki Wykonawca spełnił. 3) Oferta musi być kompletna (tzn. dotyczyć wszystkich pozycji w danej Części) pod rygorem jej odrzucenia. 4) Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania, jeżeli chociaż jeden z w/w warunków nie zostanie spełniony. 5) Z postępowania o udzielenie zamówienia wykluczeniu podlegają również Wykonawcy, którzy: a) złożą nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania; b) nie złożą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp; c) nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. 6) Ofertę Wykonawcy wykluczonego Zamawiający uzna za odrzuconą. 7) O wykluczeniu z postępowania Zamawiający po wyborze oferty najkorzystniejszej niezwłocznie powiadomi Wykonawcę podając uzasadnienie faktyczne i prawne. 8) Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. 9) Oferta musi być napisana w języku polskim, na maszynie do pisania, komputerze lub inną, czytelną i trwałą techniką, oraz podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania firmy na zewnątrz i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie oferty. Każda zapisana strona oferty musi być ponumerowana kolejnymi numerami, a cała oferta zestawiona w sposób trwale połączony. 10) Nie dopuszcza się jakichkolwiek poprawek, skreśleń w treści oferty wraz z załącznikami, bez jednoczesnego podpisania się przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy przy naniesionych poprawkach, skreśleniach, itp.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące oryginały (lub poświadczone za zgodność z oryginałem odpisy lub kopie) oświadczeń i dokumentów: 1) Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zam. publ. zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r.( Dz.. U. Nr 87 poz.605): a) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp i nie podleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp - wg załącznika nr 2 do SIWZ (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia tj. składających wniosek wspólnie, oświadczenie składa każdy Wykonawca); 1.1. Dokumenty potwierdzające posiadanie przez Wykonawcę uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności: a) koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym ( w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia tj. składających ofertę wspólnie, każdy Wykonawca składa wyżej wymieniony dokument odrębnie, wspólnicy spółki cywilnej - odrębnie); b) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia tj. składających ofertę wspólnie, każdy Wykonawca składa wyżej wymieniony dokument odrębnie, wspólnicy spółki cywilnej - odrębnie). 2) Dokumenty pozostałe: a) wypełniony formularz ofertowy (wg załączonego druku - załącznik nr 1 do SIWZ); b) wypełnione szczegółowe formularze cenowe (części A, B, C) - należy podać dokładne modele oferowanego sprzętu oraz opisać parametry techniczne oferowane; c) foldery (prospekty) producenta (tylko w przypadku złożenia ofert równoważnych), d) podpisany załącznik nr 7 do SIWZ (dotyczy części A i C) e) oświadczenie, że zaoferowany sprzęt spełnia wymagania oceny zgodności wyrobu, certyfikatu na znak bezpieczeństwa oraz posiada oznakowanie zgodności CE a także posiada deklaracje producenta o zgodności z dyrektywami 73/23/EEC oraz 89/336/EEC - na formularzu ofertowym - załącznik nr 1 do SIWZ f) w przypadku Wykonawców występujących wspólnie ( konsorcjum, s. c. ), Wykonawcy składają oświadczenie o przyjęciu wspólnej odpowiedzialności solidarnej za niewykonanie lub nienależyte wykonanie umowy; g) oświadczenia małżonka Wykonawcy ( wg załącznika nr 5 do SIWZ ) - zgodnie z zapisem w uwadze poniżej: Uwaga: W związku z przepisem art. 787 kodeksu postępowania cywilnego, Wykonawcy występujący w obrocie jako indywidualny podmiot gospodarczy, wspólnicy spółki cywilnej, wspólnicy spółki jawnej, pozostający w związku małżeńskim na zasadzie ustawowej wspólności majątkowej, zobowiązani są do złożenia oświadczeń współmałżonków, których treść stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. 3) Informacje dla Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP: 3.1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu wymienionego w ust. 1. 1. lit. b) - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3.2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Termin ważności dokumentów zawierających oświadczenie stosuje się odpowiednio jak w ust. 3.1. 4) Oferta powinna zawierać wszystkie dokumenty (oryginały lub kopie poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę) oraz oświadczenia wymagane odpowiednimi postanowieniami SIWZ. Oświadczenia i dokumenty podpisuje uprawniony lub upoważniony przedstawiciel Wykonawcy. Kopie dokumentów winny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez uprawnionego lub upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy. Upoważnienie do podpisania oświadczeń i innych dokumentów powinno być załączone do oferty. Ustanowione pełnomocnictwo musi być załączone do oferty w formie oryginału, odpisu lub kopii potwierdzonej notarialnie. 5) Wykonawcy występujący wspólnie (konsorcjum, s.c.) muszą ustanowić Wykonawcę - Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo Wykonawcę - Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu oraz do zawarcia umowy w sprawie zamówienia. 5.1. Dokument potwierdzający ustanowienie Wykonawcy - Pełnomocnika musi być załączony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie: postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego Wykonawcę - Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania. Dokument potwierdzający ustanowienie Wykonawcy - Pełnomocnika musi być podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Podpisy muszą zostać złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców. Dokument pełnomocnictwa należy przedstawić w formie oryginału, odpisu lub kserokopii potwierdzonej notarialnie. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako Pełnomocnik pozostałych, przy czym uregulowanie płatności następować będzie wprost na konto danego podmiotu (wyłącznie wskazanego w umowie) lub na utworzone w banku wspólne (np. konsorcjum) konto rozliczeniowe, na które wpłacane będą należności za świadczenia wykonane przez poszczególne podmioty. 5.2. Wykonawcy występujące wspólnie muszą złożyć oświadczenie o przyjęciu wspólnej odpowiedzialności solidarnej za niewykonanie lub nienależyte wykonanie umowy (dołączyć oświadczenie). 5.3. Jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umwb.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach