Przetargi.pl
utrzymanie porządku i czystości oraz bieżące administrowanie na nieruchomościach stanowiących własność Gminy Białystok będących w zarządzie Zarządu Mienia Komunalnego w Białymstoku.

Zarząd Mienia Komunalnego ogłasza przetarg

  • Adres: 15-370 Białystok, ul. gen. J. Bema 89/1
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 7479457 , fax. 085 7479483
  • Data zamieszczenia: 2009-05-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Mienia Komunalnego
    ul. gen. J. Bema 89/1 89/1
    15-370 Białystok, woj. podlaskie
    tel. 085 7479457, fax. 085 7479483
    REGON: 20024107400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zmk.bialystok.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    utrzymanie porządku i czystości oraz bieżące administrowanie na nieruchomościach stanowiących własność Gminy Białystok będących w zarządzie Zarządu Mienia Komunalnego w Białymstoku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie porządku i czystości oraz bieżące administrowanie na nieruchomościach stanowiących własność Gminy Białystok będących w zarządzie Zarządu Mienia Komunalnego w Białymstoku. 2. Wykaz szczegółowych czynności określa załącznik nr 1 do SIWZ. Czynności wymienione w załączniku nr 1 są takie same dla wszystkich zadań (części zamówienia). Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w zakresie zadań (części zamówienia) wydzielonych w załączniku nr 2 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp. 2. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp), 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp), a) wykonują lub wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 usługi utrzymania porządku i czystości o wartości min. 50 000 złotych brutto każda usługa , potwierdzone przez odbiorców usług dokumentami (np. opinie, referencje), że usługi te są należycie wykonywane lub zostały należycie wykonane; dla usługi trwającej w okresie składania oferty dokumenty (np. opinie, referencje) muszą być wystawione nie wcześniej niż 30 dni przed upływem terminu składania ofert; b) dysponują lub będą dysponować osobą posiadającą licencją zawodową zarządcy nieruchomości zgodnie z ustawą o gospodarce nieruchomościami wraz z aktualnym ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej zarządcy nieruchomości - suma gwarancyjna 50 000 euro zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 21.09.2004 r. w sprawie obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej zarządcy nieruchomości, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp), 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp). 3. Sposób oceny spełniania warunków: ocena spełniania warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w rozdziale VI SIWZ, dołączonych do oferty wg formuły spełnia - nie spełnia. 4. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. OŚWIADCZENIA: 1) oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp (wg załączonego wzoru druku - zał. nr 5 do SIWZ), 2) oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp (wg załączonego wzoru druku - zał. nr 6 do SIWZ). 2. DOKUMENTY: 1) w celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp, zamawiający żąda złożenia: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) w celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia , zamawiający żąda dokumentu: a) wykazu wykonywanych lub wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, co najmniej 2 usług utrzymania porządku i czystości o wartości nie mniejszej niż 50 000 zł brutto każda usługa, zawierający wartość, przedmiot, daty wykonywania lub wykonania i odbiorców (wg. załączonego wzoru druku- zał. nr 7). Wykonanie lub wykonywanie każdej usługi musi być potwierdzone przez odbiorców usług dokumentami(opinie, referencje), że usługi te są należycie wykonywane lub zostały należycie wykonane; Uwaga: dla usługi trwającej w okresie składania oferty np. opinie, referencje muszą być wystawione nie wcześniej niż 30 dni przed upływem terminu składania ofert. b) wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z udokumentowaniem ich kwalifikacji zawodowych (wg. zał. wzoru druku - zał. nr 8), c) pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępniania osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w rozdziale VI SIWZ ust. 2 pkt 2 lit. b, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, 3) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się wspólnie ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia: a) każdy wykonawca zobowiązany jest złożyć oddzielnie dokument określony w rozdziale VI SIWZ ust. 2 pkt 1 lit. a, b) warunku dotyczące wymaganego doświadczenia, posiadanego potencjału technicznego i osobowego oraz sytuacji ekonomiczno-finansowej badane będą łącznie; dokumenty określone w rozdziale VI SIWZ ust. 2 pkt 2 lit. a,b,c winien złożyć co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia c) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określone w rozdziale VI SIWZ ust. 1 pkt 1 składa pełnomocnik wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w ich imieniu bądź każdy z wykonawców oddzielnie, d) oświadczenie , że wykonawca nie podlega wykluczeniu określone w rozdziale VI SIWZ ust. 1 pkt 2 składa pełnomocnik wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w ich imieniu bądź każdy z wykonawców oddzielnie, 4) jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w rozdziale VI SIWZ ust. 2 pkt 1 lit. a składa dokument lub dokumenty zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form , w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz. U. z 2006 r. Nr 87, poz 605 z późn. zm.).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zmk.bialystok.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 28 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach