Starostwo Powiatowe ogłasza przetarg
- Adres: 19-100 Mońki, ul. Słowackiego 5a
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. (085) 716 21 96 , fax. (085) 716 29 23
- Data zamieszczenia: 2009-05-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe
ul. Słowackiego 5a 5a
19-100 Mońki, woj. podlaskie
tel. (085) 716 21 96, fax. (085) 716 29 23
REGON: 05066665100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.monki.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie modernizacji operatu ewidencji gruntów i budynków obrębów położonych na terenie gminy Mońki w zakresie założenia ewidencji budynków i lokali - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wykonanie modernizacji operatu ewidencji gruntów i budynków obrębów: Boguszewo, Ciesze, Czekołdy, Dudki, Dzieżki, Hornostaje, Jaski, Koleśniki, Kołodzież, Konopczyn, Kosiorki, Kropiwnica, Krzeczkowo, Kuczyn, Kulesze, Lewonie, Łupichy, Magnusze, Masie, Mejły, Moniuszeczki, Oliszki, Ołdaki, Potoczyzna, Przytulanka, Pyzy, Rusaki, Rybaki, Sikory, Sobieski, Świerzbienie, Waśki, Wojszki, Zalesie, Zblutowo, Znoski, Zyburty, Żodzie i Dudki Kolonia gm. Mońki w zakresie założenia ewidencji budynków i lokali. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 742700002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy: 1/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień ( dysponują minimum dwoma pracownikami posiadającymi uprawnienia geodezyjne z zakresu 1 i 2) oraz znajomością programów informatycznych EWOPIS i EWMAPA. 2/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: - wykonawcy udokumentują , iż w okresie ostatnich 3 lat , a jeżeli okres działalności jest krótszy- w tym okresie należycie wykonali co najmniej 1 zamówienie dotyczące założenia ewidencji budynków i lokali o podobnym zakresie (ilość budynków i lokali) z podaniem daty wykonania wraz z załączeniem referencji potwierdzających , że roboty te zostały wykonane należycie. 3/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych przez Wykonawcę stosownych oświadczeń i dokumentów wg kryterium: spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy muszą dołączyć do oferty następujące dokumenty i oświadczenia: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej , wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wg wzoru określonego w załączniku nr 3 do SIWZ, - kserokopię uprawnień potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez uprawomocnionego przedstawiciela Wykonawcy/uprawnionych przedstawicieli/ - wykaz co najmniej 1 roboty wykonanej i zakończonej w ciągu ostatnich 3 lat , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie w zakresie będącym przedmiotem zamówienia, z podaniem daty wykonania wraz z załączeniem referencji potwierdzających , że robota ta została wykonana należycie - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. - wykaz osób i podmiotów , które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia - wg. wzoru stanowiącego zał. Nr 5 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.monki.pl zakładka przetargi
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną