Przetargi.pl
Wykonanie modernizacji operatu ewidencji gruntów i budynków obrębów położonych na terenie gminy Mońki w zakresie założenia ewidencji budynków i lokali

Starostwo Powiatowe ogłasza przetarg

  • Adres: 19-100 Mońki, ul. Słowackiego 5a
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. (085) 716 21 96 , fax. (085) 716 29 23
  • Data zamieszczenia: 2009-05-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe
    ul. Słowackiego 5a 5a
    19-100 Mońki, woj. podlaskie
    tel. (085) 716 21 96, fax. (085) 716 29 23
    REGON: 05066665100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.monki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie modernizacji operatu ewidencji gruntów i budynków obrębów położonych na terenie gminy Mońki w zakresie założenia ewidencji budynków i lokali
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie modernizacji operatu ewidencji gruntów i budynków obrębów: Boguszewo, Ciesze, Czekołdy, Dudki, Dzieżki, Hornostaje, Jaski, Koleśniki, Kołodzież, Konopczyn, Kosiorki, Kropiwnica, Krzeczkowo, Kuczyn, Kulesze, Lewonie, Łupichy, Magnusze, Masie, Mejły, Moniuszeczki, Oliszki, Ołdaki, Potoczyzna, Przytulanka, Pyzy, Rusaki, Rybaki, Sikory, Sobieski, Świerzbienie, Waśki, Wojszki, Zalesie, Zblutowo, Znoski, Zyburty, Żodzie i Dudki Kolonia gm. Mońki w zakresie założenia ewidencji budynków i lokali.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 742700002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy: 1/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień ( dysponują minimum dwoma pracownikami posiadającymi uprawnienia geodezyjne z zakresu 1 i 2) oraz znajomością programów informatycznych EWOPIS i EWMAPA. 2/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: - wykonawcy udokumentują , iż w okresie ostatnich 3 lat , a jeżeli okres działalności jest krótszy- w tym okresie należycie wykonali co najmniej 1 zamówienie dotyczące założenia ewidencji budynków i lokali o podobnym zakresie (ilość budynków i lokali) z podaniem daty wykonania wraz z załączeniem referencji potwierdzających , że roboty te zostały wykonane należycie. 3/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych przez Wykonawcę stosownych oświadczeń i dokumentów wg kryterium: spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy muszą dołączyć do oferty następujące dokumenty i oświadczenia: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej , wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wg wzoru określonego w załączniku nr 3 do SIWZ, - kserokopię uprawnień potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez uprawomocnionego przedstawiciela Wykonawcy/uprawnionych przedstawicieli/ - wykaz co najmniej 1 roboty wykonanej i zakończonej w ciągu ostatnich 3 lat , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie w zakresie będącym przedmiotem zamówienia, z podaniem daty wykonania wraz z załączeniem referencji potwierdzających , że robota ta została wykonana należycie - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. - wykaz osób i podmiotów , które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia - wg. wzoru stanowiącego zał. Nr 5 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.monki.pl zakładka przetargi
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach