Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony na dostawę Środków czystości w Grupach 1 - 6.

Pałuckie Centrum Zdrowia Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 88-400 Żnin, ul. Szpitalna
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 3031341 w. 181 , fax. 523 031 344
  • Data zamieszczenia: 2019-12-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Pałuckie Centrum Zdrowia Sp. z o.o.
    ul. Szpitalna 30
    88-400 Żnin, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 3031341 w. 181, fax. 523 031 344
    REGON: 93213309000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalznin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony na dostawę Środków czystości w Grupach 1 - 6.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy środków czystości w Grupach 1-6: Grupa 1 – Środki myjące do powierzchni; Grupa 2 – Środki czystości inne; Grupa 3 – Ręczniki papierowe i papier toaletowy, Grupa 4 – Worki LDPE, Grupa 5 – Ścierki i pady, Grupa 6 – Worki do zwłok dla Pałuckiego Centrum Zdrowia Sp. z o. o., w czasie określonym na 24 miesiące od dnia zawarcia umowy. 2. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 39800000-0 Środki czystości i polerujące, 33760000-5 Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety, 39224300-1 Miotły i szczotki i inne artykuły do sprzątania w gospodarstwie domowym, 39525800-6 Ściereczki do czyszczenia, 33922000-9 Worki do zwłok, 19640000-4 Torebki i torby z odpadów i resztek polietylenu 33711900-6 Mydło 3. Zamawiający wymaga, aby oferowany asortyment spełniał wymogi określone obowiązującym prawem, tj. w szczególności został dopuszczony do obrotu handlowego i posiadał wymagane prawem ważne dokumenty, stwierdzające dopuszczenie do stosowania na terenie RP. 4. Zamawiający wymaga, aby oferowany przedmiot zamówienia w ramach niniejszego postępowania był opatrzony etykietami z danymi (odpowiednio do dostarczonego środka, którego dotyczy), które potwierdzają nazwę producenta produktów, wielkość (pojemność, ilość) opakowania oraz termin przydatności do użycia, który ma być nie krótszy niż 12 miesięcy od dnia dostawy. 5. W zakresie Grupy 1, Zamawiający wymaga: - na czas realizacji umowy Wykonawca wyposaży Zamawiającego w stacjonarne, przepływowe urządzenie dozujące, montowane na ścianie, podłączone do instalacji wodnej, umożliwiające przygotowanie roztworów roboczych z 4 preparatów jednocześnie – 1 szt. - wdrożenia przez Wykonawcę w terminie 1 miesiąca od podpisania umowy oprogramowania komputerowego monitorującego poziom higieny szpitalnej. Zamawiający wymaga aby program ten umożliwiał: rejestrowanie kontroli szpitalnej, kontroli znacznikiem fluoroscencyjnym, tworzenie planów higieny dla poszczególnych pomieszczeń szpitala, graficzne pozostawienie znacznika fluoroscencyjnego, tworzenie analiz porównawczych, tworzenie testów sprawdzających poziom wiedzy w zakresie utrzymania czystości, Zamawiający wymaga dostarczenie znaczników fluoroscencyjnych w ilości 5 sztuk oraz 1 latarki UV. 6. W zakresie Grupy 3, poz. 1,2,3 i 4, Zamawiający wymaga, aby w ramach dostawy asortymentu Wykonawca zapewnił użyczenie oraz montaż dozowników: Poz.1. 92 szt. - Dozowników naściennych wykonanych z tworzywa ABS i MABS w kolorze białym, zamykane na kluczyk, system dozowania papieru każdorazowo tylko jednego odcinka o dł.25 cm ; Poz.2. 150 szt. – Dozowników naściennych wykonanych z ABS i MABS w kolorze białym z pokrywą umożliwiającą kontrolę zużycia wkładu, zamykane na kluczyk, centralne dozowanie każdorazowo tylko jednego odcinka o dł. 35 cm; Poz.3. 85 szt. - Dozowników naściennych wykonanych z ABS w kolorze białym z pokrywą umożliwiającą identyfikację wkładu, bez trudnodostępnych przestrzeni umożliwiających łatwe mycie, zamykane na kluczyk, dozowanie za pomocą klawisza przy użyciu jednej ręki. Poz.4. 235 szt. - Dozowników naściennych wykonanych z ABS w białym kolorze z pokrywą umożliwiającą identyfikację wkładu, bez trudnodostępnych przestrzeni umożliwiających łatwe mycie, zamykane na kluczyk, dozowanie za pomocą klawisza przy użyciu jednej ręki. 7. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert na wybraną Grupę lub Grupy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, rodzaj, ilość asortymentu oraz wymagania Zamawiającego, zawiera Formularz asortymentowo-cenowy - Załącznik nr 1 do SIWZ. Oferty w poszczególnych Grupach muszą być pełne - kompletne. Zamawiający nie dopuszcza braku jakiejkolwiek pozycji asortymentu wymienionego w każdej z Grup. 8. Zamawiający zastrzega, że ilości asortymentu wymienione w Załączniku nr 1, mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego i ilości pacjentów, jednak zmniejszenie zamawianych ilości nie przekroczy 20% wartości umowy brutto, w zakresie wybranej Grupy. Ilości asortymentu wskazane w Załączniku nr 1, są ilościami szacunkowymi, służącymi do skalkulowania ceny oferty, porównania ofert i wyboru oferty najkorzystniejszej. Wykonawcy nie przysługują roszczenia z tytułu zamówienia mniejszej ilości asortymentu, niż określona dla poszczególnych Grup, w Załączniku nr 1. 9. Jeżeli w SIWZ użyto oznaczeń lub parametrów wskazujących konkretnego producenta, konkretny produkt, wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenie Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych, przez które należy rozumieć produkty o parametrach nie gorszych od przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia i spełniające, co najmniej w tym samym zakresie wymagania Zamawiającego. 10. Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców w realizacji przedmiotu zamówienia. W przypadku powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy Wykonawca zobowiązany jest wskazać to w ofercie. 11. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach określonych we Wzorze Umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39800000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać: a) Formularz asortymentowo-cenowy – Załącznik nr 1 do SIWZ – wypełniony i podpisany przez Wykonawcę w zakresie Grup/y (1 - 6) w której składa ofertę. W Załączniku nr 1 do SIWZ, Wykonawca musi również określić nazwę własną oraz podać producenta oferowanego asortymentu. b) Formularz oferty – Załącznik nr 2 do SIWZ, wypełniony i podpisany przez Wykonawcę. c) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu – Załącznik nr 3 do SIWZ, d) Upoważnienie (pełnomocnictwo) do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w ust. 1 pkt. 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzieleniu zamówienia. Jeżeli Wykonawca nie złoży oświadczenia, o którym mowa w rozdz. VI ust. 1 niniejszej SIWZ, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, Zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia, poprawienia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Dokumenty składane przez Wykonawców zagranicznych: 1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. VI pkt. 7. składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednie, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (art. 23 ust. 1 Pzp). Za podmioty występujące wspólnie uważa się spółki cywilne oraz konsorcja. W tym przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika (art. 23 ust. 2 Pzp). Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie niniejszego zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność względem Zamawiającego za należyte wykonanie umowy oraz żaden z Wykonawców nie może podlegać wykluczeniu. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia składają jedną ofertę. W przypadku wyboru oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego dostarczenia umowy regulującej współpracę tych podmiotów (w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę). W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w rozdz. VI ust. 1.3) niniejszej SIWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi złożyć dokumenty, o których mowa w rozdz. VI ust. 1.3), ust. 6 oraz ust. 7 SIWZ. W zakresie nie uregulowanym SIWZ, zastosowanie mają przepisy Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach