Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony na dostawę sprzętu techniki biurowej i kserokopiarek

Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 91-048 Łódź, ul. Lutomierska 108/112
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 6652295 , fax. 042 6652080
  • Data zamieszczenia: 2016-07-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi
    ul. Lutomierska 108/112
    91-048 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 6652295, fax. 042 6652080
    REGON: 47075497600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodzka.policja.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony na dostawę sprzętu techniki biurowej i kserokopiarek
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa sprzętu techniki biurowej i kserokopiarek zgodnie z bieżącymi potrzebami dla I Komisariatu Policji Komendy Miejskiej Policji w Łodzi z siedzibą przy ul. Sienkiewicza 28/30 według asortymentu i ilości wskazanych w załącznikach 2.1. - 2.3. tj. Formularzu asortymentowo - cenowym i wymagań jakościowych wskazanych w załączniku nr 3.1. - 3.3. - Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. 2. Pod pojęciem dostawy rozumie się: transport, rozładunek, wniesienie, montaż bądź uruchomienie we wskazanym przez upoważnionego pracownika Zamawiającego pomieszczeniu/miejscu. 3. Wykonawca zrealizuje zamówienie po cenach jednostkowych zawartych w ofercie. 4. Sprzęt musi być fabrycznie nowy, kompletny i sprawny technicznie. 5. Sprzęt przeznaczony jest do użytku biurowego i będzie eksploatowany w sposób ciągły, w związku z powyższym dostarczony asortyment musi posiadać odpowiednią wytrzymałość, gwarantującą bezawaryjną eksploatację i stosowną jakość. 6. Towar musi być opakowany oryginalnie, opakowania mają być nienaruszone, posiadające zabezpieczenia zastosowane przez producenta oraz znaki identyfikujące produkt, takie jak znak towarowy czy marka producenta artykułu. 7. Zaoferowany asortyment musi bezwzględnie spełniać wszystkie warunki techniczne i eksploatacyjne określone przez Zamawiającego w SIWZ. 8. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dołączył do oferty oświadczenie, że wszystkie zaproponowane urządzenia posiadają deklarację zgodności CE, potwierdzającą, że wyrób spełnia wymagania zasadnicze zawarte w Dyrektywach Rady Europy i krajowych regulacjach prawnych. 9. Do dostarczanego sprzętu muszą być dołączone przez Wykonawcę: a) karty gwarancyjne zawierające numer seryjny, termin i warunki ważności gwarancji, b) lista punktów serwisowych, które mogą obsługiwać dany sprzęt, c) instrukcja obsługi sprzętu w języku polskim, d) niezbędne okablowanie zasilające. 10. Wykonawca na dostarczony asortyment udzieli gwarancji na okres nie krótszy niż 24 miesiące od daty dostarczenia. Jeżeli okres gwarancji udzielonej przez producenta sprzętu jest dłuższy, to obowiązuje gwarancja producenta sprzętu. 11. W przypadku, gdy zgodnie z instrukcją producenta, dostarczany asortyment wymaga obowiązkowego serwisowania w okresie gwarancji, koszt serwisowania ponosi Wykonawca. 12. Podane przez Zamawiającego nazwy mają charakter przykładowy a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu przy czym Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych na podstawie art. 30 ust 5 ustawy. Zamawiający za towar równoważny będzie uznawał asortyment o nie gorszych parametrach technicznych niż wskazane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę odpowiedników wskazanych urządzeń to na Wykonawcy będzie spoczywał obowiązek udowodnienia, że zaproponowany sprzęt jest równoważny w stosunku do określonych w SIWZ. 13. Dotyczy zadania 2. Wykonawca zobowiązany jest uruchomić urządzenie i przeprowadzić szkolenie w siedzibie Zamawiającego przy ul. Sienkiewicza 28/30 z obsługi sprzętu oraz zapoznać pracowników z funkcjami danego sprzętu w nieprzekraczalnym terminie do 5 dni od daty dostawy urządzenia. 14. Koszty transportu, obowiązkowego serwisowania sprzętu oraz szkolenia (w przypadku zadania 2) muszą być wkalkulowane w cenę oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301914008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin realizacji zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.lodzka.policja.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach