Przetargi.pl
Zakup i dostawa niszczarek biurowych

Jednostka Wojskowa 1158 ogłasza przetarg

  • Adres: 98-100 Łask, ul. 9 Maja 95
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 43 677 05 91 , fax. 43 677 07 09
  • Data zamieszczenia: 2014-11-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa 1158
    ul. 9 Maja 95 95
    98-100 Łask, woj. łódzkie
    tel. 43 677 05 91, fax. 43 677 07 09
    REGON: 73009757200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.32blot.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Skarb Państwa - Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa niszczarek biurowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa niszczarek biurowych typu HSM SECURIO B32. 2. Zgodnie z art. 29 ust. 3 Ustawy prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza oferowanie produktów równoważnych. 2.1. W przypadku oferowania przez Wykonawcę produktów równoważnych ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy. 2.2. Przez produkt równoważny Zamawiający rozumie sprzęt o parametrach i standardach jakościowych takich samych bądź lepszych w stosunku do oryginału (wymienionego przez Zamawiającego w pkt. 1.). 3. Wymagania techniczne: - moc silnika min. 500W; - napięcie elektryczne 230V; - stopień bezpieczeństwa DIN (66399) P-5, T-5, E-4, F-2; - rodzaj cięcia - cięcie na ścinki o szerokości min. 1,90 mm i długości min. 15,00 mm; - ilość niszczonych kartek jednorazowo min. 11 szt. 70g/m?, - ilość niszczonych kartek jednorazowo min. 9 szt. 80g/m?; - prędkość cięcia min. 65,00 mm/s; - noże tnące (wałki) wykonane z litej stali; - szerokość wejściowa min. 31 cm; - kosz na ścinki o pojemności od 82 do 100 l; - obudowa pyłoszczelna; - dolna część obudowy wykonana z wysokiej jakości płyty z oklejeniem rewizyjnym; - przycisk wielofunkcyjny; - automatyczne wycofywanie papieru; - możliwość niszczenia zszywaczy biurowych; - system zarządzania energią; - urządzenia muszą pochodzić z aktualnej produkcji (2014 r.). 4. Przedmiot zamówienia musi posiadać co najmniej 12 miesięczną gwarancję, obejmującą wszystkie elementy urządzenia. 5. Wymagania Zamawiającego związane z dostawą zamówienia: 5.1. Wykonawca dostarczy zamówienie własnym transportem do magazynu Zamawiającego na własny koszt bez obciążenia z tego tytułu Zamawiającego dodatkową opłatą. 5.2. Dostawa odbędzie się w terminie uzgodnionym z Zamawiającym, jednak nie później niż do 19.12.2014 r. 5.3. Zamówienie odebrane będzie przez Zamawiającego w obecności upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy. Produkty mają być przedstawione przez Wykonawcę do odbioru w sposób pozwalający na dokonanie ich oceny zgodności z Umową
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301914008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 1 000,00 PLN. 2. Dopuszcza się złożenie wadium w różnej formie prawnej, wedle zasad podanych w ustawie Pzp. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu powyższą kwotę należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Jednostki Wojskowej 1158 nr 72 1010 1371 0024 1113 9120 0000 z adnotacją: Wadium na zakup i dostawę niszczarek biurowych, nr sprawy 62/PN/2014. 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. do 01.12.2014 r. do godz. 11.00. 4. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium, zostanie odrzucona. 5. Jeżeli wadium zostanie wpłacone z konta nie będącego własnością Wykonawcy w ofercie należy wskazać konto do zwrotu wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.32blot.wp.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach