Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej ogłasza przetarg
- Adres: 20-031 Lublin, Pl. M. Curie-Skłodowskiej 5
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 081 5375965 , fax. 081 5375965
- Data zamieszczenia: 2009-10-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej
Pl. M. Curie-Skłodowskiej 5 5
20-031 Lublin, woj. lubelskie
tel. 081 5375965, fax. 081 5375965
REGON: 00000135300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.umcs.lublin.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przetarg nieograniczony na dostawę sprzętu komputerowego i audiowizualnego dla Wydziału Artystycznego Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie (oznaczenie sprawy PN/21-09/NA. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Część 1 - Dostawa skanera Część 2 - Dostawa tabletu Część 3 - Dostawa aparatu fotograficznego i obiektywu Część 4 - Dostawa mobilnej stacji graficznej Część 5 - Dostawa laptopa Część 6 - Dostawa serwera Część 7 - Dostawa drukarki Część 8 - Dostawa laptopa Część 9 - Dostawa drukarki Część 10 - Dostawa linijki brajlowskiej Część 11 - Dostawa programu udźwiękawiającego Część 12 - Dostawa programu powiększającego Część 13 - Dostawa zestawu komputerowego Część 14 - Dostawa oprogramowania - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302000001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zmówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy: 1) Spełniają warunki art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu w myśl art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy. W przypadku wykonawców występujących wspólnie, każdy jego uczestnik musi spełniać warunki określone w punkcie 1. UWAGA: Zamawiający będzie oceniał spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia lub dokumentów złożonych przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu według reguły spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Oświadczenie o: a. spełnieniu warunków art. 22 ust. 1, b. nie podleganiu wykluczeniu w myśl art. 24 ust. 1 i ust. 2, złożone na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. 1) Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: - Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1), składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym pkt. 3. 2) Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt 6 punkt 1, 2, dla każdego partnera z osobna. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów: Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem -za zgodność z oryginałem-. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 5) Opis oferowanego towaru złożony w postaci umożliwiającej porównanie go z wymaganiami SIWZ określonymi w Załączniku nr 1. W tym celu należy wypełnić kolumnę -Oferowane- w tabeli podanej w Załączniku 1. 6a. Podwykonawcy: W przypadku, gdy Wykonawca zamierza realizować przedmiot zamówienia z udziałem podwykonawców, Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.przetargi.umcs.lublin.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa urządzeń komputerowych zamawianych na potrzeby Biblioteki Państwowej Szkoły Wyższej im. Papieża Jana Pawła II w Białej Podlaskie
Dodano: 2016-07-27 - ROZBUDOWA SYSTEMU KOPII ZAPASOWEJ ŚRODOWISKA PRODUKCYJNEGO
Dodano: 2016-07-27 - Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania dla Instytutu Nowych Syntez Chemicznych w Puławach
Dodano: 2016-07-15 - Dostawa urządzeń i akcesoriów komputerowych
Dodano: 2016-07-13 - Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania komputerowego dla IUNG - PIB w Puławach
Dodano: 2016-07-08 - Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania dla Instytutu Nowych Syntez Chemicznych w Puławach
Dodano: 2016-07-06 - Dostawa drukarki na potrzeby Biblioteki Państwowej Szkoły Wyższej im. Papieża Jana Pawła II w Białej Podlaskiej
Dodano: 2016-06-29 - DOSTAWĘ I INSTALACJĘ SPZĘTU KOMUTEROWEGO, SIECIOWEGO I MULTIMEDIALNEGO
Dodano: 2016-05-23 - dostawa sprzętu komputerowego
Dodano: 2016-05-20 - Zakup sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem
Dodano: 2016-05-02