Przetargi.pl
Sprzedaż z dostawą dwóch fabrycznie nowych samochodów osobowych napędzanych silnikiem wysokoprężnym

Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Łukowie ogłasza przetarg

  • Adres: 21-400 Łuków, ul. Warszawska 16
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 025 7982613 , fax. 025 7982519
  • Data zamieszczenia: 2009-10-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Łukowie
    ul. Warszawska 16 16
    21-400 Łuków, woj. lubelskie
    tel. 025 7982613, fax. 025 7982519
    REGON: 00011230200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.piwlukow.eu.interia.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sprzedaż z dostawą dwóch fabrycznie nowych samochodów osobowych napędzanych silnikiem wysokoprężnym
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa dwóch samochodów osobowych typu Hatchback o nastepujących wymaganiach technicznych i użytkowych: a) Samochody muszą być: fabrycznie nowe, nieużywane, wolne od wad. b) Rok produkcji: 2009. c) Rodzaj samochodu : 5 osobowy do przewozu osób. d) Liczba drzwi: 5. e) Pojemnosć bagażnika: minimum 300 litrów f) Typ silnika: silnik wysokopręzny diesla z turbodoładowaniem. g) Pojemnosć silnika: maksymalnie do 1450 cm ?. h) Moc maksymalna: co najmniej 80 KM. i) Zużycie paliwa: w cyklu mieszanym nie większe niż 5,00/100 km. j) Koła: Felgi stalowe, dodatkowo komplet opon zimowych. k) Lakier: lakier niemetalizowany - bez dopłaty l) Wymagane wyposażenie: - system zapobiegający blokowaniu kół przy hamowaniu (ABS) i minimum dwa inne systemy wspomagające jazdę, - wspomaganie układu kierowniczego, - kierownicę regulowaną w dwóch płaszczyznach, - poduszki powietrzne dla kierowcy i pasażera, - przednie pasy bezpieczeństwa z regulacją wysokości mocowania, - trzy trzypunktowe pasy bezpieczeństwa z tyłu, - blokadę przeciwuruchomieniową (immobiliser), - wycieraczka tylniej szyby ze spryskiwaczem, - centralny zamek z systemem uniemożliwiającym otwarcie drzwi samochodu po wybiciu szyby, - elektrycznie sterowane szyby boczne, conajmniej przednie, - radio CD z minimum czterema głośnikami, - czujniki parkowania, minimum z tyłu, - klimatyzację co najmniej półautomatyczną, - komputer pokładowy, - fotel kierowcy z regulacją wysokości, - trzy zagłówki z tyłu z regulacją wysokości, - przednie zagłówki z regulacja wysokości, - asymetrycznie dzielone tylne siedzenie, - podgrzewana tylna szyba, - wlew paliwa zamykany na kluczyk, - trzecie światło stop, apteczka, gaśnica, trójkąt ostrzegawczy. 2. Wymagany minimalny okres gwarancji: - Minimum 24 miesiące gwarancji podstawowej bez limitu przebiegu kilometrów - Minimum 120 miesięcy gwarancji na perforację nadwozia. - Minimum 36 miesięcy gwarancji na lakier.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341100001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 15 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać sie wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1). posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalnosci lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2).posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawiają pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3).znajdujących się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na ofertę składają sie nastepujace dokumenty i załączniki: a) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę. b) Formularz cenowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę. c) Oświadczenie o spełnieniu warunków w postępowaniu. d) Oferowane warunki gwarancyjne i serwisowe. E) Wzór umowy. 2.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. c) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. d) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. e) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. f) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.piwlukow.eu.interia.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach