Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony na dostawę pieczywa

Samodzielny Publiczny Psychiatryczny Zakład Opieki Zdrowotnej im. dr Stanisława Deresza ogłasza przetarg

  • Adres: 16-070 Choroszcz, pl. dr Zygmunta Brodowicza 1
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 7191091 w. 278 , fax. 085 7191405
  • Data zamieszczenia: 2009-08-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Psychiatryczny Zakład Opieki Zdrowotnej im. dr Stanisława Deresza
    pl. dr Zygmunta Brodowicza 1 1
    16-070 Choroszcz, woj. podlaskie
    tel. 085 7191091 w. 278, fax. 085 7191405
    REGON: 05058045800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sppchoroszcz.med.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony na dostawę pieczywa
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Chleb pszenno -żytni typu baltonowski krojony i pakowany waga 0,60 kg - 150 000 szt Bułka typu wrocławska waga 50 g - 255 000 szt Bułki słodkie z nadzieniem owocowym (różne owoce) waga 80 g - 200 szt Pączki nadziewane przetworami owocowymi wykończone glazura lub cukrem pudrem waga waga 50 g - 200 szt Suchary niskocukrowe Luz) - 100 kg Bułka tarta (opakowania 0,5 - 5 kg) - 600 kg Ciasto sernik z ciasta kruchego, wysokość masy serowej 5 cm, z polewą kakaową - 100 kg Makowiec z ciasta drożdżowego z nadzieniem makowym -100 kg Ciasto babka piaskowa z ciasta biszkoptowo tłuszczowego z dodatkiem kakao- 100 kg Ciasto babka drożdżowa z rodzynkami posypana kruszonką - 100 kg
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 158111007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub będą dysponować - w wyniku udostępnienia przez inne podmioty - potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 3)w przypadku, gdy wykonawca będzie dysponował - w wyniku udostępnienia przez inne osoby - potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia to winien przedstawić odpowiednie zobowiązanie tych podmiotów. 4)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 5)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 2.Na potwierdzenie spełniania ww. warunków Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawców pisemnych oświadczeń i dokumentów, określonych w rozdziale VI SIWZ. 3.Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, na druku ZP - 17. 4.Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z Postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawca składa następujące oświadczenia i dokumenty: (oryginały lub poświadczone za zgodność z oryginałem ich odpisy lub kserokopie): a)sporządzony przez wykonawcę wg wzoru Załącznika nr 1 do SIWZ, opieczętowany i podpisany przez wykonawcę Formularz asortymentowo - cenowy; b)sporządzony przez wykonawcę - wg wzoru Załącznika nr 2 do SIWZ - Formularz Oferty, opieczętowany i podpisany przez wykonawcę; c)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; d)Pełnomocnictwo do podpisania oferty , składania ewentualnych wyjaśnień , jeżeli osoba podpisująca nie jest osoba upoważniona na podstawie wypisu z KRS lub zaświadczenia o prowadzeniu działalności gospodarczej. Zamawiający wymaga przedłożenia oryginału pełnomocnictwa lub kopię poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza. Pełnomocnictwo winno wskazywać datę jego wystawienia oraz okres, na który zostało udzielone. Brak tego okresu Zamawiający odczyta jako pełnomocnictwo na czas nieokreślony; e)Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 3 p.z.p. i niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 p.z.p. - Załącznik nr 3 do SIWZ; f)wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączą dokumenty potwierdzające, że te dostawy minimum 2 dostawy zostały wykonane należycie - Załącznik nr 4 do SIWZ g)Certyfikat systemu HACCP lub potwierdzenie wdrażania systemu HACCP wystawione przez organy uprawnione do urzędowej kontroli żywności h)Oświadczenie, że pojemniki, w których będą dostarczane wyroby piekarnicze będą posiadały atest PZH, dopuszczający je do kontaktu z żywnością; i)w przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu lub do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego, w myśl art. 23 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sppchoroszcz.med.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach