Przetargi.pl
Budowa boiska do piłki nożnej wraz z obiektami towarzyszącymi w miejscowości Kąty

Gmina Dziadkowice ogłasza przetarg

  • Adres: 17-306 Dziadkowice, Dziadkowice 13
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 0-85 6565900 , fax. 0-85 6565904
  • Data zamieszczenia: 2009-08-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dziadkowice
    Dziadkowice 13 13
    17-306 Dziadkowice, woj. podlaskie
    tel. 0-85 6565900, fax. 0-85 6565904
    REGON: 05065927200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa boiska do piłki nożnej wraz z obiektami towarzyszącymi w miejscowości Kąty
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamowienia jest wykonanie : - nawierzchni z naturalnej trawy na humusie gr. 10 cm, na boisku do piłki noznej i placu zabaw, - nawierchni żużlowej na biezni i rozbiegu skoczni w dal, - podbudowy na boisku i placu zabaw humus 10 cm, podsypka piaskowa 10 cm - na biezni żużel 10 cm, podsypka piaskowa 10 cm, - ododnienie boiska poprzez powierchniowy spływ wody, - ustawienie obrzeży betonowych 6 x 20 x 75 cm na lawie betonowej wokół biezni i urzadzeń boiska, - humusowanie terenu wokół boiska wraz z obsianiem trawa oraz uzupełnienie obwałowania boiska, - ogrodzenie z siatki powlekanej na słupkach metalowych i cokole betonowym, - wykonanie i montaż urządzeń placu zabaw Inne roboty wymienione w przedmiarze robót
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wplacenia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. posiadaja uprawnienia do wykonywania określonej działalnosci lub czynnosci, jeżeli ustawy nakładaja obowiazek posiadania takich uprawnień 2. posiadają niezbedną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjalem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 3. znajduja sie w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniajacej wykonanie zamowienia 4. nie podlegają wykluczeniu z postepowania o udzielenie zamowienia. Ocena spelnienia w/w warunków zostanie dokonana metoda spełnia, nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach złożonych wraz z ofertą a wymaganych przez SIWZ. Zamawiajacy wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzajacych spełnienie warunków udziału w postepowaniu lub którzy słożyli dokumenty zawierajace błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalnosci gospodarczej, wystawione nie wcześniej niz 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 2. Dokumenty potwierdzajace posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób skladajacych ofertę, o ile wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzedu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzajace odpowiednio, że wykonawca nie zalega z oplacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatnosci lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoażne zaświadczenie właściwego organu sądowego albo administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niz 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 wystawiona nie wczesniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 6. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu a art. 22 Prawo Zamowień Publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.ug.dziadkowice.wrotapodlasia.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach