Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony na dostawę opału do Domu Pomocy Społecznej w Gródku

Dom Pomocy Społecznej w Gródku ogłasza przetarg

  • Adres: 26-720 Gródek, Gródek 26
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-48 6770029 , fax. 0-48 6770029
  • Data zamieszczenia: 2009-09-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej w Gródku
    Gródek 26 26
    26-720 Gródek, woj. mazowieckie
    tel. 0-48 6770029, fax. 0-48 6770029
    REGON: 00082711300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony na dostawę opału do Domu Pomocy Społecznej w Gródku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę opału na sezon grzewczy 2009/2010 dla Domu Pomocy Społecznej w Gródku zgodnie z SIWZ. Zamówienie obejmuje dostawę: - miału w ilości 120 ton o parametrach jakościowych: wartość opałowa - min. 25.000kJ/kg, zawartość popiołu- 9%, zawartość siarki do 1%, wilgotność do 20%. - węgla sortu orzech w ilości 14 ton o parametrach jakościowych: wartość opałowa - min. 27.000kJ/kg, popiół do 5%, siarka do 0,5%
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091112105
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W postępowaniu może wziąć udział Wykonawca, który spełnia warunki zawarte w art.22 ust. 1 Pzp tj. a) posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętych przedmiotem postępowania, b) posiada niezbędną wiedzę, doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 Pzp. 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń. 3. Oferta aby była ważna musi być podpisana przez upoważnionych do zaciągania zobowiązań przedstawicieli Wykonawcy, wymienionych w aktualnych dokumentach rejestracyjnych firmy lub osoby, które otrzymały stosowne pełnomocnictwa do podpisania ofert od osób, o których mowa wyżej. W takim wypadku należy dołączyć pełnomocnictwo. Podpisy wyżej wymienionych osób będą na formularzu oferty, oraz na wszystkich załączonych dokumentach. 4. Dokonania oceny spełniania warunków przez Wykonawców odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów, oświadczeń, zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) aktualny odpis właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty, mogą być przedłożone w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, b) formularz ofertowy - wypełniony Załącznik Nr 1 do SIWZ, c) oświadczenie - podpisany Załącznik Nr 2 do SIWZ, d) wzór umowy - wypełniony i parafowany Załącznik Nr 3 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.dps.grodek.finn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach