Przetargi.pl
Budowa kanalizacji deszczowej w ul. Jagiellońskiej w Zielonce - etap I

Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Zielonce Sp. z o. o. ogłasza przetarg

  • Adres: 05-220 Zielonka, ul. Literacka 20
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-22 781 83 33 , fax. 0-22 781 83 32
  • Data zamieszczenia: 2009-09-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Zielonce Sp. z o. o.
    ul. Literacka 20 20
    05-220 Zielonka, woj. mazowieckie
    tel. 0-22 781 83 33, fax. 0-22 781 83 32
    REGON: 14164982000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://pwikzielonka.bip.eur.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa kanalizacji deszczowej w ul. Jagiellońskiej w Zielonce - etap I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Budowa kanalizacji deszczowej w tym: 1. roboty przygotowawcze i pomiarowe, 2. rozbiórka nawierzchni drogi, 3. roboty ziemne, 4. montaż: rur kanalizacyjnych ( Dz 315 mm - 346 m, Dz 250 mm - 1 m, Dz 200 mm - 66,5 m ), studni rewizyjnych fi 1200 mm - 13 szt., wpustów ulicznych deszczowych fi 500 mm - 20 kpl., klapy zwrotnej na wylocie DN 250 mm - 1 szt., 5. przebudowa urządzeń podziemnej infrastruktury technicznej kolidujących z kanałami deszczowymi, 6. wbudowanie separatora substancji ropopochodnych - Qmax - 100 l/s ( NG 100 ), 7. odtworzenie nawierzchni drogi i prace porzadkowe, 8. inne prace wskazane w projekcie budowlanym wykonawczym, przedmiarze robót i specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452313008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków zawarty jest w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy: 1. spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1). są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi, 2). posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 3). posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 4). znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, zgodnie z art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Udzielą min. 3 - letniej gwarancji na wykonanie przedmiotu zamówienia. 4. Uzyskają we własnym zakresie opinie, zezwolenia i.t.p. służb i instytucji w zakresie niezbędnym do przystąpienia do wykonania zamówienia i dokonania odbioru robót. 5. uwzględnią w opracowywaniu oferty, wykonaniu robót i przygotowaniu przedmiotu zamówienia do odbioru warunków i ustaleń zawartych w specyfikacji wykonania i odbioru robót, warunkach zajęcia pasa drogowego, projekcie budowlanym wykonawczym i szczegółowej specyfikacji technicznej. 6 posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastapi na podstawie dokumnetów i oświadczeń przedłożonych przez wykonawcę w ofercie, a wyszczególnionych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia na zasadzie kwalifikacji ( spełnia - nie spełnia ).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony formularz ofertowy OFERTA. 2. Kompletny, sporządzony przez oferenta kosztorys ofertowy. 3. Oświadczenie na podstawie w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. 4. Oświadczenie o udzieleniu nie krótszej niż 3-letniej pisemnej gwarancji na wykonane prace, uzyskaniu na własny koszt opinii, zezwoleń, badań, itp. służb i instytucji w zakresie niezbędnym do przystąpienia do wykonania i dokonania odbioru przedmiotu zamówienia, uwzględnienia w opracowywaniu oferty, wykonywaniu robót i przygotowaniu przedmiotu zamówienia do odbioru, warunków i ustaleń zawartych w: specyfikacji wykonania i odbioru robót, warunkach zajęcia pasa drogowego, projekcie budowlanym wykonawczym, szczegółowej specyfikacji technicznej. 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert. 6. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 8. Wykaz wykonanych robót budowlanych ( co najmniej dwóch ) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, poprzez informacje wystawione przez Inwestorów. 9. Wykaz pracowników zatrudnionych u Wykonawcy na szczeblu kierowniczym przewidzianych do realizacji przedmiotu zamówienia oraz kopie dokumentów stwierdzających przygotowanie zawodowe tych pracowników do realizacji przedmiotu zamówienia ( uprawnienia budowlane ) oraz kopie dokumentów potwierdzających przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 10. Wykaz narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca, zaangażowanych w realizację przedmiotu zamówienia. 11. Kopię polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pwikzielonka.bip.eur.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach