Regionalny Ośrodek Kształcenia Kadr przy Izbie Skarbowej w Katowicach z siedzibą w Będzinie ogłasza przetarg
- Adres: 42-500 Będzin, ul. I Armii Wojska Polskiego 1
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 2670880 , fax. 032 2670880
- Data zamieszczenia: 2009-05-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Regionalny Ośrodek Kształcenia Kadr przy Izbie Skarbowej w Katowicach z siedzibą w Będzinie
ul. I Armii Wojska Polskiego 1 1
42-500 Będzin, woj. śląskie
tel. 032 2670880, fax. 032 2670880
REGON: 00102123400023 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.isnet.katowice.pl/ROKK/rokk.html
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: gospodarstwo pomocnicze Izby Skarbowej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przetarg nieograniczony na dostawę druków akcydensowych, ewidencji podatkowych i artykułów biurowych na stoiska sprzedaży zlokalizowane w Urzedach Skarbowych woj. ślaskiego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawę druków akcydensowych, ewidencji podatkowych i artykułów biurowych na stoiska sprzedaży zlokalizowane w Urzedach Skarbowych woj. ślaskiego o wartości zamówienia poniżej kwoty 133 000 euro - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301970006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; Z postępowania wykluczeni zostaną Wykonawcy, którzy nie spełniają wymagań określonych w art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, w szczególności wykonawcy, którzy wyrządzili szkodę, nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, jeżeli szkoda ta została stwierdzona prawomocnym orzeczeniem sądu wydanym w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania. Zamawiający zawiadomi niezwłocznie wykonawcę o wykluczeniu z postępowania.. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń. Wykonawcy nie spełniający warunków zostaną przez Zamawiającego wykluczeni z postępowania a ich oferty zostaną odrzucone.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: ZAMAWIAJĄCY WYMAGA ZŁOŻENIA W OFERCIE NASTĘPUJĄCYCH DOKUMENTÓW/ZAŚWIADCZEŃ/INFORMACJI W celu potwierdzenia , że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Pzp do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Dokument może być złożony w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. W przypadku składania ofert przez wykonawców występujących wspólnie w/w dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. 1) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów , o których mowa w pkt. 1 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju , w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania , potwierdzające, że : - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości Jeżeli w kraju pochodzenie osoby lub w kraju , w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa wyżej , należy zastąpić je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym , administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego kraju pochodzenie osoby lub kraju , w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2) Dokumenty wymienione w pkt. 1. sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez wykonawcę. Do oferty należy również dołączyć : 1) Wypełniony formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ 2) Wypełniony formularz cenowy stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ. 3) Podpisane oświadczenie którego wzór stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Możliwość zwrotu towaru
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.isnet.katowice.pl/ROKK/rokk.html
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa materiałów biurowych na potrzeby realizacji projektu pn.: Inkubator Społecznej Przedsiębiorczości Województwa Śląskiego realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytetu VII Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej Poddziałania 7.2.2 Wsparcie ekonomii społecznej do Urzędu Miejskiego w Bielsku - Białej
Dodano: 2014-10-30 - Dostawa materiałów biurowych na potrzeby realizacji projektu pn.: Inkubator Społecznej Przedsiębiorczości Województwa Śląskiego realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytetu VII Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej Poddziałania 7.2.2 Wsparcie ekonomii społecznej do Urzędu Miejskiego w Bielsku - Białej
Dodano: 2014-10-08 - Dostawa materiałów biurowych i tonerów na potrzeby realizacji projektu pn.: Internet oknem na świat współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Działania 8.3, Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka
Dodano: 2014-09-30 - Dostawa zszywaczy - znak sprawy DZP.381.69.2014.DW
Dodano: 2014-08-27 - Zakup i dostawa materiałów biurowych na potrzeby realizacji projektu Rudzki nauczyciel - sprawny badacz
Dodano: 2014-05-28 - Dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych do projektów współfinansowanych w ramach środków Unii Europejskiej pn.: Inkubator Społecznej Przedsiębiorczości Województwa Śląskiego, Obywatelska Dąbrowa
Dodano: 2014-02-21 - Dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych do urządzeń biurowych na potrzeby realizacji projektu pn.: Inkubator Społecznej Przedsiębiorczości Województwa Śląskiego realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytetu VII Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej Poddziałania 7.2.2 Wsparcie ekonomii społecznej do Urzędu Miejskiego w Bielsku - Białej
Dodano: 2014-02-05 - Zakup i dostawa materiałów biurowych na potrzeby realizacji rocznych planów wspomagania w ramach projektu Rudzki nauczyciel - sprawny badacz
Dodano: 2014-01-30 - Dostawa materiałów biurowych i tonerów na potrzeby realizacji projektu pn.: Dostęp do Internetu oknem na świat współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Działania 8.3 Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka
Dodano: 2012-10-12 - Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych i tablicy Flip chart na potrzeby realizacji projektu pn.: Inkubator Społecznej Przedsiębiorczości Województwa Śląskiego realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytetu VII Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej Poddziałania 7.2.2 Wsparcie ekonomii społecznej do Urzędu Miejskiego w Bielsku - Białej
Dodano: 2012-04-27