Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych ogłasza przetarg
- Adres: 40-007 Katowice, ul. Bankowa 12
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 32 3592048 , fax. 32 3592048
- Data zamieszczenia: 2014-08-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych
ul. Bankowa 12 12
40-007 Katowice, woj. śląskie
tel. 32 3592048, fax. 32 3592048 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.us.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa zszywaczy - znak sprawy DZP.381.69.2014.DW - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa zszywaczy. Oferowane zszywacze muszą być fabrycznie nowe i nie używane, pochodzić z bieżącej produkcji (rok produkcji - 2014).
2. Zakres zamówienia obejmuje: zakup zszywaczy wraz z ich dostarczeniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego.
3. Termin gwarancji.
Wymagany minimalny okres gwarancji: 12 miesięcy. Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się w dacie podpisania Protokołu Odbioru.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
a) Zszywacz biurowy długoramienny - 1 szt.:
- zasięg do 400 mm,
- możliwość zszywania zszywkami 24/6-8 lub 26/6-8,
- głębokość zszycia: do 5 mm (do 50 kartek papieru 80g/m2).
b) Zszywacz biurowy długoramienny - 2 szt.:
- zszywacz metalowy, długoramienny,
- posiada skalę długości wyskalowaną w centymetrach i calach,
- posiada ogranicznik głębokości zszycia,
- głębokość zszycia: 300 mm,
- możliwość zszywania 10 kartek zszywkami 24/6 lub 26/6,
- możliwość zaginania zszywek do wewnątrz lub na zewnątrz.
5. Wymagany termin realizacji zamówienia: do 5 dni od daty zawarcia umowy.
6. Adres dostawy:
Uniwersytet Śląski w Katowicach
Dział Logistyki, pok. 420
ul. Bankowa 12
40-007 Katowice - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301970006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 5 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://dzp.us.edu.pl/zamowienia/dostawy
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa materiałów biurowych na potrzeby realizacji projektu pn.: Inkubator Społecznej Przedsiębiorczości Województwa Śląskiego realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytetu VII Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej Poddziałania 7.2.2 Wsparcie ekonomii społecznej do Urzędu Miejskiego w Bielsku - Białej
Dodano: 2014-10-30 - Dostawa materiałów biurowych na potrzeby realizacji projektu pn.: Inkubator Społecznej Przedsiębiorczości Województwa Śląskiego realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytetu VII Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej Poddziałania 7.2.2 Wsparcie ekonomii społecznej do Urzędu Miejskiego w Bielsku - Białej
Dodano: 2014-10-08 - Dostawa materiałów biurowych i tonerów na potrzeby realizacji projektu pn.: Internet oknem na świat współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Działania 8.3, Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka
Dodano: 2014-09-30 - Zakup i dostawa materiałów biurowych na potrzeby realizacji projektu Rudzki nauczyciel - sprawny badacz
Dodano: 2014-05-28 - Dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych do projektów współfinansowanych w ramach środków Unii Europejskiej pn.: Inkubator Społecznej Przedsiębiorczości Województwa Śląskiego, Obywatelska Dąbrowa
Dodano: 2014-02-21 - Dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych do urządzeń biurowych na potrzeby realizacji projektu pn.: Inkubator Społecznej Przedsiębiorczości Województwa Śląskiego realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytetu VII Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej Poddziałania 7.2.2 Wsparcie ekonomii społecznej do Urzędu Miejskiego w Bielsku - Białej
Dodano: 2014-02-05 - Zakup i dostawa materiałów biurowych na potrzeby realizacji rocznych planów wspomagania w ramach projektu Rudzki nauczyciel - sprawny badacz
Dodano: 2014-01-30 - Dostawa materiałów biurowych i tonerów na potrzeby realizacji projektu pn.: Dostęp do Internetu oknem na świat współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Działania 8.3 Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka
Dodano: 2012-10-12 - Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych i tablicy Flip chart na potrzeby realizacji projektu pn.: Inkubator Społecznej Przedsiębiorczości Województwa Śląskiego realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytetu VII Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej Poddziałania 7.2.2 Wsparcie ekonomii społecznej do Urzędu Miejskiego w Bielsku - Białej
Dodano: 2012-04-27 - Dostawa materiałów biurowych na potrzeby realizacji projektu pn.: Most do sukcesu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Działania 6.2, Priorytet VI Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Dodano: 2011-10-13