Przetargi.pl
Przebudowa nawierzchni ulicy Barlickiego od Placu Słowiańskiego do ul. Granicznej w Świętochłowicach

Gmina Świętochłowice reprezentowana przez Prezydenta Miasta Świętochłowice ogłasza przetarg

  • Adres: 41-600 Świętochłowice, ul. Katowicka 54
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2453031, 6527500 , fax. 032 2454976,3491812
  • Data zamieszczenia: 2009-05-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Świętochłowice reprezentowana przez Prezydenta Miasta Świętochłowice
    ul. Katowicka 54 54
    41-600 Świętochłowice, woj. śląskie
    tel. 032 2453031, 6527500, fax. 032 2454976,3491812
    REGON: 00051589100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.swietochlowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa nawierzchni ulicy Barlickiego od Placu Słowiańskiego do ul. Granicznej w Świętochłowicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Odwodnienie nawierzchni: - roboty przygotowawcze, - roboty ziemne, - kanalizacja deszczowa grawitacyjna - roboty montażowe, - konstrukcje prefabrykowane, -zabezpieczenia miejsc kolizji z istniejącym uzbrojeniem terenu 2. Roboty drogowe : - roboty pomiarowe, - roboty rozbiórkowe , roboty ziemne, - roboty nawierzchniowe, tj. nawierzchnia jezdni, nawierzchnia chodników, nawierzchnia wjazdów, nawierzchnia parkingów - krawężniki i obrzeża, - roboty wykończeniowe
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 90 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający będzie żądał wniesienia wadium w wysokości 80.000zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Minimalne warunki udziału. 1. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki z art. 22 ust. 1 ustawy tj; 1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają taki obowiązek oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy. 1.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują lub będą dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 1.2.1 Wykonawca w zakresie posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia musi wykazać, iż w ostatnich 5 latach przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonał minimum 1 robotę budowlaną polegającą na budowie, przebudowie, remoncie ulicy lub pasażu, rynku, parkingu, o nawierzchni wykonanej z kostki brukowej i nawierzchni asfaltowej wraz z robotami obejmującymi wykonanie sieci kanalizacji deszczowej o łącznej wartości wynoszącej nie mniej niż 2.500.000 zł brutto. 1.2.2. Wykonawca w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia musi wykazać, iż dysponuje lub będzie dysponował osobą lub osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia posiadającą / cymi potwierdzone przygotowanie zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: konstrukcyjno-budowlanej drogowej, instalacyjnej w zakresie instalacji kanalizacyjnych, 1.2.3 Wykonawca w zakresie dysponowania potencjałem technicznym musi wykazać, iż dysponuje lub będzie dysponował narzędziami i urządzeniami niezbędnymi do wykonania niniejszego zamówienia tj. przynajmniej: a)1 koparka gąsienicowa o pojemności łyżki min. 0,6 m3, b) 2 koparko - ładowarki typu ostrówek o pojemności łyżki min. 0,25 m3, c) 1 spycharka gąsienicowa o mocy min.55kW, d) 1 walec statyczny samojezdny min 10t, e) 1 walec wibracyjny jednoosiowy min.0,6t, f) 1 walec ogumiony, g) 4 ubijaki spalinowe, h) 1 samochód dostawczy, i) 2 samochody skrzyniowe do 5 t, j) 4 samochody samowyładowcze min. 10t. . 1.3 Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zadania. 1.3.1. Wykonawca w zakresie potwierdzenia warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, musi wykazać, iż posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 1.500.000zł. 2.Zaoferują minimum 36 miesięczny okres gwarancji na wykonane roboty budowlane. Okres gwarancji liczony od daty odbioru całości zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - oświadczenia złożonego w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, - odpisu z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzającego prowadzenie działalności odpowiadającej zakresowi przedmiotu zamówienia - zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, - wykazu wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat, przed dniem wszczęcia postępowania robót budowlanych (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy niż pięć lat, to za okres obejmujący okres prowadzenia działalności ) odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. wykonaniem robót budowlanych polegających na: budowie, przebudowie, remoncie ulicy lub pasażu, rynku, parkingu, o nawierzchni z kostki brukowej i nawierzchni asfaltowej wraz z robotami obejmującymi wykonanie sieci kanalizacji deszczowej o łącznej wartości wynoszącej nie mniej niż 2.500.000 zł brutto, - dokumentów (referencji) potwierdzających, że roboty budowlane wskazane w wykazie zostały należycie wykonane. -informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości co najmniej 1.500.000zł. -wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności; - pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, -dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca, - pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował, - oświadczenia o gwarancji na wykonane roboty budowlane W sytuacji, gdy liczba wniosków spełniających minimalne warunki udziału w postępowaniu będzie mniejsza niż 5, do składania ofert zostaną zaproszeni wszyscy Wykonawcy spełniający te warunki. Po dokonanej kwalifikacji Zamawiający zaprosi do składania ofert, tych którzy uzyskają największą ilość punktów. Wykonawcę niezaproszonego do złożenia oferty traktuje się jak wykluczonego z postępowania o udzielenie zamówienia. W przypadku, gdy kilku Wykonawców otrzyma taką samą ilość punktów kwalifikującą Wykonawcę na piąte miejsce, wówczas Zamawiający zaprosi do złożenia ofert wszystkich tych Wykonawców. Kryteria kwalifikacyjne: 1. Doświadczenie zawodowe - waga/ znaczenie 100 pkt. Zamawiający będzie oceniał w następujący sposób: 25 pkt za każdą robotę budowlaną wykonaną przez Wykonawcę ponad wymagany warunek konieczny udziału w postępowaniu. Zamawiający dokona oceny/kwalifikacji wykonawców na powyższych zasadach w każdym przypadku, również gdy liczba wniosków jaka wpłynie do Zamawiającego będzie mniejsza niż 5.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.swietochlowice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach