Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony na dostawę artykułów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących dla Starostwa Powiatowego w Dzierżoniowie w latach 2014-2015

Zarząd Powiatu Dzierżoniowskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 58-200 Dzierżoniów, Rynek 27
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 8325220, 8316789 , fax. 073 8316601
  • Data zamieszczenia: 2013-11-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu Dzierżoniowskiego
    Rynek 27 27
    58-200 Dzierżoniów, woj. dolnośląskie
    tel. 074 8325220, 8316789, fax. 073 8316601
    REGON: 89072214900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pow.dzierzoniow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony na dostawę artykułów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących dla Starostwa Powiatowego w Dzierżoniowie w latach 2014-2015
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych oraz fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących do siedziby Starostwa Powiatowego w Dzierżoniowie w latach 2014-2015. Przedmiot zamówienia podzielono na dwa zadania (części): Zadanie nr 1 - dostawa artykułów biurowych, Zadanie nr 2 - dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z zestawieniem ilościowo-rodzajowym dla każdego z zadań zamieszczono odpowiednio w załącznikach nr 1 i nr 2 do SIWZ. 3.Zamawiający zastrzega, że ilości i rodzaje artykułów biurowych i materiałów eksploatacyjnych zawartych w ww. załącznikach przedstawiono na potrzeby oszacowania wartości przedmiotu zamówienia i mogą one ulec zmianie w trakcie wykonywania zamówienia, w zależności od potrzeb zamawiającego, na co wykonawca wyraża zgodę. 4.Wykonawcy, z którym zamawiający podpisze umowę, nie przysługuje roszczenie o realizację dostawy w wielkościach podanych w załącznikach nr 1 i nr 2 do SIWZ. 5.Rozliczenia pomiędzy wykonawcą i zamawiającym dokonywane będą na podstawie rzeczywistych ilości dostarczonych artykułów biurowych i materiałów eksploatacyjnych. Rozliczenia dokonywane będą przez wykonawcę, którego oferta uznana zostanie za najkorzystniejszą w danym zadaniu, według cen jednostkowych brutto zawartych w zestawieniach ilościowo-rodzajowych załączonych do oferty (formularz nr 5 dla zadania nr 1 lub formularz nr 6 dla zadania nr 2 do SIWZ). Zestawienia ilościowo-rodzajowe zostaną dołączone do umowy, z zastrzeżeniem, że wartość wszystkich dostaw w każdym z zadań nie może przekroczyć ceny zawartej w ofercie. 6.Wykonawca powinien podać ceny z uwzględnieniem kosztu opakowania, dowozu, wraz z rozładunkiem, w sposób gwarantujący bezpieczeństwo transportu oraz z uwzględnieniem kosztów związanych z odbiorem i zwrotem towarów wadliwych. 7.Artykuły biurowe i materiały eksploatacyjne dostarczane będą partiami, odpowiednio do potrzeb zamawiającego przez okres obowiązywania umowy. Wykonawca dostarczy zamówione towary do siedziby zamawiającego w ciągu 5 dni roboczych od dnia otrzymania zamówienia od zamawiającego. Wielkość każdej partii ustalana będzie przez pracowników zamawiającego odpowiedzialnych za realizację umowy. 8.Wykonawca będzie dostarczać towary w dni robocze własnym środkiem transportu i rozładowywać w miejscu wskazanym w siedzibie zamawiającego w godzinach: 7:30-13:30. 9.Zamawiający będzie składał zamówienia na artykuły biurowe i materiały eksploatacyjne za pośrednictwem poczty elektronicznej (e-mail), faksem lub pisemnie. 10.Zasady realizacji zamówienia zostały zawarte w SIWZ oraz wzorze umowy (załącznik nr 3 do SIWZ dla zadania nr 1 oraz załącznik nr 4 do SIWZ dla zadania nr 2). 11.Wykonawca wystawi fakturę VAT po każdej dostawie. Płatność za każdą dostawę artykułów biurowych i materiałów eksploatacyjnych nastąpi w ciągu 30 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej przez wykonawcę faktury.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301251105
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca przed upływem terminu składania ofert zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 2 100 zł (słownie: dwa tysiące sto złotych) na obydwa zadania (części zamówienia) lub: a)1000 zł (słownie: jeden tysiąc złotych), jeśli wykonawca ubiega się wyłącznie o udzielenie zamówienia na zadanie nr 1, b)1100 zł (słownie: jeden tysiąc sto złotych), jeśli wykonawca ubiega się wyłącznie o udzielenie zamówienia na zadanie nr 2. 2.Wadium może być wniesione w: a)pieniądzu, b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c)gwarancjach bankowych, d)gwarancjach ubezpieczeniowych, e)poręczeniach udzielanych przez inne podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3.Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Dzierżoniowie - Nr 46 9527 0007 0026 0837 2000 0002 z zaznaczeniem: Wadium do przetargu OR.272.16.2013 na zadanie nr... (należy podać numer/numery zadań, które wykonawca zamierza realizować). 4.Wniesienie wadium w formie pieniężnej jest skuteczne z chwilą uznania rachunku bankowego zamawiającego należną kwotą wadium. Oznacza to, że wymagana kwota wadium musi być zaksięgowana na koncie zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 5.Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: a)pieniężnej dokument potwierdzający wniesienie wadium został załączony do oferty, b)innej niż pieniądz, oryginał dokumentu został złożony w siedzibie zamawiającego tj. Starostwo Powiatowe w Dzierżoniowie, Rynek 27, 58-200 Dzierżoniów, w kasie zamawiającego na II piętrze (pok. nr 211), a jego kopia w złożonej ofercie. 6.Z treści gwarancji lub poręczenia winno wynikać bezwarunkowe zobowiązanie Gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy Pzp, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą. 7.Wykonawca, który nie wniesie wadium w terminie do 26 listopada 2013 roku do godz. 830 akceptowalną formą wadium, zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 8.Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczania na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.pow.dzierzoniow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach