Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony (dla kwoty powyżej 30 000 EURO) na budowę budynku magazynowego dla Zakładu Utylizacji Odpadów w Woli Suchożebrskiej.

Zakład Utylizacji Odpadów Sp. z o.o. w Siedlcach ogłasza przetarg

  • Adres: 08-110 Siedlce, ul. Błonie 3
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 025 6332522 , fax. 025 6332526
  • Data zamieszczenia: 2016-07-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Utylizacji Odpadów Sp. z o.o. w Siedlcach
    ul. Błonie 3 3
    08-110 Siedlce, woj. mazowieckie
    tel. 025 6332522, fax. 025 6332526
    REGON: 71163354500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zuo.siedlce.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Sp. z o.o.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony (dla kwoty powyżej 30 000 EURO) na budowę budynku magazynowego dla Zakładu Utylizacji Odpadów w Woli Suchożebrskiej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    miejscowości Wola Suchożebrska w gminie Suchożebry na działkach o numerach geoezyjnych 1376, 1377 i 1888, obręb Wola Suchożebrska. Obiekt projektowany parterowy, niepodpiwniczony, w konstrukcji żelbetowo - stalowej z obudową z blachy trapezowej. Dach dwuspadowy o pochyleniu z połaci 6 (10%) pokryty stalową blachą trapezową. W obiekcie przewiduje się instalację elektryczną i sanitarną. Projektowany budynek magazynowy przeznaczony jest do magazynowania i przechowywania środków trwałych, urządzeń, materiałów pochodzących z bieżącej działalności Zakładu (z odzysku odpadów), budynek stanowi uzupełnienie istniejącej zabudowy. Powierzchnia zabudowy budynku: 2 354,74 m2, Powierzchnia użytkowa: 2 354,74 m2, Powierzchnia całowita budynku: 2 187,60 m2, Kubatura: 28 848,75 m3, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w załącznikach do SIWZ:- zał. nr 3: Dokumentacja projektowa - projekt budowlany, projekt wykonawczy, projekty branżowe - do wglądu w siedzibie Zamawiającego;- zał. nr 9 Pozwolenie na budowę - decyzja nr 335/2016 z dn. 07.06.2016 r. wydane przez Starostwo Powiatowe w Siedlcach- zał. nr 10 Przedmiary robót - roboty drogowe, branża sanitarna - instalacje wewnętrzne, branża elektryczna, branża budowlana. - do wglądu w siedzibie Zamawiającego. Przedmiar robót stanowi tylko cel informacyjny a nie jest ostateczny. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia zgodnie z projektem budowlanym i wykonawczym oraz pozwoleniem na budowę.3.2. Wykonawca winien zapoznać się z istniejącym projektem budowlanym i wykonawczym przedmiotu zamówienia - do wglądu w siedzibie Zamawiającego, w celu uzyskania informacji niezbędnych do sporządzenia oferty oraz określenia jej ceny. Wszelkie wątpliwości dotyczące dokumentacji technicznej wykonania robót winny być niezwłocznie zgłaszane pisemnie Zamawiającemu. 3.3. Zaleca się aby Wykonawca, po uprzednim zgłoszeniu i uzgodnieniu terminów z Zamawiającym, dokonał wizji lokalnej, zdobył wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania całości zamówienia a także wziął pod uwagę realizację przedmiotu umowy w pobliżu czynnego RIPOK (Regionalna Instalacja Przetwarzania Odpadów Komunalnych). Koszty dokonania wizji lokalnej na terenie sortowni odpadów poniesie Wykonawca.3.4. Wszystkie roboty objęte zamówieniem powinny być wykonane zgodnie z obowiązującymi normami, dokumentacją projektową, udzielonymi pozwoleniami, a także wymaganiami technicznymi dla poszczególnych rodzajów robót wyszczególnionych w kosztorysie ofertowym. Odpowiedzialność za jakość wykonywania wszystkich rodzajów robót wchodzących w skład zadania w całości ponosi Wykonawca.3.5. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów innych niż przyjęte w przedmiarze robót (projekcie budowlanym), jednak o parametrach i jakości nie gorszych od materiałów zaproponowanych przez zamawiającego po wcześniejszej pisemnej zgodzie Zlecającego.3.6. Planowane są odbiory częściowe przedmiotu zamówienia na podstawie harmonogramu rzeczowo-finansowego sporządzonego przed Wykonawcę i zatwierdzonego przez Zamawiającego, dostarczonego do Zamawiającego przed podpisaniem Umowy i stanowiącym załącznik nr. 2 do Umowy. 3.7 Wykonawca jest odpowiedzialny za zagospodarowanie wszelkich odpadów wytworzonych przy prowadzeniu robót budowlanych, zgodnie z przepisami ustawy o odpadach (t.j.: Dz.U. z 2013r., poz. 21 ze zm.). Odpady te winny zostać usunięte poza teren prac najpóźniej w dniu zakończenia robót na koszt Wykonawcy.3,8. Zamawiający oświadcza, że posiada prawo dysponowania obiektem (terenem) w zakresie niezbędnym do realizacji przedmiotu umowy.3.9. Zamawiający oświadcza, że uzyskał wszelkie decyzje administracyjne prawnie wymagane dla podjęcia robót określonych niniejszą specyfikacją.3.10. Wykonawca udzieli Zamawiającemu:- 36 miesięcznej gwarancji i rękojmi na przedmiot zamówienia od daty podpisania protokołu odbioru końcowego.- Gwarancja i rękojmia winna obejmować wady fizyczne robót (wykonania) oraz wady użytych materiałów. 3.11. Dokumentacja projektowa - do wglądu w siedzibie Zamawiającego, od poniedziałku do piątku - sekretariat, w godz.: 8:00 - 15:00, ul. Błonie 3, 08-110 Siedlce.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452221103
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 9.1. Zamawiający przewiduje wnoszenie wadium.9.2. Ustala się wadium w wysokości 30 000,00zł ( słownie: trzydzieści tysięcy złotych).9.3. Wadium można wnosić w formie przewidzianej w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.9.4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek Zamawiającego: Bank Zachodni WBK SA oddział Siedlce nr 61 1500 1663 1216 6002 8103 0000.9.5. Zwrot wadium następuje na zasadach określonych w art. 46 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zuo.siedlce.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach