Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane na terenie istniejącego składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne w Dalanówku gm. Płońsk.

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Płońsku Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 09-100 Płońsk, ul. Mickiewicza 4
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 023 6624278 w, 35 , fax. 023 6624278
  • Data zamieszczenia: 2016-04-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Płońsku Spółka z o.o.
    ul. Mickiewicza 4 4
    09-100 Płońsk, woj. mazowieckie
    tel. 023 6624278 w, 35, fax. 023 6624278
    REGON: 13031457400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgk.plonsk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane na terenie istniejącego składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne w Dalanówku gm. Płońsk.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane na terenie istniejącego składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne w Dalanówku gm. Płońsk. W zakres robót wchodzi: - Kształtowanie terenu, - Wykonanie izolacji mineralnej, - Wykonanie izolacji sztucznej, - Budowa grobli rozgraniczającej podkwatery nr 3A i 3B, - Budowa części instalacji odcieków, - Budowa dwóch przepompowni odcieków, - Budowa kanalizacji tłocznej odcieków, - Budowa garażu dla kompaktora, - Budowa sieci i instalacji elektrycznej, - Budowa oświetlenia terenu, - Wykonanie wewnętrznych rowów opaskowych, - Wykonanie instalacji alarmowej. Uwaga: Poniższy zakres robót, przedstawiony jest w dokumentacji projektowej, ale nie stanowi on przedmiotu zamówienia. Zamawiający we własnym zakresie wykona następujące roboty: - Budowę kanalizacji zbiorczej odcieków(studnie w ilości 12 szt. wraz z rurociągami DN/OD315 SN 8 PVC pomiędzy nimi i włączeniem ich do przepompowni), - Budowę zbiornika odcieków i studnię ssawną przy tym zbiorniku, -Budowę drogi dojazdowej do zbiornika odcieków, -Plac manewrowy przy zbiorniku odcieków, -Budowę drogi dojazdowej dla samochodów na kwaterę, -Platformę rozładunkową odpadów, -Budowę drogi dojazdowej dla kompaktora, -Zieleń izolacyjną, -Ogrodzenie terenu. Szczegóły opisu przedmiotu zamówienia zawarte są w dokumentacji projektowej oraz przedmiarze robót. Dokumentacja i przedmiar robót stanowią załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. UWAGA: Zamawiający wymaga, aby roboty zostały wykonane zgodnie z projektem technicznym z użyciem materiałów dopuszczonych do stosowania w budownictwie. Zamawiający informuje, że jeżeli w projekcie lub innym dokumencie znajduje się opis- zapis określający producenta lub przywołujący nazwę producenta lub nazwą handlową produktu, to może oznaczać jedynie opisowy charakter, a nie wymóg stosowania. Zamawiający dopuszcza stosowanie innych materiałów spełniających opisowe wymagania zawarte w projekcie z zachowaniem pełnej konkurencyjności w zakresie składanych ofert. Na załączniku nr 43 zamawiający przedstawił miejsce, z którego wykonawca może pozyskać glinę w ilości około 7 000 m3. Nie stanowi to jednak warunku do spełnienia przez wykonawcę. W miejscu wskazanym przez zamawiającego glina jest w stanie rodzimym i może być wydobyta poprzez kopanie stawu. W ramach należytego wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do: a) realizacji zamówienia z materiałów własnych, b) zorganizowania i rozbiórki zaplecza budowy,w tym również elementów tymczasowych urządzenia placu budowy dla potrzeb Wykonawcy, c) oznakowania i zabezpieczenia terenu przed dostępem osób nieupoważnionych, d) zabezpieczenia elementów zagospodarowania terenu, materiałów, istniejących i realizowanych instalacji i urządzeń przed uszkodzeniem w trakcie robót; e) pełnienia funkcji koordynacyjnych w stosunku do dostawców i podwykonawców, f) pokrycia kosztów wszystkich mediów niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia -woda, energia elektryczna, g) pokrycia kosztów nadzoru technicznego nad realizowanym zadaniem przez osoby posiadające odpowiednie uprawnienia w poszczególnych branżach, h) pokrycia kosztów obsługi geodezyjnej i inwentaryzacji powykonawczej przedmiotu zamówienia, i) zatrudnienia i pokrycia kosztów pracy kierownika budowy na cały okres realizacji umowy, j) opracowania szczegółowego Harmonogramu rzeczowo-finansowego realizacji robót, który po uzgodnieniu i akceptacji przez zamawiającego będzie stanowił załącznik do umowy, k) wykonania robót zgodnie z zatwierdzoną dokumentacją projektową i pozwoleniem na budowę, l) wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującym prawem budowlanym, normami i sztuką budowlaną, przy pomocy osób posiadających odpowiednie kwalifikacje, przeszkolonych w zakresie BHP i PPOŻ oraz wyposażonych w odpowiedni sprzęt, narzędzia i odzież, m) terminowego wykonania robót zgodnie ze szczegółowym Harmonogramem rzeczowo - finansowym realizacji robót, n) wykonania przedmiotu zamówienia przy zachowaniu ciągłości pracy istniejącego składowiska odpadów -czynna kwatera nr 2 z wykorzystaniem wspólnego jednego wjazdu na teren obiektu, o) prowadzenia robót w systemie dwuzmianowym, jeżeli będzie to niezbędne dla zachowania terminu wykonania robót z zachowaniem warunków ujętych w decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach, p) przygotowania dokumentacji odbioru robót, - w tym zakresie Wykonawca do protokołu odbioru dołączy: - inwentaryzację geodezyjną powykonawczą, - dokumenty potwierdzające dopuszczenie zastosowanych wyrobów budowlanych do obrotu na rynku krajowym wynikające z ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U 2016.290) oraz ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. U. z 2014 r. poz. 883, z 2015 r. poz. 1165.), - wszelkie protokoły odbiorów technicznych, protokoły prób, badań i sprawdzeń, - dokumentację techniczno-ruchową (DTR) w języku polskim przepompowni odcieków w ilości wydrukowanych 3 egz. dla każdej przepompowni oddzielnie oraz jeden egzemplarz na nośniku elektronicznym z podaniem parametrów niezbędnych do wykonania dokumentów OT środka trwałego, - dziennik budowy, - protokoły pomiarów oporności izolacji, ochrony przeciwporażeniowej, instalacji uziemiającej, - protokoły badań izolacji mineralnej i sztucznej przeprowadzonych na oznaczonych na planie zagospodarowania poletkach roboczych, r) przejęcia pełnej odpowiedzialności za szkody i następstwa wypadków dotyczących pracowników i osób trzecich przebywających w rejonie prowadzonych robót, s) przejęcia pełnej odpowiedzialności za szkody wynikające ze zniszczenia oraz innych zdarzeń losowych w odniesieniu do robót, obiektów, materiałów, sprzętu i innego mienia ruchomego związanego z prowadzeniem robót podczas realizacji przedmiotu zamówienia, t) powiadomienia na piśmie Zamawiającego o gotowości do odbioru robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452221103
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 6 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 50 000,00 PLN. 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w jednej z form określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na konto zamawiającego B.S. w Płońsku nr 26 8230 0007 0201 4386 2000 0002 z adnotacją Przetarg nr 5/PN/BS/2016. 5. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium, co najmniej na okres związania ofertą. 6. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. Kserokopię dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu pieniężnego Wykonawca winien dołączyć do oferty. 7. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniężna należy złożyć wraz z ofertą w postaci oryginału oraz kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Oryginał dokumentu nie powinien być na trwale połączony z ofertą. 8. Wadium wnoszone w formach innych niż w pieniądzu, winno gwarantować Zamawiającemu wypłatę pełnej kwoty wadium, w przypadku zaistnienia okoliczności wskazanych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą. 9. Wykonawca, którego oferta przed upływem terminu składania ofert nie będzie zabezpieczona dopuszczalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania w trybie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy, a jego oferta zostanie przez Zamawiającego uznana za odrzuconą. 10. Zwrotu wadium Zamawiający dokona zgodnie z art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 11. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza zmawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: a) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej, b) Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, c) Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Długość okresu gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pgk.plonsk.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach