Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony (dla kwoty poniżej 221 000 EURO) na usługę sukcesywnego odbioru i transportu komponentów do produkcji paliwa alternatywnego RDF pochodzących z Zakładu Utylizacji Odpadów Sp. z o.o. z siedzibą w Siedlcach, Zakład w Woli Suchożebrskiej, ul. Sokołowska 2.

Zakład Utylizacji Odpadów Sp. z o.o. w Siedlcach ogłasza przetarg

  • Adres: 08-110 Siedlce, ul. Błonie
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 256 332 522 , fax. 256 332 526
  • Data zamieszczenia: 2019-12-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Utylizacji Odpadów Sp. z o.o. w Siedlcach
    ul. Błonie 3
    08-110 Siedlce, woj. mazowieckie
    tel. 256 332 522, fax. 256 332 526
    REGON: 71163354500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zuo.siedlce.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Sp. z o.o.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony (dla kwoty poniżej 221 000 EURO) na usługę sukcesywnego odbioru i transportu komponentów do produkcji paliwa alternatywnego RDF pochodzących z Zakładu Utylizacji Odpadów Sp. z o.o. z siedzibą w Siedlcach, Zakład w Woli Suchożebrskiej, ul. Sokołowska 2.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem zamówienia jest usługa sukcesywnego transportu odpadów o kodzie 19 12 12 – inne odpady (w tym zmieszane substancje i przedmioty) z mechanicznej obróbki odpadów inne niż wymienione w 19 12 11 wytwarzanych w Zakładzie Utylizacji Odpadów w Woli Suchożebrskiej, ul. Sokołowska 2, komponentu do produkcji paliwa alternatywnego (RDF) w ilości ok. 37.500 Mg/18 miesięcy. Miejsce podstawienia auta i załadunku odpadów: Zakład Utylizacji Odpadów w Woli Suchożebrskiej, ul. Sokołowska 2, 08-125 Suchożebry. 3.2. Transport odpadów będzie się odbywał do instalacji firmy EkoPaliwa Chełm Sp. z o.o., ul. Fabryczna 6, 22-100 Chełm. Miejsce dostarczenia odpadów: EkoPaliwa Chełm Sp. z o.o., ul. Fabryczna 6, 22-100 Chełm 3.3. Odpady przekazywane będą luzem, bez uprzedniego zbelowania. 3.4. Szacunkowa ilość odpadów do odbioru i transportu wynosi ok 8.000 Mg w okresie od 01.01.2020 r. do 14.06.2021 r. Szacunkowa ilość kursów w trakcie trwania umowy: ok 500. Rzeczywista ilość kursów wg potrzeb Zamawiającego. Wykonawca nie może dochodzić żadnych roszczeń z tytułu zwiększenia lub zmniejszenia ilości kursów do miejsca docelowego. 3.5 Transport będzie odbywał się pojazdem typu „ruchoma podłoga” o możliwości załadunku do 24 Mg. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru i transportu w miejsce docelowe wskazane przez Zamawiającego od 1 do 3 transportów dziennie. Realizacja usługi w systemie ciągłym od poniedziałku do piątku w różnych godzinach, adekwatnie do awizacji odbiorcy odpadu. Alternatywnie, dopuszcza się rozładunek auta w miejscu docelowej dostawy, tj. ul. Fabryczna 6, Chełm w soboty. Dopuszczalne są wstrzymania transportów – w sytuacji remontów, przestojów cementowni. O zdarzeniach wstrzymania dostaw Zamawiający niezwłocznie będzie informował Wykonawcę. Wykonawca nie może dochodzić żadnych roszczeń z tytułu wstrzymania transportów z przyczyn niezależnych od Zamawiającego. 3.6. Transport odpadów zgłaszany będzie Wykonawcy telefonicznie lub mailowo lub w formie uzgodnionej z Wykonawcą. Dostarczanie odpadów przez Wykonawcę do instalacji EkoPaliwa Chełm Sp. z o.o odbywać się będzie wg podanych awizacji. Zamawiający niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej i podpisaniu umowy z Wykonawcą, wystąpi do firmy EkoPaliwa o awizację aut, którą przekaże Wykonawcy i która na bieżąco będzie uaktualniana. 3.7. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia lub zwiększenia ilości komponentów do produkcji paliwa alternatywnego RDF przewidzianych do odbioru i transportu o 20 % w stosunku do ilości podanej w punkcie 3 SIWZ (Opis przedmiotu zamówienia) w trakcie trwania umowy. 3.8. Załadunek odpadu o kodzie 19 12 12 leży po stronie Zamawiającego. Rozładunek odpadu w instalacji firmy EkoPaliwa Chełm Sp. z o.o. leży po stronie Wykonawcy. Ważenie odbieranych przez Wykonawcę komponentów będzie odbywało się na legalizowanej wadze Zamawiającego i będzie każdorazowo potwierdzane dowodem ważenia. Podpisane dowody ważenia stanowić będą podstawę do wystawienia faktury przez Wykonawcę. Wartość każdej usługi będzie obliczana przez pomnożenie ilości wykonanych przez Wykonawcę w miesiącu kursów przez stawkę za 1 kurs wskazaną w ofercie za usługę odbioru i transportu odpadów do instalacji EkoPaliwa Sp. z o.o. w Chełmie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 9. Wymagania dotyczące wadium. 9.1. Zamawiający przewiduje wnoszenie wadium. 9.2. Ustala się wadium w wysokości 22 000 (dwadzieścia dwa tysiące złotych). 9.3. Wadium można wnosić w formie przewidzianej w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 9.4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek Zamawiającego: Alior Bank S.A 38 2490 0005 0000 4530 6269 1856 9.5. Zwrot wadium następuje na zasadach określonych w art. 46 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Aktualne zezwolenia na transport odpadów w zakresie objętym przedmiotem zamówienia tj. wpis do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami prowadzony przez właściwego marszałka województwa na podstawie art. 50 ust. 1 pkt 5 lit. b ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2019 r. poz. 701 z późn. zm.), W przypadku udziału Podwykonawców, powinni oni również posiadać stosowne zezwolenie w zakresie transportu odpadów o kodzie 19 12 12.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokument nr 6 wykazu pojazdów dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami – wzór wykazu stanowi załącznik nr 8. Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadła minimum 2 pojazdy do odbioru odpadów typu „ruchoma podłoga” o możliwości załadunku max. 24 Mg.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach