Przetargi.pl
„Bezgotówkowy zakup paliwa w systemie elektronicznych kart paliwowych do pojazdów służbowych oraz sprzętu spalinowego Szkoły Głównej Służby Pożarniczej w Warszawie”

Szkoła Główna Służby Pożarniczej ogłasza przetarg

  • Adres: 01-629 Warszawa, Słowackiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 5617624, , fax. 22 8330724
  • Data zamieszczenia: 2019-12-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Główna Służby Pożarniczej
    Słowackiego 52/54
    01-629 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 5617624, , fax. 22 8330724
    REGON: 00017341000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sgsp.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Bezgotówkowy zakup paliwa w systemie elektronicznych kart paliwowych do pojazdów służbowych oraz sprzętu spalinowego Szkoły Głównej Służby Pożarniczej w Warszawie”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Szczegółowy opis Zamówienia: „Bezgotówkowy zakup paliwa w systemie elektronicznych kart paliwowych do pojazdów służbowych oraz sprzętu spalinowego Szkoły Głównej Służby Pożarniczej w Warszawie” 1. Przedmiotem zamówienia jest bezgotówkowy, sukcesywny, zakup paliw ciekłych w ilościach detalicznych, w łącznej szacunkowej ilości: • 110 000 l oleju napędowego (ON) stosowanego w silnikach z zapłonem samoczynnym, • 20 000 l benzyny bezołowiowej 95 (Pb 95) stosowanej w silnikach z zapłonem iskrowym. 2. Kody Wspólnego Słownika Zamówień CPV: • 09132100-4 Benzyna bezołowiowa • 09134100-8 Olej napędowy 3. Zamawiający będzie tankował paliwa na stacjach benzynowych Wykonawcy, w zależności od potrzeb do samochodów osobowych, dostawczych, ciężarowych, specjalnych pożarniczych i autobusów oraz kanistrów i beczek. 4. Wykonanie przedmiotu umowy będzie realizowane sukcesywnie zgodnie z potrzebami Zamawiającego przez okres 24 miesięcy, od dnia 1 stycznia 2020 r. do dnia 31 grudnia 2021 r., z zastrzeżeniem, że: 1) w przypadku nie zawarcia umowy przed dniem 01 stycznia 2019 r. z przyczyn proceduralnych, umowa zawarta zostanie w terminie późniejszym; 2) z dniem wyczerpania kwoty, o której mowa w § 3 ust. 4, Istotnych Postanowień Umowy, przed upływem terminu wskazanego w ust. 1 § 3 Istotnych Postanowień Umowy, umowa wygasa, bez potrzeby jej wypowiadania. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub zwiększenia ilościowego przedmiotu zamówienia, a Wykonawcy nie będzie z tego tytułu przysługiwało żadne roszczenie. 6. Zakup paliwa będzie dokonywany bezgotówkowo w systemie elektronicznych kart paliwowych wydanych Zamawiającemu na koszt Wykonawcy. 7. Zamawiający przewiduje wydanie do 50 kart paliwowych przypisanych do pojazdów lub pracowników Zamawiającego. 8. Wymagania dla stacji paliw obsługujących bezgotówkowe elektroniczne karty paliwowe: • Wykonawca powinien dysponować przynajmniej 1 stacją paliw odległą maksymalnie o 5 km od siedziby Zamawiającego w Warszawie przy ul. Słowackiego 52/54. • Wykonawca powinien dysponować przynajmniej 1 stacją paliw odległą nie więcej niż 15 km od siedziby bazy poligonowej w PBL Zamczysko Nowe gmina Leoncin powiat Nowodworski, • Wykonawca powinien dysponować przynajmniej 1 stacją paliw odległą nie więcej niż 15 km od siedziby bazy poligonowej w Nowy Dwór Mazowiecki ul. Mickiewicza 62. UWAGA: odległość od trzech ww. siedzib zamawiającego do stacji paliw będzie liczona na podstawie wskazań z internetowej mapy google. • Wykonawca powinien dysponować co najmniej 300 stacjami paliw na terenie całej Polski, • Wykonawca na wskazanych stacjach paliw musi posiadać stanowisko do tankowania umożliwiające wjazd pojazdów o wysokości do 4,3 m, • Godziny pracy wskazanych stacji paliw powinny pozwalać na całodobowe tankowanie paliw przez wszystkie dni w roku. 9. Wykonawca w ofercie poda ilość stacji paliw obsługujących bezgotówkowe elektroniczne karty paliwowe: • zlokalizowanych w odległości nie większej niż 5 km od siedziby Zamawiającego w Warszawie przy ul. Słowackiego 52/54, • zlokalizowanych w odległości nie większej niż 15 km od siedzib baz poligonowych w PBL Zamczysko Nowe gmina Leoncin powiat Nowodworski oraz Nowy Dwór Mazowiecki ul. Mickiewicza 62 • z terenu całej Polski. 10. Ustala się następujące okresy rozliczeniowe dla Transakcji Bezgotówkowych: od pierwszego do ostatniego dnia miesiąca. Za datę sprzedaży uznaje się ostatni dzień danego okresu rozliczeniowego. 11. Realizacja płatności nastąpi przelewem w terminie do 21 dni od daty sprzedaży, na konto Wykonawcy wskazane w fakturze. 12. Wykonawca gwarantuje, że jakość paliwa spełnia w szczególności wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2015, poz. 1680). 13. Wykonawca, na każde żądanie Zamawiającego okaże mu świadectwo jakości paliwa. 14. Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli jakości paliwa pod względem jego zgodności z wymaganiami określonymi we wzorze umowy, na zasadach określonych w pkt. 15. 15. Zamawiający może pobierać próbki dostarczanego paliwa, z zastosowaniem następującej procedury: • ważność próbki ustala się maksymalnie na 1 miesiąc od daty jej pobrania, • Zamawiający będzie pobierać próbkę w obecności upoważnionego pracownika Wykonawcy w liczbie nie mniejszej niż 3 (trzy), • pobrane próbki muszą zostać oznakowane oraz zaplombowane, • co najmniej jedną z oznakowanych i zaplombowanych próbek będzie otrzymywać Wykonawca, • Zamawiający sporządzi protokół pobrania próbek zawierający pieczęć Zamawiającego, numer dystrybutora, z którego pobrano próbki, datę pobrania próbek, szczegółowe opisanie sposobu pobierania próbek, imię, nazwisko pobierającego próbki, podpis przedstawiciela Zamawiającego oraz przedstawiciela Wykonawcy, • protokół, o którym mowa powyżej, sporządza się w dwóch egzemplarzach, z których jeden zatrzymuje Zamawiający, a drugi egzemplarz otrzymuje Wykonawca, • Zamawiający dostarczy pobrane próbki do niezależnego, akredytowanego laboratorium, w warunkach uniemożliwiających zmianę jakości paliwa i jego cech charakterystycznych, • jedna z próbek dostarczonych do laboratorium stanowić będzie próbkę kontrolną laboratorium, a pozostałe próbki przeznaczone są do badań, • Wykonawca pokryje koszt wykonanych badań w przypadku, gdy jakość paliwa nie będzie odpowiadała stosownym normom, określonym przepisami prawa oraz niniejszą umową. W innych sytuacjach koszt badań pokrywa Zamawiający. 16. Wykonawca odpowiada za szkody spowodowane wadami fizycznymi sprzedanego paliwa. W celu naprawienia ewentualnych szkód lub wymiany zakwestionowanej ilości paliwa Wykonawca, po pisemnym zawiadomieniu go przez Zamawiającego o podejrzeniu złej jakości paliwa, przeprowadzi postępowanie reklamacyjne. 17. Wykonawca ma 7 dni na uznanie lub odmowę uznania złożonego przez Zamawiającego żądania, informując o tym pisemnie Zamawiającego. 18. W razie stwierdzenia, że paliwo nie spełnia norm jakościowych Wykonawca zobowiązany jest do wymiany zakwestionowanej ilości paliwa oraz do pokrycia szkód spowodowanych złą jakością zakupionego paliwa, w terminie nie później niż 7 dni od dnia uznania złożonego przez Zamawiającego zawiadomienia. 19. W razie zaistnienia sporu pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą w przypadku, o którym mowa w pkt. 16, Strony umowy, dla obiektywnego rozstrzygnięcia sporu, mogą powołać niezależnego rzeczoznawcę. Koszty związane z udziałem rzeczoznawcy ponosi Wykonawca. 20. Zakończenie postępowania reklamacyjnego nie wyłącza dochodzenia praw przez Zamawiającego na drodze postępowania sądowego. 21. W przypadku uznania roszczenia Zamawiającego, Wykonawca naprawi szkodę. Zakończenie postępowania reklamacyjnego u Wykonawcy, nie zamyka postępowania na drodze sądowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09132100-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: posiadanie uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej - aktualna koncesja wydana przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki na obrót paliwami, zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 1997r. – Prawo energetyczne (Dz. U. z 2019r., poz. 756 t.j.),W przypadku składania oferty wspólnej ww. warunki Wykonawcy muszą spełniać oddzielnie. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu tego warunku oraz przedstawi na wezwanie Zamawiającego dokumenty potwierdzające spełnienie warunku.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach