Jednostka Wojskowa Nr 4391 ogłasza przetarg
- Adres: 97-200 Tomaszów Mazowiecki, ul. Piłsudskiego 72
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 044 7397746 , fax. 044 7397733
- Data zamieszczenia: 2009-04-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa Nr 4391
ul. Piłsudskiego 72 72
97-200 Tomaszów Mazowiecki, woj. łódzkie
tel. 044 7397746, fax. 044 7397733
REGON: 59074487000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http:/army.mil.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka wojskowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
przetarg nieograniczony na zakup usługi obsługi OT-2 automatów spadochronowych KAP-3P1 dla Jednostki Wojskowej Nr 4391 Tomaszów Mazowiecki w 2008 r - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia stanowi: wykonanie usługi polegającej na: wykonaniu obsługi OT-2 automatów spadochronowych KAP - 3 P1 według ilości określonych i opisanych w Załączniku Nr 1 do SIWZ - OFERTA. Szczegółowy zakres czynności obsługowych OT-2 automatów sp - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 508000003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 uPzp (ocena spełnienia tych warunków, będzie odbywała się wg. kryterium - spełnia/nie spełnia) i którzy złożyli niżej wymienione dokumenty
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta (Formularz ofertowy) - według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 uPzp - według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ, Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust.2 pkt. 1 i pkt. 2 uPzp - według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ, aktualny certyfikat Urzędu Lotnictwa Cywilnego uprawniający do wykonywania obsługi przedmiotu zamówienia aktualne zaświadczenie o wpisie do rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji - wydane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed dniem otwarcia ofert lub uaktualnione (przez odpowiedni organ), aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę- dokument ten będzie stanowił załącznik do oferty aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę- dokument ten będzie stanowił załącznik do oferty Pełnomocnictwo dla osób podpisujących ofertę w imieniu Wykonawcy, upoważnionych do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę lub Wykonawców występujących wspólnie lub kserokopii takiego dokumentu poświadczonej za zgodność z oryginałem. Pełnomocnictwo powinno być wystawione zgodnie z wymogami prawa, podpisane przez prawnie upoważnione osoby, przedstawicieli każdego z partnerów. Zamawiający przypomina, iż od pełnomocnictwa jak i sporządzonych od niego odpisu (wypisu, kserokopii) powinno się zapłacić opłatę skarbową - jeżeli pełnomocnictwo będzie dołączane będzie stanowiło załącznik do oferty..
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.army.mil.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przeglądu oraz konserwacji bram, ramp, śluz, motoreduktorów, szlabanów oraz mycia nawierzchni drogi startowej , naprawa uszkodzeń sztucznych nawierzchni samolotowych
Dodano: 2016-06-07 - Przegląd oraz konserwacja bram, ramp, śluz, motoreduktorów oraz szlabanów
Dodano: 2016-05-12 - Obsługa techniczna obiektu szpitalnego mieszczącego się w Tuszynie, ul. Szpitalna 5
Dodano: 2016-04-11 - Badania dozorowe składów i stacji paliw, roczny przegląd i konserwacja składów i stacji paliw wraz z naprawami
Dodano: 2016-03-07 - Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego o wartości szacunkowej poniżej 207.000,00 euro prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na: Usługi konserwacji, napraw oraz transmisji sygnałów alarmowych i uszkodzeniowych Systemu Sygnalizacji Pożaru (SSP) oraz usługi konserwacji i napraw systemów sieci niskoprądowych.
Dodano: 2016-01-15 - Usługa: badania dozorowe sprzętu transportowo - dystrybucyjnego, składów i stacji paliw, roczny przegląd i konserwacja składów i stacji paliw wraz z naprawami
Dodano: 2016-01-05 - Usługa: badania dozorowe sprzętu transportowo - dystrybucyjnego, składów i stacji paliw, roczny przegląd i konserwacja składów i stacji paliw wraz z naprawami
Dodano: 2016-01-05 - Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego o wartości szacunkowej poniżej 207.000,00 euro prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na: Usługi konserwacji, napraw oraz transmisji sygnałów alarmowych i uszkodzeniowych Systemu Sygnalizacji Pożaru (SSP) oraz usługi konserwacji i napraw systemów sieci niskoprądowych
Dodano: 2015-12-29 - Dotyczy: przetargu nieograniczonego na usługi konserwacyjno-naprawcze, niezbędne do utrzymania sortowni odpadów w gotowości
Dodano: 2015-12-17 - Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego o wartości szacunkowej poniżej 207.000,00 euro prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na: Usługi konserwacji, napraw oraz transmisji sygnałów alarmowych i uszkodzeniowych Systemu Sygnalizacji Pożaru (SSP) oraz usługi konserwacji i napraw systemów sieci niskoprądowych
Dodano: 2015-12-15