Przetargi.pl
przetarg nieograniczony

Powiatowy Urząd Pracy ogłasza przetarg

  • Adres: 66-600 Krosno Odrzańskie, ul. Piastów 10B
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 3830313 , fax. 068 3830320
  • Data zamieszczenia: 2009-04-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy
    ul. Piastów 10B 10B
    66-600 Krosno Odrzańskie, woj. lubuskie
    tel. 068 3830313, fax. 068 3830320
    REGON: 97125427200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www-bippupkrosnoodrz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    przetarg nieograniczony
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Szkolenie dla osób bezrobotnych (max do 45 osób) z zakresu : Prawo jazdy kat. C
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 804112000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 10 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający następujące warunki: 1) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 oraz spełniają wymagania zawarte w art.22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2) są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi, 3) posiadają uprawnienia niezbędne do wykonywania określonych szkoleń , 4) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 5) znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 6) przeprowadzili w ciągu ostatnich trzech latach szkolenia o podobnym charakterze i złożoności porównywalnym z przedmiotem zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania oraz liczby przeszkolonych osób.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest do złożenia następujących dokumentów: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) oświadczenie o nie zaleganiu z płatnościami w Urzędzie Skarbowym oraz Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych- zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ , 3) formularz ofertowy - zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ, 4) dokument potwierdzający tytuł prawny do placu manewrowego oraz do lokalu, w którym odbywać się będą zajęcia teoretyczne , 5) program szkolenia zawierający w szczególności: - nazwę i zakres szkolenia; - czas trwania i sposób organizacji szkolenia; - wymagania wstępne dla uczestników szkolenia; - cele szkolenia; - plan nauczania określający tematy zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar, z uwzględnieniem, części teoretycznej i części praktycznej; - treści szkolenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych; - wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych; - sposób sprawdzania efektów szkolenia; - informację nt. wykorzystania standardów kwalifikacji zawodowych i modułowych programów szkoleń zawodowych, dostępnych w bazach danych prowadzonych przez Ministra Pracy i Polityki Społecznej (www.standardyiszkolenia.praca.gov.pl) - z podaniem kodu jednostki modułowej. 6) wykaz osób , którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych, do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności - zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ, 7) listę wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług szkolenia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości przedmiotu, dat wykonania oraz liczby przeszkolonych osób - zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ 8) harmonogram zajęć szkolenia z określeniem ilości dni przeprowadzonych zajęć - zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ , 9) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi, urządzeń i pojazdów mechanicznych, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca - zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ, 10) zobowiązanie do podpisania umowy bez zmian w formie zaproponowanej przez Zamawiającego - zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ, 11) oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 i o spełnianiu wymogów określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 9 do SIWZ , 12) wykaz osób upoważnionych przez Wykonawcę do składania oświadczeń - zgodnie z załącznikiem nr 10 do SIWZ , 13) kserokopie aktualnego wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy wraz z oświadczeniem o przedłużeniu wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych na rok 2009, 14) wzór zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia oraz oświadczenie Wykonawcy o przeprowadzaniu egzaminu wewnętrznego z części teoretycznej i praktycznej. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: - oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt 1, 2, 11 i 13 winny być przedłożone przez każdego Wykonawcę; - Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy Pzp; - dokument pełnomocnictwa musi być załączony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie: postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego Wykonawcę - Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania; - dokument pełnomocnictwa musi być podpisany w imieniu wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym Wykonawcę ustanowionego jako Pełnomocnika i przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej Wykonawcy; - dokument pełnomocnictwa musi zostać złożony jako część oferty w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: doświadczenie kadry dydaktycznej
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip-pupkrosnoodrz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach