Przetargi.pl
Letnie utrzymanie dróg powiatowych

Starostwo Powiatowe w Sulęcinie ogłasza przetarg

  • Adres: 69-200 Sulęcin, ul. Lipowa 18
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 095 7555243 do 46 , fax. 095 7555557
  • Data zamieszczenia: 2009-04-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Sulęcinie
    ul. Lipowa 18 18
    69-200 Sulęcin, woj. lubuskie
    tel. 095 7555243 do 46, fax. 095 7555557
    REGON: 21046690200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Letnie utrzymanie dróg powiatowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest letnie utrzymanie dróg powiatowych w latach 2009-2011 w następujących częściach: 1 część -gmina Sulęcin, 2 część -gmina Lubniewice, 3 część - gmina Słońsk i Krzeszyce, 4 część - Gmina Torzym. Zakres prac obejmuje: 1) mechanicz
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906120000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień , b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania, c) dysponują niezbędnym potencjałem technicznym do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego do wykonania zamówienia (wg załączonego druku)tj; - Jednostka do koszenia poboczy tj; pojazd + kosiarka bijakowe - 1 jednostka - Kosy mechaniczne (do obkaszania) - 2 szt. - Nożyce spalinowe do cięcia żywopłotu (dotyczy części której występuje cięcie żywopłotu - 2 szt. Uwaga !!! W/w wymóg posiadania sprzętu dotyczy tylko jednej części. Dla wyboru dwóch lub więcej części należy wykazać odpowiedni większą ilość sprzętu np. dla dwóch części razy dwa, dla trzech razy trzy itp. c) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, - 1 osobę do obsługi pojazdów i kosiarek z odpowiednimi uprawnieniami, - 2 osoby do obsługi kos mechanicznych z odpowiednimi uprawnieniami, - 2 osoby fizyczne do pozostałych robót, Uwaga !!! W/w wymóg posiadania sprzętu dotyczy tylko jednej części. Dla wyboru dwóch lub więcej części należy wykazać odpowiedni większą ilość sprzętu np. dla dwóch części razy dwa, dla trzech razy trzy itp. d) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia . Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy (wg zał. druku), 2. Wypełniony formularz cenowy, 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. stawy( w przypadku spółek cywilnych oświadczenie powinni podpisać wszystkie osoby stanowiące spółkę) [wg zał. druku ]; 5. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; Dokumenty mogą być przestawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 96 ust. 3 Prawo zamówień publicznych wszystkie oferty składane w postępowaniu o zamówienie publiczne są jawne i podlegają udostępnieniu od chwili ich otwarcia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatsulecinski.pl w dziale zamówień publicznych starostwa
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach