Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej pn. "Obwód Lecznictwa Kolejowego" ogłasza przetarg
- Adres: 86-400 Gorzów Wielkopolski, ul. Dworcowa 13
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 0-95 722 53 23 , fax. 0-95 722 53 23
- Data zamieszczenia: 2009-04-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej pn. "Obwód Lecznictwa Kolejowego"
ul. Dworcowa 13 13
86-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie
tel. 0-95 722 53 23, fax. 0-95 722 53 23
REGON: 01065670900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoz-olk.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa aparatury medycznej wraz z zaprojektowaniem i wykonaniem remontu pomieszczenia, w którym zostanie zamontowana aparatura medyczna dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej pod nazwą Obwód Lecznictwa Kolejowego z siedzibą w Gorzowie Wi - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa aparatury medycznej - aparat rentgenowski kostno-płucny, oraz zaprojektowanie i wykonanie remontu pomieszczenia, w którym będzie zamontowany aparat rentgenowski dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Ob - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331110001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy PZP. 2) Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1, a w szczególności: 2.1 prowadzą działalność w zakresie objętym zamówieniem i przedstawią wykaz co najmniej trzech dostaw w zakresie porównywalnym do zakresu przedmiotu zamówienia; 2.2 dysponują osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia; 2) Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2.1. Zamawiający dokona oceny spełniania każdego z warunków na podstawie załączonych do oferty dokumentów. Brak załączenia przez wykonawcę któregokolwiek z dokumentów zostanie uznany przez zamawiającego jako niespełnienie warunku, co będzie skutkować wykluczeniem wykonawcy z postępowania, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Pzp. 2.2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, jednak każdy z wykonawców musi załączyć do oferty dokumenty, o których mowa w ust. 3.1 pkt 1, a wszyscy wykonawcy muszą razem załączyć do oferty dokumenty, o których mowa w ust. 3.1 pkt 2 i 3. Ponadto wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenia zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jeżeli oferta wykonawców, wspólnie ubiegających się o udzielenia zamówienia, zostanie wybrana, zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców, zgodnie z art. 23 Pzp. 2.3. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 24 ust. 1 Pzp i zgodnie z uregulowaniami rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605) w celu spełnienia warunków przez Wykonawcę: 1) potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 3 Pzp, zamawiający żąda załączenia do oferty: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - dokumenty wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Pzp, dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Pzp, dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, e) oświadczenia, zgodnego z art. 22 ust. 1 Pzp, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu; 2) potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda: a) Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością dostawie aparatu rentgenowskiego stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz dat i miejsca dostawy oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te dostawy zostały wykonane należycie, z czego co najmniej jedna dostawa aparatu rentegowskiego, kostno-płucnego była wykonana na zamówienie według indywidualnego projektu 3.2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, stosuje się § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. 3.3. Wykonawca ma obowiązek złożyć dokumenty w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 3.4. Jeżeli wykonawca składa dokumenty sporządzone w języku obcym, to wykonawca ma obowiązek złożyć te dokumenty wraz z tłumaczeniem na język polski; tłumaczenie musi być poświadczone przez wykonawcę.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoz-olk.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa wraz z montażem i uruchomieniem analogowego aparatu rentgenowskiego na kolumnie podłogowej wraz z systemem ucyfrowienia posredniego (skaner ze stacją technika) dedykowany na potrzeby Poradni Ortopedycznej Wielospecjalistycznego Szpitala Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Nowej Soli
Dodano: 2015-07-27 - Przedmiotem zamówienia jest dostawa aparatu RTG wraz z adaptacją pomieszczeń oraz systemem ucyfrowienia przewoźnych aparatów RTG.
Dodano: 2014-11-27 - Dostawa: Aparatu RTG z zestawem do pośredniej radiografii cyfrowej i lekarskiej stacji diagnostycznej
Dodano: 2014-06-13 - Dostawa aparatu RTG z Ramieniem C z płaskim detektorem
Dodano: 2014-02-19 - Dostawa wraz z montażem stacji roboczej w tomografie komputerowym Light Speed Plus producenta GE Medical
Dodano: 2014-01-22 - Dostawa aparatu RTG z ramieniem C, nr sprawy: ZP/N/49/12;
Dodano: 2012-10-30 - Dostawa wraz z montażem lampy RTG do tomografu komputerowego: Light Speed Plus, nr fabryczny 1025155YM1, rok produkcji 2005, producenta: GE Medical wraz z usługą w zakresie wykonania przeglądów okresowych i opieki serwisowej
Dodano: 2012-05-15 - Dostawa wraz z montażem lampy RTG do aparatu RTG typ: AXIOM ICONOS R100 nr ser. 3641 rok produkcji 2005 producenta Siemens
Dodano: 2012-02-14 - Dostawa aparatu RTG z ramieniem C wraz z montażem i uruchomieniem dla 105 Szpitala Wojskowego z Przychodnią SP ZOZ w Żarach
Dodano: 2012-02-06 - Dostawa aparatu RTG z ramieniem C
Dodano: 2011-12-30