Przetargi.pl
Przetarg nieograniczonego nr 33/PN/16 na dostawę systemu nadzoru okołoporodowego dla 5 stanowisk oraz 2 aparatów KTG z telemetrią o wartości szacunkowej nieprzekraczającej 209 000 euro

Szpital Miejski w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 41-703 Ruda Śląska, ul. W. Lipa 2
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 248 24 52 , fax. 32 779 59 12
  • Data zamieszczenia: 2016-07-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Miejski w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o.
    ul. W. Lipa 2 2
    41-703 Ruda Śląska, woj. śląskie
    tel. 32 248 24 52, fax. 32 779 59 12
    REGON: 24146865300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalruda.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: sp. z o.o.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczonego nr 33/PN/16 na dostawę systemu nadzoru okołoporodowego dla 5 stanowisk oraz 2 aparatów KTG z telemetrią o wartości szacunkowej nieprzekraczającej 209 000 euro
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa systemu nadzoru okołoporodowego dla 5 stanowisk oraz 2 aparatów KTG z telemetrią. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ/UMOWY. 2. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do: - dostarczenia oraz instalacji 2 aparatów KTG z telemetrią - wyposażenia Zamawiającego w 2 stanowiska monitorujące w skład których wchodzą: zestaw komputerowy, monitor LCD/LED min. 21 cali, mysz, klawiatura, drukarka - wyposażenia Zamawiającego w 1 stanowisko centralne z funkcją stanowiska monitorującego - serwer (1 sztuka) z oprogramowaniem przeznaczonym do obsługi systemu centralnego nadzoru okołoporodowego - zestaw komputerowy, monitor LCD/LED min. 21 cali, mysz, klawiatura, drukarka - zapewnienia kompatybilności oferowanego systemu z posiadanymi przez Zamawiającego wersją systemu nadzoru okołoporodowego - zapewnienia kompatybilności oferowanego systemu z posiadaną przez Zamawiającego 3 aparatami KTG - zapewnienia bezprzewodowej komunikacji systemu z aparatami KTG na wszystkich stanowiskach nadzoru okołoporodowego (5 stanowisk) 3. Zamawiający wymaga przeprowadzenia szkolenia w zakresie obsługi, użytkowania i prawidłowej eksploatacji przedmiotu zamówienia. Szkolenie powinno być przeprowadzone w języku polskim lub z udziałem tłumacza i udokumentowane stosownymi zaświadczeniami potwierdzającymi udział w szkoleniu. 4. Oferowane aparaty KTG wraz z telemetrią muszą spełniać wymagania określone w: - Ustawie o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. (tj. Dz. U. z 2015 r., poz. 876 z późn. zm.), - Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 5 listopada 2010 r. w sprawie sposobu kwalifikacji wyrobów medycznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 215, poz. 1416), - Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 12 stycznia 2011 r. w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur zgodności wyrobów medycznych (Dz. U. z 2011 r. Nr 16, poz. 74), - Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 23 września 2010 r. w sprawie wzoru znaku CE (Dz. U. z 2010 r. Nr 186, poz. 1252), - Dyrektywie 93/42/EWG z dnia 14 kwietnia 1993r - dotyczącej wyrobów medycznych ze zmianami. 5. Instalacja systemu nadzoru okołoporodowego do 5 stanowisk nadzoru okołoporodowego oraz dostawa dwóch aparatów KTG z telemetrią odbędzie się w ramach Oddziału Ginekologiczno - Położniczego Szpitala Miejskiego w Rudzie Śląskiej Sp. z o. o.; 41-703 Ruda Śląska, ul. Wincentego Lipa 2 (codziennie od poniedziałku do piątku, w godz. od 08.00 do godz. 14.00): - aparaty KTG z telemetrią ze stanowiskiem monitorującym oraz 2 aparaty KTG Zamawiającego należy zainstalować na III piętrze (Blok Porodowy), - instalacja systemu okołoporodowego ze stanowiskiem monitorującym oraz instalacją 1 aparatu KTG Zamawiającego - II piętro (Patologia Ciąży), - instalacja stanowiska monitorującego - IV piętro dyżurka lekarska Oddziału Ginekologiczno - Położniczego Szpitala Miejski w Rudzie Śląskiej Sp. z o. o.; 41-703 Ruda Śląska, ul. Wincentego Lipa 2 (codziennie od poniedziałku do piątku, w godz. od 08.00 do godz. 14.00). 6. Przedmiot zamówienia zostanie przekazany Zamawiającemu protokołem zdawczo-odbiorczym podpisanym przez przedstawicieli obu stron. 7. Gwarancja zostaje udzielona na okres zgodnie z zaoferowanym w ofercie okresem gwarancji wynoszącym minimum 36 miesięcy licząc od dnia obustronnie podpisanego protokołu zdawczo-odbiorczego. 8. Koszty dostarczenia przedmiotu zamówienia do Zamawiającego obciążają Wykonawcę. 9. Wymagany termin płatności wynosi 60 dni od doręczenia prawidłowo pod względem merytorycznym i formalnym wraz ze wskazaniem numeru umowy, wystawionej faktury Zamawiającemu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 28 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres udzielonej gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalruda.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach