Przetargi.pl
Dostawa wyposażenia dla Bloku Operacyjnego Klinicznego Oddziału Chirurgii Ogólnej, Bariatrycznej i Medycyny Ratunkowej Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu Sp. z o.o. - Myjnia-dezynfektor do mycia i dezynfekcji narzędzi chirurgicznych o sygn. DZP/24PN/2016

Szpital Specjalistyczny w Zabrzu Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 41-800 Zabrze, ul. M. C. Skłodowskiej 10
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 3732308, 3732346 , fax. 032 3732308, 3732346
  • Data zamieszczenia: 2016-07-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Specjalistyczny w Zabrzu Sp. z o.o.
    ul. M. C. Skłodowskiej 10 10
    41-800 Zabrze, woj. śląskie
    tel. 032 3732308, 3732346, fax. 032 3732308, 3732346
    REGON: 27273516200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.klinika-zabrze.med.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wyposażenia dla Bloku Operacyjnego Klinicznego Oddziału Chirurgii Ogólnej, Bariatrycznej i Medycyny Ratunkowej Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu Sp. z o.o. - Myjnia-dezynfektor do mycia i dezynfekcji narzędzi chirurgicznych o sygn. DZP/24PN/2016
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia: Dostawa wyposażenia dla Bloku Operacyjnego Klinicznego Oddziału Chirurgii Ogólnej, Bariatrycznej i Medycyny Ratunkowej Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu Sp. z o.o. - Myjnia-dezynfektor do mycia i dezynfekcji narzędzi chirurgicznych o sygn. DZP/24PN/2016 Myjnia-dezynfektor do mycia i dezynfekcji narzędzi chirurgicznych wraz z wyposażeniem oraz stacją uzdatniania wody metodą odwróconej osmozy do zasilania myjni-dezynfektora oraz zabudowy ze stali kwasoodpornej w skład której wchodzą: I. Myjnia-dezynfektor do mycia i dezynfekcji narzędzi chirurgicznych wraz z wyposażeniem: I.1 Wózek wsadowy do mycia narzędzi chirurgicznych - szt. 1 I.2 Wózek wsadowy do mycia narzędzi do chirurgii małoinwazyjnej - szt. 1 - Taca na narzędzia robocze - 1 szt. - Taca na 2 sztywne elementy optyczne - 1 szt. - Pojemnik z pokrywą na bardzo drobne elementy z uchwytem do zawieszania - 1 szt - Bęben na światłowody i węże do odsysania - 1 szt. I.3 Wózek wsadowy górny do umieszczania różnych elementów - szt. 1 I.4 Wózek wsadowy dolny (laweta) do umieszczania różnych elementów - szt. 1 I.5 Wózek wsadowy do mycia obuwia operacyjnego - szt. 1 II. Stacja uzdatniania wody metodą odwróconej osmozy do zasilania myjni-dezynfektora III. Zabudowa ze stali kwasoodpornej w gatunku OH18N9 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający dane techniczne sprzętu - załącznik nr 6 do SIWZ - Parametry techniczne oraz załącznik nr 3 do SIWZ - Formularz cenowy. Warunki przedmiotowe wymagane od Wykonawców - Wykonawcy składający ofertę w postępowaniu oświadczają, że: 1) zaoferują produkt (sprzęt) zakwalifikowany przez producenta jako wyrób medyczny spełniający wymagania w rozumieniu Ustawy z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r., 107, poz. 679) oraz Dyrektywy 93/42/EEC, posiadający oznaczenie wyrobu znakiem CE dla którego wystawiono Deklarację Zgodności, (dotyczy myjni-dezynfektora wraz z wyposażeniem myjni) 2) zaoferują produkt (sprzęt) zgodny z opisem przedmiotu zamówienia uszczegółowionym w załączniku 6 do SIWZ tj. Parametry techniczne 3) zaoferują produkt (sprzęt) kompletny, fabrycznie nowy rok produkcji 2016 4) zaoferują minimalny okres gwarancji 24 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru Sprzętu. Okres gwarancji będzie poddawany kryterium ocen zgodnie z zapisami cz. XXII SIWZ Kryteria oceny ofert. 5) zapewnią transport produktu (sprzętu) do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, 6) zapewnią montaż produktu (sprzętu) w godzinach pomiędzy 11:00-14:00 po uprzednim ustaleniu dnia montażu i zgłoszenia osób dokonujących montażu. 7) zaoferują termin płatności 30 dni od dnia otrzymania prawidłowo wystawionej faktury VAT, 8) podpiszą umowę, której wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ 9) przeszkolą personel Szpitala w zakresie obsługi oferowanego produktu (sprzętu) w terminie nie dłuższym niż 5 dni od daty montażu sprzętu, 10) złożą wraz z dostawą produktu (sprzętu) Instrukcję obsługi w języku polskim, 11) przystąpią do naprawy produktu (sprzętu) w terminie nie dłuższym niż 72 godzin od chwili otrzymania faksem lub pocztą elektroniczną zgłoszenia awarii 12) w przypadku konieczności wykonania naprawy sprzętu w siedzibie serwisu, Wykonawca na czas naprawy dostarczy sprzęt zastępczy o parametrach nie gorszych niż zaoferowany w postępowaniu w terminie 72 godz. od chwili poinformowania Zamawiającego o konieczności dokonania naprawy Sprzętu poza miejscem zainstalowania w siedzibie Zamawiającego 13) zobowiązują się w trakcie obowiązywania gwarancji w ramach wynagrodzenia umownego do świadczenia usług serwisowych oraz przeglądu gwarancyjnego obejmującego m.in.: dojazd pracownika serwisu, usługę, wymianę części wskazanych przez producenta zgodnie z zaleceniami producenta dla oferowanego produktu (sprzętu) na rzecz Zamawiającego 14) zagwarantują dostępność części zamiennych min. 10 lat od daty dostawy. 15) zagwarantują serwis pogwarancyjny, odpłatny przez okres minimum 10 lat. 16) przedłożą wraz z umową listę autoryzowanych serwisów na terenie Polski (w przypadku braku - na terenie UE) wraz z danymi teleadresowymi i numerami kontaktowymi. 17) zaoferują myjnię-dezynfektor o konstrukcji urządzenia zgodnej z normą PN-EN ISO 15883/EN ISO 1588 (lub normą do niej równoważną) 18) zaoferują stację uzdatniania wody zgodną z wymogami Państwowej Inspekcji Sanitarnej 19) zaoferują stację uzdatniania wody posiadającą oznaczenie wyrobu znakiem CE 20) zaoferują stację uzdatniania wody posiadającą deklarację producenta potwierdzającą spełnienia normy PN-EN ISO 13485:2005 (lub normy do niej równoważnej) Termin realizacji zamówienia wraz montażem instalacją oraz instruktażem/szkoleniem personelu wynosi: 75 dni kalendarzowych na który składa się: 8 tygodni (56 dni kalendarzowych) na dostawę oraz 2 tygodnie (14 dni kalendarzowych) na montaż oraz 5 dni kalendarzowych na instruktaż (szkolenie) w zakresie obsługi Sprzętu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 75 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.klinika-zabrze.med.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach