Przetargi.pl
Przetarg na dostawe artukułów żywnościowych

Dom Pomocy Społecznej w Gródku ogłasza przetarg

  • Adres: 26-720 Gródek, Gródek 26
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-48 6770029 , fax. 0-48 6770029
  • Data zamieszczenia: 2009-07-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej w Gródku
    Gródek 26 26
    26-720 Gródek, woj. mazowieckie
    tel. 0-48 6770029, fax. 0-48 6770029
    REGON: 00082711300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg na dostawe artukułów żywnościowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przetarg nieograniczony na dostawę artykułów żywnościowych wg zadań: zadanie 1-dostawa mięs, wędlin i drobiu, zadanie 2 -dostawa produktów spożywczych, zadanie 3-dostawa pieczywa, zadanie 4 - dostawa ryb i przetworów rybnych do Domu Pomocy Społecznej w Gródku
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 158000006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu może wziąć udział Wykonawca, który: a) posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętych przedmiotem postępowania, b) posiada niezbędną wiedzę, doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia c) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia d) nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 PZP. 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń. 3. Oferta aby była ważna musi być podpisana przez upoważnionych do zaciągania zobowiązań przedstawicieli Wykonawcy, wymienionych w aktualnych dokumentach rejestracyjnych firmy lub osoby,które otrzymały stosowne pełnomocnictwa do podpisania ofert od osób, o których mowa wyżej. W takim wypadku należy dołączyć pełnomocnictwo. Podpisy wyżej wymienionych osób będą na formularzu oferty, oraz na wszystkich załączonych dokumentach. 4. Dokonanie oceny spełniania warunków przez wykonawców odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez wykonawców dokumentów, oświadczeń wymienionych w punkcie 7 zgodnie z formułą spełnia/ nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) aktualny odpis właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty, o których mowa w pkt 7a mogą być przedłożone w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, b) formularz ofertowy - wypełniony załącznik nr 1 do SIWZ, c) kalkulacja cenowa - wypełniony załącznik nr 2a,2b,2c,2d d) oświadczenie - podpisany załącznik nr 3 do SIWZ e) wzór umowy - wypełniony i parafowany załącznik nr 4 do SIWZ. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 7 ppkt a składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzając odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub uzyskał wstrzymanie w całości składane w formie oryginału, odpisu, kopii, przetłumaczonych na język polski przez tłumacza przysięgłego, stosownie do obowiązujących przepisów. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siędzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 7 ppkt a zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.dps.grodek.finn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach