Przetargi.pl
Przetarg

Powiat Gnieźnieński ogłasza przetarg

  • Adres: 62-200 Gniezno, ul. Papieża Jana Pawła II
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 4240706, 61 4240720 , fax. 61 4240770
  • Data zamieszczenia: 2017-06-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Gnieźnieński
    ul. Papieża Jana Pawła II 9/10
    62-200 Gniezno, woj. wielkopolskie
    tel. 61 4240706, 61 4240720, fax. 61 4240770
    REGON: ---
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest likwidacja wyrobów zawierających azbest tj. odpadów o kodach 17 06 01* (materiały izolacyjne zawierające azbest) i 17 06 05* (materiały budowlane zawierające azbest) powstałych m.in. przy likwidacji lub wymianie elementów pokryć dachowych, elementów budowlanych, ścianek działowych (np. w piwnicach) lub elewacji budynków mieszkalnych, niemieszkalnych w tym użyteczności publicznej oraz garaży, likwidacji „dzikich” wysypisk śmieci zawierających azbest na terenie Powiatu Gnieźnieńskiego. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia: 1) rozbiórka (demontaż) elementów budynku zawierających azbest, 2) zabezpieczenie odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami: ułożenie na paletach, zabezpieczenie folią i przygotowanie do transportu, 3) uporządkowanie wykonania usługi z odpadów zawierających azbest oraz oczyszczenie z pyłu w sposób uniemożliwiający ich emisję do środowiska, 4) transport odebranych odpadów zawierających azbest specjalistycznym sprzętem zgodnie z wymogami określonymi w ustawie z dnia 19 sierpnia 2011 r. o przewozie drogowym towarów niebezpiecznych (Dz. U. z 2016 r. poz. 1834 z późn. zm.) oraz w sposób uniemożliwiający zanieczyszczenie dróg i terenów użyteczności publicznej, oraz nie stwarzający zagrożenia dla środowiska zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2017 r. poz. 128 z późn. zm.), 5) przekazanie odpadów do unieszkodliwiania zgodnie z przepisami Ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 roku (tj. Dz. U. 2016 r., poz. 1987 z późn. zm.) na odpowiednio do tego celu przeznaczone składowisko odpadów niebezpiecznych (w ofercie należy wskazać miejsce utylizacji), 6) prowadzenie ilościowej i jakościowej ewidencji odpadów określonej, o której mowa w art. 66 ust. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2016 r. poz. 1987) zgodnie z katalogiem odpadów oraz z zastosowaniem wzorów dokumentów określonych Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 12 grudnia 2014 r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz. U. z 2014 r. poz. 1973) – Karta przekazania odpadu, 7) Wykonawca zobowiązuje się do każdorazowego ważenia wyrobów zawierających azbest u poszczególnych wnioskodawców oraz ich odbioru w godzinach pracy urzędu właściwego ze względu na położenie nieruchomości. Likwidacja wyrobów zawierających azbest dotyczy nieruchomości leżących na terenie Miasta Gniezna oraz dziewięciu gmin Powiatu Gnieźnieńskiego. Ponadto Wykonawca w ramach ceny ofertowej m.in. winien zapewnić również: - minimum 5 krotne ogłoszenie w prasie lokalnej informujące o usuwaniu azbestu (w pierwszych 2-ch miesiącach obsługi programu),- przygotowanie i rozwieszenie plakatów informujących o likwidacji azbestu (minimum 10 sztuk na terenie każdej gminy w uzgodnionych miejscach),- organizację i zabezpieczenie placu robót, - oczyszczenie terenu z azbestu, - uporządkowanie terenu po zakończeniu robót oraz ewentualną wypłatę odszkodowań z tytułu zniszczeń powstałych w wyniku prowadzenia robót lub w związku z nimi. - na etapie realizacji zamówienia wykorzystywał środki transportu o klasie emisji spalin EURO nie gorszej niż zadeklarowana w ofercie, - do realizacji zamówienia kierował osoby zatrudnione na umowę o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r., poz. 1666, ze zm.) w ilości nie mniejszej niż zadeklarowana w ofercie, wykonujące czynności dotyczące m.in. demontażu, zabezpieczania materiałów niebezpiecznych związane z realizacją niniejszego zamówienia. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem realizacji niniejszego zamówienia, Wykonawca lub podwykonawca zobowiązuje się do niezwłocznego zatrudnienia na to miejsce innej osoby. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność wypadkową, a także za zniszczenia własności prywatnej spowodowane swoim działaniem lub niedopatrzeniem związanym z realizacją niniejszego zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie możliwość realizacji zadania w pkt. 2-6 (bez wykonywania demontażu). Zamawiający wymaga, aby osoby zaangażowane do wykonywania usługi zatrudnione były przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę. Szczegółowe warunki realizacji zadania opisane zostały w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 11 do SIWZ. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami, m.in.: - ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 1987; ze zm.), - rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004 r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. z 2004 r. Nr 71, poz. 649), - rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 13 grudnia 2010 r. w sprawie wymagań w zakresie wykorzystywania wyrobów zawierających azbest oraz wykorzystywania i oczyszczania instalacji lub urządzeń, w których były lub są wykorzystywane wyroby zawierające azbest (Dz. U. 2011 Nr 8 poz. 31), - rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 października 2005 r. w sprawie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy przy zabezpieczaniu i usuwaniu wyrobów zwierających azbest oraz programu szkolenia w zakresie bezpiecznego użytkowania takich wyrobów (Dz. U. z 2005 r. Nr 216 poz. 1824). Wykonawca zobowiązuje się zgłosić rozpoczęcie i zakończenie prac do odpowiednich organów zgodnie z obowiązującymi przepisami, tj.: właściwemu organowi nadzoru budowlanego, właściwemu okręgowemu inspektorowi pracy oraz właściwemu państwowemu inspektorowi sanitarnemu, w terminie co najmniej 7 dni przed rozpoczęciem prac. Po zakończeniu prac zostanie u każdego wnioskodawcy z każdej nieruchomości wystawiony protokół końcowego odbioru robót oraz oświadczenie Wykonawcy, że zlecone prace wykonane zostały z zachowaniem właściwych przepisów technicznych i sanitarnych i cały teren prawidłowo został oczyszczony z azbestu. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie również sporządzenie tabelarycznego rozliczenia wykonanych prac zawierającego: gminę, nazwę i adres wnioskodawcy, miejsce wykonania prac, rodzaj wykonywanych prac, ilość w kg zdemontowanego i unieszkodliwionego azbestu, wartość demontażu i unieszkodliwienia odpowiadającą 100% wartości wykonanych prac. Wykonawca zobowiązany będzie również do wykazania liczby ton zdemontowanych/odebranych wyrobów zawierających azbest poprzez przedkładanie Zamawiającemu oświadczenia dotyczącego liczby metrów zdemontowanych /odebranych wyrobów zawierających azbest lub protokołów końcowego odbioru z każdej nieruchomości wyrobów zawierających azbest po każdych dwóch miesiącach obowiązywania umowy. Przedmiotowe oświadczenie/protokół dotyczy zakończonych prac w danej nieruchomości. Sposób realizacji zamówienia należy również wskazać w formularzu ofertowym poprzez dokonanie wyboru pozycji oświadczenia bądź pozycji protokołu odbioru z każdej nieruchomości. Całkowita ilość odpadów przewidziana do odebrania w ramach niniejszego zamówienia będzie wypadkową kwoty przewidzianej na realizację zamówienia i najkorzystniejszej ceny jednostkowej oferowanej w niniejszym postępowaniu przetargowym. Szacunkowa ilość odpadów przewidzianych do unieszkodliwienia bez demontażu ustalona na podstawie wniosków z poprzednich lat wynosi 1105 Mg, a do demontażu wraz z unieszkodliwieniem wynosi 300 Mg. Zamawiający zastrzega sobie, że ilość ta może ulec zmianie w zależności od ilości złożonych wniosków i ich treści. Jednocześnie Zamawiający nie gwarantuje całkowitej realizacji wartości zamówienia - ponieważ przedmiot zamówienia realizowany będzie według ilości wniosków wpływających od osób zainteresowanych, przekazanych przez poszczególne gminy do Powiatu. Płatność: O wynagrodzeniu Wykonawcy decydują niezmienne w trakcie trwania zamówienia ceny jednostkowe podane na formularzu ofertowym. Warunki płatności zostały określone w § 5 projektu umowy (załącznik nr 11 do SIWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90650000-8

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach